هزینه عمل لبیاپلاستی

( 1,63 امتیاز از 8 رای )
16/جولای/2019
هزینه عمل لبیاپلاستی
16 / جولای / 2019

براورد هزینه عمل لبیاپلاستی

بسیاری از بانوان تمایل به انجام عمل لابیاپلاستی دارند و هرروزه تعداد کثیری به مراکز زیبایی خانم دکتر خلیلی برای انجام عمل‌های زیبایی‌ای نظیر لبیاپلاستی مراجعه می‌کنند، به همین دلیل روزانه مشاوره زیادی به صورت حضوری و غیرحضوری به مراجعین عزیزمان در حیطه عمل‌های زیبایی زنان و … می‌دهیم. لابیاپلاستی به دلیل اینکه جز عمل‌هایی است که بسیار ظریف و حساس می‌باشد معمولاً پزشکان زیادی در ایران وجود ندارند که بتوانند این عمل را به خوبی و بدون هیچ عیبی انجام دهند. از طرفی خیلی از بانوان حتی از عمل لبیاپلاستی خبر ندارند در حالیکه به شدت به آن نیاز دارند و از مشکلاتی که به دنبال لبیاهای بزرگ برایشان پیش می‌آید رنج می‌برند. به همین دلیل به علت ناشناخته بودن و کم بودن این عمل، معمولاً از عمل لبیاپلاستی هیچ قیمت دقیق و مشخصی وجود ندارد و معمولاً هر پزشکی قیمت خود را می‌دهد.

عمل لبیاپلاستی یا لابیاپلاستی یا لبیوپلاستی، همگی عنوان‌های عمل زیبایی‌ای هستند که بر روی لبیامینورها یا لبیاماژورها انجام می‌گیرند. البته منظور از عمل لبیاپلاستی عملی است که بر روی لبیامینورها انجام می‌شود و به عملی که بر روی لبیاهای ماژور صورت می‌گیرد، عمل لبیاماژورپلاستی می‌گویند و هزینه عمل لابیاپلاستی در این دو بسیار متفاوت است.
این عمل به خودی خود عمل بسیار حساس و ظریفی است و پزشک باید تمامی تمرکز و مهارت خود را خرج کند تا نتیجه‌ای مطلوب حاصل شود، بسته به مشکل هر فرد مدت زمان این عمل متفاوت است، پس سختی این عمل خود در تعیین هزینه عمل لبیاپلاستی بی‌تأثیر نیست.
به ویژه اینکه این عمل دارای تکنیک‌های مختلفی است که برای هر فرد متناسب با آن باید انتخاب شود.

اما امروز در این مقاله قصد داریم در مورد هزینه عمل لابیاپلاستی بحث کنیم. بهتر است که قبل از انجام عمل لابیاپلاستی، در مورد هزینه عمل لبیاپلاستی و بسیاری از مسائل مربوط به آن به خوبی آگاه شوید.

عوامل مؤثر بر تعیین هزینه عمل لبیاپلاستی

به نظر شما عوامل مؤثر بر تعیین قیمت عمل لبیاپلاستی چه چیزهایی هستند؟
برای پاسخ دقیق به این سؤال، قصد داریم به تمامی مواردی که بر تعیین هزینه عمل لبیاپلاستی تأثیر می‌گذارند، بپردازیم:

  • عمل لبیاپلاستی
  • جراح لبیاپلاستی
  •  روش عمل لبیاپلاستی
  • مکان انجام لبیاپلاستی
  •  شکل و سایز لبیاها
  •  عمل‌های همزمان با لبیاپلاستی
  •  ترمیم لبیاپلاستی

