روش‌های سفید کردن واژن

( 2,38 امتیاز از 8 رای )
22/آگوست/2019
آشنایی با روش‌های سفید کردن واژن
22 / آگوست / 2019

آشنایی با روش‌های سفید کردن واژن

بسیاری از زنان ایرانی از تیرگی ناحیه تناسلی خود رنج می‌برند. معمولاً نقاطی که در این محدوده تیره می‌شوند، شامل کشاله ران‌ها، بیکینی، مقعد و اطراف آن است. به همین دلیل وقتی حرف از رفع تیرگی می‌شود، اغلب از تیرگی نواحی بیکینی شکایت می‌کنند.
مسائل زیادی در تیرگی ناحیه تناسلی تأثیر دارد که ما امروز قصد داریم به رفع اثر آن‌ها و روشن کردن این ناحیه و به اصطلاح روش‌های سفید کردن واژن بپردازیم.

در کلینیک زیبایی خانم دکتر لیلا خلیلی به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته و اختصاصی برای رفع تیرگی ناحیه واژن، اقدام به روشن کردن نواحی ژنیتال و اطراف آن می‌کنیم که به دلیل ترکیبی بودن این روش‌ها، مراجعه ‌کننده نتیجه‌ای فوق‌العاده عالی و مؤثری را مشاهده می‌کند.

امروزه روش‌های زیادی برای روشن کردن واژن و نواحی اطراف آن ارائه می‌شوند که قصد داریم به بررسی آن‌ها بپردازیم. با ما همراه باشید تا در مورد سفید کردن واژن اطلاعات بسیار سودمندی به شما ارائه دهیم.

روش‌های سفید کردن واژن

 

سفید کردن واژن چیست

سفید کردن واژن یا وایتنینگ به معنی سفید کردن واژن نیست بلکه به معنی رفع تیرگی ناحیه ژنیتال و واژن است. این بدین معنی است که افرادی که پوستی سبزه دارند، نمی‌توانند توقع داشته باشند که بعد از سفید کردن واژن پوست ناحیه شرمگاهی آن‌ها سفید شود؛ بلکه با این روش‌ها پوست آن‌ها به حالت اولیه خود برمی‌گردد و مانند پوست دیگر نواحی بدن فرد می‌شود. از این رو تعریف سفید کردن در افراد مختلف متفاوت می‌باشد. در زنان و دخترانی که مشکلات تیرگی به علت ژنتیک می‌باشد و یا از همان ابتدا قبل از دوره بلوغ درگیر این مشکل بوده‌اند، معمولاً سفید کردن نتیجه‌ای نخواهد داشت. از طرفی در صورتی که فرد مشکلات هورمونی دارد، ابتدا باید مسائل هورمونی وی رفع شود، سپس اقدام به درمان آن شود در غیر اینصورت روش‌های درمانی سفید کردن هیچ تأثیری بر وی نخواهد گذاشت.

سفید سازی واژن

 

 

نحوه سفید کردن واژن

سفید کردن واژن با روش‌های گوناگونی صورت می‌گیرد که انتخاب روش کاملاً بستگی به تقاضای بیمار دارد. ابتدا بهتر است به روش‌های درمانی برای سفید کردن واژن بپردازیم:

  •  لیزر ژولیت؛ در حال حاضر این دستگاه لیزر از مؤثرترین و بهترین دستگاه‌های روشن‌سازی واژن می‌باشد که تنها در چند کلینیک داخل ایران موجود است، این دستگاه با عملکرد ویژه خود، با روشی کاملاً غیرتهاجمی پوست را لایه‌برداری می‌کند و باعث ایجاد نتایج درخشانی می‌شود. دستگاه لیزر ژولیت تنها برای درمان مشکلات زنان طراحی شده است و قابلیت‌های زیادی دارد.
  • دستگاه لیزر مونالیزاتاچ؛ این دستگاه لیزر با بهره‌گیری از فناوری لیزرهای CO2 ، پوست نواحی تیره را لایه‌برداری می‌کند، و پوست را وادار به ترمیم خود می‌کند، از این رو پس از اتمام جلسات سفیدسازی واژن پوست روشن‌تر از قبل می‌شود.
  •  کرم‌؛ کرم‌ها و پمادهای زیادی هستند که در بازار یافت می‌شوند و اغلب آن‌ها با ادعای رفع تیرگی صددرصد در بازار عرضه می‌شوند، معمولاً ادعای رفع تیرگی با کرم دروغین است و یا پس از مدت کوتاهی به سرعت تیرگی برمی‌گردد، به همین دلیل ما استفاده از کرم‌هایی خاص را در کنار لیزردرمانی توصیه می‌ک‌نیم تا اثردهی لیزر را افزایش دهد.
  • روش‌های طبیعی؛ روش‌های طبیعی می‌توانند در کمتر شدن تیرگی نقش بسیار زیادی داشته باشند، اما اغلب آن‌ها بیشتر در پیشگیری از تیره شدن مؤثر هستند. و یا روند رفع تیرگی با روش‌های طبیعی آنقدر طولانی است که فرد ترجیح می‌دهد از یک روش دیگر استفاده کند.
  • کربوکسی‌تراپی؛ کربوکسی‌تراپی با افزایش خونرسانی به ناحیه ژنیتال باعث افزایش فاکتورهای ترمیم می‌شود و بدینصورت باعث ترمیم و رفع تیرگی پوست ناحیه واژن می‌‌شود، اما این روش معمولاً به عنوان یک روش مکمل در کنار روش‌های دیگر توصیه می‌شود و در اغلب افراد به تنهایی تأثیر چندانی نخواهد گذاشت.
  •  میکرونیدلینگ؛ میکرونیدلینگ نیز می‌تواند با ایجاد منافذ خاصی بر روی پوست و افزایش کلاژن‌سازی پوست در رفع تیرگی نقش داشته باشد اما اثردهی آن برای رفع تیرگی کم است.
  •  مزوتراپی؛ مزوتراپی روشی است که مواد مورد نیاز پوست با تزریق به لایه‌های داخلی پوست ارسال می‌شود و این در حالی است که این روش تنها به عنوان یک روش مکمل نام برده می‌شود، نه به عنوان تنها روش.در حال حاضر بهترین روش روشن کردن واژن استفاده از دستگاه‌های لیزر ژولیت و مونالیزاتاچ می‌‌باشد، زیرا این دو دستگاه عملکرد و هندپیسی ویژه برای رفع تیرگی دارند، و طراحان آن برای از بین بردن تیرگی قابلیت‌های ویژه‌ای درون این دو دستگاه قرار داده‌اند. روش‌های دیگر تنها می‌توانند عملکرد این دو دستگاه کمک کنند، هر چند که این دو دستگاه به تنهایی خود باعث بهبود درصد بالایی در رفع تیرگی پوست می‌شوند.

