تزریق ژل در ناحیه ژنیتال

( 5,00 امتیاز از 1 رای )
17/آوریل/2019

تزریق ژل یا فیلرها از جمله عمل های سرپایی زیبایی ای هستند که امروزه کاربردهای بسیاری پیدا کرده اند.تزریق ژل در ناحیه ژنیتال ژل ها می توانند جایگزین چربی شوند و چربی از دست رفته بر اثر گذر عمر و کاهش وزن را جبران کنند. در این مقاله قصد داریم از کاربردهای تزریق ژل در ناحیه ژنیتال صحبت کنیم.

یکی از کاربردهای اساسی تزریق ژل در زنان در ناحیه لبیامینورهاست، زمانیکه لبیامینورها کوچک و بد شکل هستند می توان با تزریق ژل آن ها را جوان کرد. از دیگر کاربردهای تزریق ژل، می توانیم به تزریق ژل به لبیاماژورها اشاره کنیم، لبیاماژور اغلب به خاطر کاهش وزن و گذر عمر دچار تغییرات ظاهری می شوند، از طرفی تغییرات هورمونی نیز می توانند در شکل ظاهری آن ها تغییراتی ایجاد کنند و سبب لاغری و افتادگی لبیاماژورها شوند، تغییر در شکل لبیاماژورها قطعاً در بیشتر دیده شدن لبیامینورها و یا ظاهر آن ها تأثیر بد می گذارد، به همین دلیل بسیاری از زنان خواستار تزریق ژل و یا چربی در ناحیه لبیاماژورهایشان هستند، در برخی موارد به همراه لبیاپلاستی صورت می گیرد. تغییر در شکل لبیاها باعث کاهش اعتماد به نفس افراد می شود و ممکن است زندگی زناشویی فرد را تحت تأثیر قرار دهد.

در زنانی که از گشادی واژن رنج می برند در برخی موارد، می توان برای جایگزین کردن به جای عمل های تنگی واژن از تزریق ژل ها استفاده کرد، بدین صورت با تزریق ژل ها می توانیم از قطر واژن بکاهیم و سبب تنگ کردن واژن شویم، هرچند که استفاده از لیزردرمانی در این زمینه به تزریق ژل ارجحیت دارد.

 زمانیکه ناحیه تناسلی بسیار افتاده و چروک است می توان با تزریق فیلرها، دوباره محکمی و سفتی را به بافت های آن هدیه داد. از طرفی با تزریق فیلرها به زیر پوست می توان باعث روشن شدن پوست شد.

در افرادی که مشکل ارگاسم دارند، می توان نقطه جی را تقویت نمود، گفتیم که نقطه جی در ناحیه ساعت ۱۲ واژن قرار گرفته و زمانی که فرد دو بند انگشتش را وارد آن بکند می تواند نقطه زبر و برجسته ای را در واژن خود حس کند، البته لازم به ذکر است که برخی از زنان نقطه جی را ندارند، نقطه جی مرکز اعصاب زیادی در ناحیه تناسلی است و نقش مهمی در ارگاسم ژنیتال دارد، با تزریق چربی و ژل در نقطه جی می توانیم، آن را برجسته کرده و به ارگاسم بهتر زنان کمک کنیم، شیوه این عمل به صورتیست که نقطه جی برجسته تر شده و امکان تماسش با الت مرد هنگام دخول بیشتر می شود.

زنانی که دچار یائسگی می شوند، آرام آرام بافت واژنشان شروع به پیرشدن می کند، به همین دلیل واژن ضعیف شده و شکننده می شود، در حالیکه مثانه که عضو بسیار مهمی ست بالای واژن قرار دارد و به محض ضعیف شدن واژن، دچار افتادگی می شود، خود باعث بی اختیاری ادرار است. به همین دلیل حتما باید به ترمیم عضلات واژن پرداخت و یا به استحکام واژن کمک کرد، تزریق فیلر می تواند راهی برای استحکام واژن باشد و از مشکلات بعدی آن جلوگیری کند.