تأثیر جراح بر هزینه عمل لبیاپلاستی

انتخاب جراح و پزشک مورد نظر در تعیین هزینه‌های عمل لبیاپلاستی تأثیر بسزایی دارد. قطعاً عمل لبیاپلاستی یکی از سخت‌ترین عمل‌های زیبایی می‌‌باشد که حتی بسیاری از جراحان زیبایی زنان نیز از عهده آن به درستی برنمی‌آیند. شما به هنگام انتخاب یک جراح مناسب می‌توانید یک جراح زنان را انتخاب کنید یا یک جراح زیبایی زنان را که علاوه بر مدرک جراحی زنان، مدرک جراحی زیبایی زنان را نیز دارد. قطعاً گزینه دوم انتخاب مناسب‌تری هست و احتمالاً هزینه عمل لبیاپلاستی در پی این انتخاب بیشتر است، هرچند که متخصصان و جراحان زنان نیز می‌توانند این عمل را انجام دهند. حال تصور کنید که در میان معدود جراحان زیبایی زنان در ایران که تعدادشان بسیار کم است، باز هم آمار ترمیم لبیاپلاستی ( به علت انجام عمل لبیاپلاستی با تکنیک غلط) بالاست، پس لزوماً هر فرد قبل از انجام عمل لبیاپلاستی باید به این نکته توجه کند که بهترین گزینه انتخابی برای انجام عمل لبیاپلاستی یک پزشک حازق و ماهر است که به طور تخصصی دوره‌های لبیاپلاستی را گذرانده باشد.

در حال حاضر یکی از تنها پزشکانی که حتی یک آمار لبیاپلاستی ناموفق در ایران و جهان ندارد، خانم دکتر لیلا خلیلی است، ایشان روش‌های خاصی برای انجام لبیاپلاستی دارند که کاملاً انحصاری و منحصر به خود ایشان هستند، به همین دلیل سالانه از ایشان برای سخنرانی و آموزش در بسیاری از مراکز معتبر جهانی همچون کنگره‌های بین‌المللی، دانشگاه اکسفورد و … دعوت می‌شود تا اطلاعات خود را در اختیار دیگر پزشکان بین‌المللی بگذارد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به پیج اینستاگرام ایشان مراجعه کنید تا به جزئیات ویدئوها و این سخنرانی‌ها دسترسی داشته باشید.

به علت آموزش ایشان توسط پروفسور رد بهترین جراح زیبایی زنان و گذراندن دوره‌های فوق تخصصی در معتبرترین مراکز اروپایی و آمریکایی،ایشان بهترین جراح زیبایی زنان ایران و یکی از بهترین جراح‌های زیبایی زنان جهان می‌باشند. علاوه بر دکتر لیلا خلیلی و دیگر پزشکان زنان، در این میان، برخی از پزشکان عمومی نیز با گذراندن یک دوره خاص اقدام به انجام عمل‌های زیبایی‌ای نظیر لبیاپلاستی می‌کنند. به همین دلیل است که تفاوت‌های زیادی در تعیین هزینه عمل لبیاپلاستی در بین پزشکان دیده می‌شود. قطعاً فردی که جراح مورد نظرش یک جراح ماهر است به دلیل آرامش خاطر از نتیجه که همگی با تکیه بر تجربه و تبحر جراح حاصل می‌شود، ملزم به پرداخت هزینه بیشتری است.
پس اگر ملاک انتخاب جراح و پزشک لبیاپلاستی برای شما، هزینه عمل لبیاپلاستی است، بهتر است دست نگه دارید؛ زیرا اگر شما هم جز آن دسته از افرادی باشید که نیاز به عمل ترمیم لبیاپلاستی دارند، باید هزینه‌ای چندین برابر بابت ترمیم بپردازید. پس فرم طبیعی لبیاها هرچند که زشت باشند از فرم غیرطبیعی بعد از یک عمل لبیاپلاستی ناموفق بهتراست.
نتیجه می‌گیریم هرچه قدر پزشک و جراح شما در انجام کاری توانایی بالاتری داشته باشد، به علت میزان مهارت و تجربه بالا وخدمات عالی ملزم به پرداخت هزینه بیشتری هستید و در عوض دیگر نگران نتیجه عمل خود نخواهید بود. زیرا در عمل‌های ترمیمی گاه مشکل ایجاد شده حل نخواهد شد و فرد دچار آسیب‌های جبران‌ناپذیری شده است.
یکی از مهمترین مسائلی که هزینه عمل لبیاپلاستی را تعیین می‌کند، میزان مهارت و تبحر جراح می‌‌باشد که پس از تحقیق‌های پی در پی در مورد این عمل زیبایی به اهمیت آن پی خواهید برد.