نحوه سفید کردن واژن

سفید کردن واژن با لیزر

سفید کردن واژن با لیزر اکنون جز بهترین روش‌های ممکن می‌باشد. یکی از مهمترین و پرتکرار ترین سؤالاتی که مراجعین از ما می‌پرسند این است که بهترین روش سفید کردن چیست؟ بهترین روش سفید کردن استفاده از دستگاه‌های لیزر پیشرفته است. دستگاه‌های لیزر در طی چندین جلسه باعث از بین رفتن تیرگی می‌شوند و یا درصد قابل توجهی از تیرگی را از بین می‌برند.
اما در میان دستگاه‌های لیزر متنوعی که امروزه در بین مراکز و کلینیک‌های زیبایی دیده می‌شود کدوم دستگاه بهتر است؟
با قاطعیت می‌توان دو دستگاه خیلی مهم را نام برد:

  •  لیزر ژولیت
  •  لیزر مونالیزا تاچ

فناوری لیزر‌های ژولیت و مونالیزا به گونه‌ای است که باعث از بین رفتن لایه تیره و رویی پوست می‌شوند و به همین سبب در طی چند جلسه لایه‌های تیره پوست را از بین می‌برند. نتیجه‌دهی آ‌نها بسیار سریع است. این دو دستگاه بسته به مشکل فرد به صورت جدا و یا ترکیبی به کار می‌روند و نتیجه فوق‌العاده عالی‌ای را ایجاد می‌کنند.

نحوه سفید کردن واژن در مطب دکتر خلیلی

نحوه سفید کردن واژن در مطب دکتر خلیلی

در مطب خانم دکتر لیلا خلیلی به عنوان یکی از اساتید بین‌المللی آموزش کار با لیزرهای پیشرفته دنیا و یکی از صاحب سبک‌ها و مخترعین روش‌های زیبایی زنان، از دو دستگاه پیشرفته ژولیت و مونالیزاتاچ به عنوان دستگاه‌های سفیدکننده ناحیه واژن استفاده می‌شود. موضوعی که بسیار حائز اهمیت است این است که افراد زیادی در کلینیک‌های مختلفی اقدام به روشن‌سازی ناحیه تناسلی خود با لیزرهای مونالیزا و ژولیت می‌کنند، اما نتیجه دلخواهی کسب نمی‌کنند.
علت این موضوع این است که تنها استفاده از دستگاهی خاص کافی نیست بلکه پزشک باید به ستینگ دستگاه و با نحوه استفاده از دستگاه متناسب با مشکل فرد آگاه باشد و تسلط کافی داشته باشد. در مراکز زیبایی خانم دکتر لیلا خلیلی، روشن‌سازی واژن توسط خود ایشان نه اپراتور، به کمک این دو دستگاه و همچنین برخی تکنیک‌های درمانی مختص به خود ایشان صورت می‌گیرد که همین موضوع سبب از بین رفتن تیرگی می‌شود. تا حدی که نتیجه روش‌های رفع تیرگی در مراکز خانم دکتر لیلا خلیلی در کمترین حالت از بین رفتن تیرگی تا ۷۰% است. دوستان و همراهانی که از تیرگی نواحی تناسلی خود رنج می‌برند، می‌توانند به کمک تکنیک‌های ویژه خانم دکتر لیلا خلیلی اقدام به رفع تیرگی ناحیه تناسلی خود کنند و از نتیجه ایجاد شده لذت ببرند. برای دریافت مشاوره غیرضوری به پیج اینستاگرام ایشان مراجعه کنید و علاوه بر مشاهده صدها ویدئو اطلاع‌رسانی، با ارسال پیام به دایرکت ایشان از مشاوره غیرحضوری ایشان نیز بهره ببرید.

 

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004