سفید کردن واژن

( 3,12 امتیاز از 17 رای )
17/آوریل/2019

سفید کردن واژن( وایتنینگ)سفید کردن واژن

سفید کردن واژن یا همان وایتنینگ از کاربردی ترین مسائل زیبایی زنان است، روزانه تعداد زیادی از بانوان به مراکز زیبایی خانم دکتر لیلا خلیلی مراجعه می کنند تا این مسئله را درمان کنند، برخی از آن ها از مشکلاتی که این موضوع در زندگی زناشویی آن ها ایجاد کرده است صحبت می کنند، اما جای نگرانی ای نیست، خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی در اغلب رشته های پزشکی، شاهد پیدایش روش های جدیدی برای رفع تیرگی هستیم، یکی از آنها لیزر ژولیت است.

دستگاه های لیزر همچون ژولیت، مونالیزا و فراکشنال CO2 بسیار معجزه آسا عمل می کنند و در مدت زمان کوتاهی اثرات شگفت انگیز خود را می گذارند. پس دیگر به تیرگی نواحی تناسلی خود به چشم یک مشکل حل نشدنی نگاه نکنید.

مراجعین و مخاطبین عزیز می توانند برای شنیدن نظرات دیگر عزیزانی که از روش های رفع تیرگی و سفید کردن واژن در مراکز زیبایی خانم دکتر لیلا خلیلی بهره برده اند، تشریف بیارند و از نزدیک شاهد ترمیم فوق العاده پوست تیره ناحیه تناسلیشان و یا حتی حذف نواحی تیره پوستی باشند.

علت تیره شدن ناحیه تناسلی زنان

از مشکلات اغلب زنان ایرانی تیره شدن ناحیه تناسلی و ژنیتال است. به جز زنان اروپایی و شمال آمریکا، اغلب زنان جهان با این مشکل مواجه هستند.

تیرگی ناحیه واژن و ژنیتال، علل مختلفی دارد که اکنون به بررسی آن می پردازیم. یکی از رایج ترین علل تیرگی ، استفاده از لباس زیرهای غیرنخی است که پایه جنس آن ها نفت است که به مرور زمان باعث تیرگی می شود. همچنین استفاده از لباس های تیره به مرور زمان همین تأثیر را می گذارند. استفاده از لباس های تنگ که باعث افزایش اصطکاک شوند می تواند محل مناسبی برای رشد میکروب ها شده و یا باعث تیرگی شوند.

از مهم ترین علل تیرگی های پوستی، استفاده از تیغ و ژیلت برای شیو است، این روش ها به مرور زمان می توانند باعث تیرگی پوست شوند و به پوست آسیب برسانند. کمبود برخی از ویتامین ها و مواد غذایی، می توانند مؤثر باشند.

بانوانی که عادت به خشک کردن لباس زیر های خود در هوای آزاد و با نور خورشید ندارند و همیشه در فضای رطوبتی حمام لباس های زیر خود را خشک می کنند ممکن است دچار عفونت هایی بشوند که انواع آن ها سبب تیرگی ناحیه تناسلی شوند. تغییرات هورمونی می توانند بر روی پوست تأثیرات منفی بگذارند، یکی از این تغییرات ایجاد شده تیره شدن پوست است.

اینترتریگو مشکلی ست، که روی پوست نواحی ای که رطوبتی ست و برای عبور هوا محدودیت جریانی دارند بیشتر رشد می کند، همچون نواحی زیر بغل، کشاله ران، ران ها و ناحیه ژنیتال بهترین منطقه برای رشد آن هاست. همچنین عدم رعایت نکات بهداشتی می تواند این شرایط را بدتر کند.

سفید کردن واژن چیست

از مهم ترین علل دیگر، مسائل ارثی است که می تواند باعث ایجاد تیرگی شود و هیچ راهی برای جلوگیری از آن نیست. عدم درست کار کردن تیروئید، مثلا پرکاری و یا کم کاری تیروئید می تواند به نوعی در روند تیره شدن پوست سهیم باشد. هر نوع عفونتی که ناحیه ژنیتال را درگیر کند می تواند اطراف ناحیه ژنیتال و پوست ناحیه تناسلی را تیره کند. تولید بیش از اندازه ملانین این ناحیه به هر علتی می تواند باعث تیرگی و سیاهی پوست شود.

تیره شدن واژن موجب می شود تعداد افرادی  که برای سفید کردن واژن مراجعه می کنند افزایش یابد. سفید کردن واژن در مرکز زیبایی دکتر خلیلی به راحتی امکان پذیر است. 

سفید کردن واژن چیست

 

درمان تیرگی ناحیه تناسلی زنان با سفید کردن واژن

از قوی ترین دستگاه های جهان برای رفع تیرگی لیزر ژولیت می باشد، که طی چند جلسه به مقدار قابل توجهی پوست را روشن می کند. دستگاه لیزر ژولیت کارایی بسیار زیادی دارد از جمله تنگ کردن، ولی اکثراً آن را به روشن کردن  و سفید کردن واژن می شناسند. روشن کردن از طریق دستگاه لیزر ژولیت طی چند جلسه صورت می گیرد. اشعه لیزر را، بر نواحی تیره ی لبیاها، اطراف مقعد، کشاله ران می تابانند. قبل از انجام این کار برای کاهش درد می توان از بی حس کننده های موضعی استفاده کرد. این لیزر سبب حذف لایه های تیره می شود. این لیزر باعث افزایش کلاژن سازی در این ناحیه می شود و به مرور زمان درمان کامل می شود. نکته جالب در این است که همان لحظه که لیزر انجام می شود می توان اثرش را به طور واضح مشاهده کرد.