هزینه و قیمت لابیاپلاستی

تأثیر روش لبیاپلاستی بر هزینه لبیاپلاستی

لبیاپلاستی با روش‌های مختلفی انجام می‌شود، علاوه بر تکنیک‌های مختلفی که برای هر فرد بر اساس مشکلش، به کار برده می‌شود، لبیاپلاستی به سه روش مجزا بر اساس سلایق افراد و گاهاً صلاحدید پزشک انجام می‌شود:

  • بی‌حسی؛ معمولاً اغلب افرادی که برای عمل لابیاپلاستی مراجعه می‌کنند، روش بی‌حسی را برمی‌گزینند، زیرا این روش یکی از روش‌های بی عارضه است که ناحیه لبیاهای فرد به کمک پمادی خاص و با استفاده از یک دستگاه توسط جراح بی‌حس می‌شود، و فرد طی عمل هیچ دردی را حس نخواهد کرد و می‌تواند آزادانه با پزشک صحبت کند و یا با تلفن همراه خود کار کند. معمولاً هزینه عمل لبیاپلاستی با روش بی‌حسی کمتر از دو روش دیگر است، زیرا در آن نیاز به انجام هیچ اقدام خاصی همچون مراقبت‌های ویژه، حضور متخصص بیهوشی و … نیست.
  • خواب عمیق؛ در روش خواب عمیق، هزینه تقریباً بین روش عمل لبیاپلاستی با بی‌حسی و بی‌هوشی است. در این روش لابیاهای فرد نه تنها بی‌حس می‌شوند بلکه با داروی مخصوصی فرد به خواب عمیق می‌رود تا متوجه فرایند عمل نشود، سپس پس از اتمام عمل بیدار می‌شود. هزینه عمل لبیاپلاستی با خواب عمیق معمولاً بسیار کمتر از روش بی‌هوشی می‌باشد.
  •  بی‌هوشی؛ در روش عمل لبیاپلاستی با بی‌هوشی، معمولاً هزینه عمل لبیاپلاستی برای فرد بیشتر است، زیرا نیاز به تجهیزات و پزشک متخصص بی‌هوشی است، که در این بین همین موارد سبب نیاز به پرداخت هزینه بیشتری برای عمل لبیاپلاستی است. معمولاً به دلیل عوارض بالای بیهوشی، اصلاً این روش توصیه نمی‌شود، مگر اینکه فرد مشکل خاصی داشته باشد و پزشک صلاح بداند که روش بیهوشی برای فرد بهتر از روش‌های بی‌حسی و خواب عمیق است.

تأثیر مکان انجام عمل بر هزینه عمل لبیاپلاستی

تأثیر مکان انجام عمل لبیاپلاستی بر هزینه عمل لبیاپلاستی بسیار اهمیت دارد، زیرا معمولاً اگر فرد نیاز داشته باشد که عمل لابیاپلاستی خود را در بیمارستان یا مرکز خاصی انجام دهد، نیاز به پرداخت هزینه بیشتری است.