خشکی واژن یکی از مشکلات دیگر است که حتما باید به درمان آن پرداخت، این دسته از افراد هنگام رابطه جنسی دارای سوزش و درد هستند و گاهی این درد همراه با خونریزی می باشد. به همین دلیل آتروفی واژن بسیار می تواند مسئله ساز باشد، تزریق فیلر به واژن یکی از روش های درمانی خشکی واژن است.

تزریق ژل به واژن

 

توصیه های قبل از تزریق ژل در ناحیه ژنیتال

  • بستگی به اینکه فرد در کدام ناحیه قصد دارد تزریق ژل انجام دهد، مراقبت های خاصی لازم است.
  • همیشه قبل از انجام هر جراحی ای توصیه شده است که از مصرف هر گونه ماده رقیق کننده خون از جمله آسپرین، ویتامین A  و … جلوگیری شود.
  • از دو هفته قبل همانطور که در بقیه بخش ها نیز گفتیم باید از مصرف دخانیات، نوشیدنی های الکلی جداً خودداری شود.
  • در صورتیکه دیابت دارید و یا بیماری خاصی دارید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
  • فرد حتما باید قبل از انجام هر گونه عملی در ناحیه ژنیتال از نظر عفونت و میکروب، مورد بررسی قرار بگیرد، در صورتیکه فرد دارای هر گونه عفونتی بود نباید اقدام به تزریق ژل کند. تا بهبودی کامل خود باید صبر کند.
  • برخی مواد غذایی قبل از عمل نباید مصرف شوند که پزشک به شما عدم مصرف آن ها را توصیه می کند.

توصیه های بعد از تزریق ژل به واژن

  • تا دو هفته بعد همچنان از مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکلی جلوگیری کنید.
  • تا مدتی که به بهبودی کامل نرسیده اید باید از قرار گرفتن در وان و یا استخر جلوگیری کنید.
  • شستشو با فشار آب می تواند باعث جابه جایی ژل ها شود.
  • ناحیه ای که ژل در آن تزریق شده تا بهبودی کامل اصلا نباید تحت فشار قرار بگیرد. همچنین از هر گونه دستکاری این ناحیه باید جداً خودداری کنید.
  • فعالیت های سنگین فیزیکی می تواند به ناحیه ژنیتال فشار وارد کند و سبب بروز عوارضی شود.

توصیه های بعد از تزریق ژل به واژن

  • گرمای زیاد، نشستن زیاد و.. می تواند سبب تغییر فرم ژل تزریق شده شود.
  • از برقراری رابطه جنسی تا دو هفته باید جلوگیری کنید.
  • پس از تزریق ژل ناحیه ی مورد نظر، قرمزتر و متورم تر از حالت عادی می باشد، ممکن است درد کمی در این ناحیه احساس کنید. اما نباید نگران باشید.
  • این علائم به زودی رفع می شوند، اما اگر این علائم همچنان ادامه داشتند، باید به پزشکتان گزارش دهید.
  • برای جلوگیری از عفونت معمولاً پزشک شما، آنتی بیوتیک تجویز می کند که مصرف آن الزامی ست.

سؤالات رایج در مورد تزریق ژل به واژن

 هزینه تزریق ژل به چه صورت است؟

هزینه تزریق ژل  بر اساس مقدار ژلی که تزریق می شود حساب می شود که پس از معاینه مشخص می شود که چه مقدار ژل  باید تزریق شود.

آیا اثر ژل دائمی است؟

خیر هر چند وقت یکبار باید تمدید شود.

لبیامینورهای چروکیده است وبزرگ، آیا می توانم با تزریق ژل چروکیدگی آن را اصلاح کنم؟

بله می توانید ولی پس از تزریق ممکن است کمی سایز لبیا شما بزرگتر شود که پس از معاینه مشخص می شود، اصولاً در این کیس ها ما لبیاپلاستی را پیشنهاد می کنیم نه تزریق ژل.

به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با تزریق ژل در ناحیه ژنیتال

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004