خانم دکتر لیلا خلیلی، جز معدود پزشکانی هستند که علاوه بر اینکه مراکز زیبایی ایشان مجهز به این دستگاه هستند، در مطب خود ورکشاپ های لیزر ژولیت را برای متخصصان زنان برگزار می کنند. همچنین هر ماهه در کنگره های مهم زیبایی دنیا از ایشان دعوت می شود و ایشان مقاله های گوناگونی در این زمینه و زمینه های گوناگون ارائه می دهند.

درمان تیرگی ناحیه تناسلی زنان با سفید کردن واژن

و اما دستگاه دیگر لیزر مونالیزا است هرچند که شایعه شده است لیزر ژولیت خیلی بهتر از لیزر مونالیزا عمل می کند، اما باید بگوییم مهارت شخص در استفاده از این دو دستگاه است که باعث تأثیر فوق العاده می شود. لیزر مونالیزا نیز همانند لیزر ژولیت نیازمند کاربرد چند جلسه است، و به مرور اثرات آن مشخص می شود.

در کنار استفاده از لیزر باید درمان تکمیلی ای به کمک کرم صورت گیرد. این کرم ها باید در نواحی ای که لیزر درمانی روی آن ها صورت گرفته مالیده شوند، نحوه استفاده کرم ها برای هر فرد متفاوت است. برای درمان تیرگی و سفید کردن واژن روش های دیگری نیز میسر هستند ولی ترجیحاً لیزر ژولیت و مونالیزا ارجح می باشند. در بخش لیزر ژولیت و لیزر مونالیزا می توانید کاملاً با این دستگاه ها آشنا شوید.

روش های دیگر سفید کردن واژن

  • کربوکسی تراپی با افزایش دی اکسید کربن در ناحیه پوستی باعث افزایش خونرسانی برای کمبود اکسیژن القا شده به مغز می شود و در نتیجه همین موضوع باعث بازسازی و جوانسازی و سفید کردن واژن می شود.

  • میکرونیدلینگ روش درمانی دیگری ست که سوزن های زیاد و نازکی وارد پوست شده و باعث تولید فاکتورهای رشد می شوند، بدین ترتیب این کار باعث افزایش کلاژن سازی و ترمیم پوست می شود.

  • مزوتراپی از تکنیک های بسیار مؤثر است که به جای مالیدن مواد مفید روی پوست، اینبار این مواد به داخل پوست تزریق می شوند، این عمل باعث بهبودی پوست شده و همچنین مواد مفید مورد نیاز برای پوست را تأمین می کند.

  • برخی به دنبال کرم هایی برای رفع تیرگی پوست هستند، این کرم ها در رفع تیرگی پوست شاید مؤثر باشند ولی در طولانی مدت نتیجه مطلوبی می توان کسب کرد.

  • استفاده از ماسک های گیاهی بیشتر برای پیشگیری از تیرگی مؤثر هستند نه درمان، هر چند که اگر در جهت درمان به کار رود باید در طولانی مدت استفاده شود.

سؤالات رایج در مورد سفید کردن واژن

من باردار هستم قصد وایتنینگ دارم، آیا این کار به فرزند من آسیب می رساند؟

قطعاً در زمان بارداری باید هر عمل اضافه ای را از زندگی روزمره حذف کرد، حتی اگر این امر به جنین شما آسیبی وارد نکند انجام آن در این دوره اصلا توصیه نمی شود.

چند درصد بهبودی حاصل می شود؟

درصد بهبودی بستگی به پوست شما دارد، برای هیچ کدام از خدمات زیبایی پوستی نمی توان عبارت صد در صد را استفاده نمود اما قابل به ذکر است که تأثیرات سفید کردن پوست در مراکز زیبایی ما، به طور قابل ملاحظه ای باعث زیبایی و بهتر شدن پوست می شود. در اغلب افراد این روشن شدن بالای ۷۰ درصد نتیجه می دهد.

هزینه درمان سفید کردن واژن چه قدراست؟

اغلب هزینه درمان بر اساس مشکل فرد، شدت تیرگی و ناحیه تیره مشخص می شود، به همین دلیل تا فرد معاینه نشود نمی توان نظر داد.

تعداد جلسات چه قدر است؟

معمولاً یک تا سه جلسه، افرادی که خارج از این بازه قرار می گیرند با معاینه دقیق تر همان ابتدا خدمتشان اعلام می گردد.

فاصله جلسات چه قدر است؟

معمولا فاصله جلسات در سفید کردن واژن ۳۰ روز است، زیرا پوست باید فرصت ترمیم و بازسازی را داشته باشد، برای کسب بهترین نتیجه سعی بر این است که این فاصله حفظ شود.

ما ساکن شهرستان هستیم، چگونه از هزینه و شرایط آگاه شویم؟

دوستان خوبمون که ساکن شهرستان هستند می توانند در اینستاگرام به ما دایرکت بدن تا شرایط را تمام و کمال برای آن ها شرح دهیم.

 

به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با سفید کردن واژن

دیدگاه ( 1 )

  1. سیما19 اکتبر 2019

    سلام لیزر مونالیزا برای تیرگی زیربغل هم مناسبه؟

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004