تأثیر شکل و سایز لبیاها بر هزینه عمل لبیاپلاستی

شکل و سایز لبیاها بر هزینه عمل لبیاپلاستی بسیار تأثیر می‌گذارند. اغلب افرادی که از ما مشاوره غیرحضوری می‌گیرند، بسیار اصرار دارند تا به آ‌ن‌ها هزینه حدودی را اعلام کنیم. همیشه به این گروه افراد می‌گوییم که تنوع قیمتی عمل‌های لبیاپلاستی به علت متفاوت بودن شکل و سایز لابیاها، بسیار متفاوت است.
اینکه پزشک شما، قصد دارد چه روشی در عمل شما به کار ببرد، و یا اینکه عمل شما را با کدام یکی از روش‌های بی‌حسی یا بی‌هوشی و یا خواب عمیق انجام دهد، هزینه عمل لبیاپلاستی شما را تعیین می‌کند. به همین دلیل تأثیر شکل و سایز لبیاها بر هزینه عمل لبیاپلاستی بسیار حائز اهمیت است، افرادی که لبیاهای بزرگ و بی‌فرم‌تری دارند معمولاً هزینه عمل برای آن‌ها بیشتر است.

تأثیر عمل‌های همزمان بر هزینه عمل لبیاپلاستی

کاملاً مشخص است که اگر فردی نیاز به عمل‌های دیگری در کنار عمل لبیاپلاستی داشته باشد، مستلزم پرداخت هزینه بیشتری است. برخی از زنان نیاز به جراحی زیبایی کلیتوریس، همزمان با عمل لبیاپلاستی دارند که می‌توانند همزمان این عمل‌ها را انجام دهند. انجام همزمان (در صورت امکان) باعث صرفه‌جویی در برخی از هزینه‌ها می‌شود.

لابیاپلاستی

 

 

تأثیر هزینه ترمیم بر هزینه عمل لبیاپلاستی

اگر شما نیز جز افرادی هستید، که یکبار عمل لبیاپلاستی انجام داده‌اید و عمل شما ناموفق بوده است، نیاز به عمل ترمیم لبیاپلاستی دارید. عمل ترمیم لبیاپلاستی مانند ترمیم بوتاکس و یا فعالیت‌های مشابه نیست که حتما فرد باید یک جلسه پس از انجام بوتاکس مراجعه کند تا در صورت نیاز اقدام به عمل ترمیم کند. بلکه در لبیپلاستی ترمیم به منظور این است که پزشک شما عمل لبیپلاستی شما را با تکنیک غلط انجام داده است و باید مجدداً عمل لبیاپلاستی را انجام دهید.
عمل‌های ترمیم جز عمل‌های بسیار سختی هستند که هر پزشکی از عهده انجام آن‌ها بر نمی‌آید و فردی که نیاز به عمل ترمیم دارد به علت سخت بودن این عمل باید هزینه بیشتری نسبت به بار اول پرداخت کند. بهتر است که عمل ترمیم را پیش پزشک دیگری انجام دهید نه پزشکی که بار اول پیش آن عمل لبیاپلاستی را انجام داده‌اید. مراجعین زیادی داشتیم که دوبار عمل لبیاپلاستی انجام داده بودند و بازهم به نتیجه دلخواه خود نرسیده بودند وبرای بار سوم به ما مراجعه کرده بودند. پرداخت هزینه بابت یک پزشک حازق با یک تیم تخصصی برای یکبار و بدون نیاز به عمل ترمیم لبیاپلاستی، بسیار به صرفه‌تر از زمانی‌ست که نیاز به انجام چندین بار عمل لبیاپلاستی باشد.

هزینه عمل لبیاپلاستی با لیزر

هزینه عمل لبیاپلاستی با لیزر به نسبت هزینه سافرینگ بیشتر است، در این روش بسته به تکنیکی که پزشک برای کوچک کردن لبیاها و فرم دادن به آن‌ها استفاده می‌کند، هزینه مشخصی در نظر می‌گیرد. همچنین اگر این عمل با روش‌های بی‌حسی انجام شود، هزینه عمل کمتر خواهد شد.
به علت کاهش زیاد خونریزی و درد و دوره نقاهت کوتاه، افراد زیادی تمایل به انجام لبیاپلاستی با روش لیزر دارند. در این روش به کمک دستگاه‌های لیزر، برش‌های بسیار ریزی در ناحیه لبیاها ایجاد می‌کنند، در نتیجه برش نهایی ناشی از لیزر بسیار دقیق‌تر از تیغ جراحی عمل می‌کند و نتیجه عمل لبیاپلاستی بسیار ظریف و دقیق خواهد بود.

هزینه عمل لبیاپلاستی با جراحی

هزینه عمل لبیاپلاستی با جراحی بر اساس مشکل فرد و شکل ناحیه ژنیتال و همچنین تغییرات مورد نیاز، تعیین می‌شود. در روش جراحی از تیغ جراحی برای کوچک کردن و تغییر سایز دادن لبیاها استفاده می‌شود. در این روش دوره نقاهت سه روز می‌باشد و افراد نیاز به مراقبت‌های بیشتری دارند.

هزینه عمل لبیاپلاستی با روش سافرینگ

روش سافرینگ روشی است که معمولا برای اعمال تغییرات کمتر از یک سانت در نظر گرفته می‌شود. در این روش که به نسبت روش‌های دیگر بسیار کم هزینه‌تر می‌باشد، معمولاً افراد برای تغییر رنگ لبیاها، و تغییر شکل‌های جزی از آن بهره می‌برند. ممکن است در این روش افراد بر حسب تغییرات دلخواه، نیاز به چندین جلسه داشته باشند که قبل از شروع، پزشک در مورد جلسات آن‌ها را آگاه می‌کند. به دلیل کوتاه بودن، سرپایی بودن و اعمال تغییرات جزی، این روش بسیار کم هزینه می‌‌باشد اما تنها برای افرادی مناسب که لبیاهای آن‌ها از نظر سایز در تیپ یک هستند یعنی لبیاهایی با سایز کمتر از یک سانت دارند و یا همچنین افرادی که قصد دارند تغییرات کمتر از یک سانت اعمال کنند نیز، می‌توانند از لبیاپلاستی با این روش بهره ببرند.

هزینه عمل لبیاپلاستی و بیمه

یکی از رایج‌ترین سؤالاتی که افراد از ما می‌پرسند این است که آیا هزینه‌های لبیاپلاستی مشمول بیمه می‌شود، پاسخ ما به این دسته از افراد منفی‌ست. زیرا عمل لبیاپلاستی جز عمل‌های زیبایی است و بیمه هیچ هزینه‌ای در قبال این عمل تقبل نمی‌کند.

تعیین هزینه لبیاپلاستی به صورت غیرحضوری

بیشتر مراجعین عمل‌های لبیاپلاستی در مراکز زیبایی زنان خانم دکتر لیلا خلیلی، از کشورهای دیگر و یا از شهرهای غیرایران هستند. این افراد به علت عدم دسترسی راحت به خانم دکتر خلیلی، می‌توانند در صورت تصمیم به انجام عمل لبیاپلاستی توسط خانم دکتر لیلا خلیلی، به پیج اینستاگرام خانم دکتر لیلا خلیلی مراجعه کنند، و به ما دایرکت بدهند تا به صورت رایگان ویزیت شوند و تمامی اطلاعات لازم را در اختیارشان بگذاریم. در صورت تصمیم قطعی گرفتن برای انجام عمل لبیاپلاستی، می‌توانند لیست آزمایش‌های لازم را از ما دریافت کنند و پس از انجام آن‌ها نتیجه را برای ما ارسال کنند تا در صورت نداشتن هیچ مشکلی، به آن‌ها وقت عمل دهیم.
اگر شما نیز خواهان عمل لبیاپلاستی هستید و بسیار مشتاق هستید هر چه زودتر این عمل را انجام دهید، می‌توانید در هر کجای دنیا که هستید به پیج اینستاگرام خانم دکتر لیلا خلیلی مراجعه کنید تا تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم و به صورت رایگان به شما مشاوره غیرحضوری بدهیم.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004