عمل های زیبایی واژن

( 3,44 امتیاز از 9 رای )
28/آگوست/2019

زیبایی زنان همیشه از اهمیت ویژه ای برخوردار است خصوصا اگر این زیبایی مربوط به ناحیه تناسلی باشد. زنان بسیاری از شکل ظاهری ناحیه تناسلی خود رنج می‌برند و به فکر راه چاره می‌باشند ولی نمی‌دانند باید چه عمل جراحی‌ای انجام دهند ویا چه اقداماتی برای تصحیح فرم این ناحیه بسیار حساس انجام دهند. در ادامه با انواع عمل زیبایی زنان آشنا می شویم و می توانیم با خیال راحت برای انواع جراحی زیبایی واژن گام بردارید. عمل زیبایی واژن

واژن یکی از بخش‌های دستگاه تناسلی زنان است که شکل ورودی آن در زیبایی ناحیه ژنیتال نقش بسیار مهمی دارد. از این‌ رو عمل‌های زیبایی واژن برای بهبود شرایط ظاهری و دیگر مسائل ناحیه ژنیتال زنانی که از مشکلات ناحیه واژن رنج می‌برند بسیار مؤثر و کارآمد هستند. بسیاری از مراجعین به لابیاپلاستی نیز عمل زیبایی واژن می‌گویند. امروزه روش‌های زیادی برای ترمیم و بازسازی ناحیه واژن وجود دارند که به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

عمل زیبایی واژن یکی از عمل هایی است که امروزه در کنار عمل بینی از محبوبیت بسیاربالایی برخوردار است. همان طور که می دانید ایران در عمل بینی حرف اول را می زند و حال عمل زیبایی واژن و لابیاپلاستی یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی زنان است.

عمل زیبایی واژن چیست

عمل زیبایی واژن، عملی است که طی آن واژن تنگ‌تر می‌شود و به دلیل کاهش قطر واژن و دهانه ورودی واژن، شکل ظاهری ناحیه ژنیتال بهبود می‌یابد.

از طرفی  طی این عمل لابیاها کوچکتر و قرینه می‌شوند.

لابیاپلاستی عملی است که بر روی لابیا مینورها صورت می‌گیرد و لبیاهای فرد در نهایت شکل و فرمی زیبا می‌گیرند.

به عبارتی عمل زیبایی واژن عملی است که طی آن، شکل ورودی واژن و لابیاها اصلاح می‌شوند، در طی این عمل در صورت نیاز واژن تنگ‌تر می‌شود و فرم لابیاها تغییر می‌کنند.

اعمال این دو تغییر اساسی، سبب تغییر فرم ناحیه تناسلی می‌شود و فرد از دستگاه تناسلی خود احساس رضایت خواهد داشت.

روش های جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبایی واژن به شکل‌های گوناگونی انجام می‌شود که به شرح آن خواهیم پرداخت.

عمل لابیاپلاستی خود با سه روش مهم صورت می‌گیرد که فرد طی آن ممکن است بیهوش باشد و یا اینکه در خواب مصنوعی سر کند.

از طرفی بسیاری از مراجعین لابیاپلاستی ترجیح می‌دهند این عمل را با روش بیحسی انجام دهند.

این سه روش رایج به شرح زیر می‌باشند:

  • لابیاپلاستی با لیزر
  • لابیاپلاستی با جراحی
  • سافرینگ

در روش لابیاپلاستی با لیزر، برش‌ها با لیزر زده می‌شوند به همین دلیل جراح قابلیت ایجاد برش‌های بسیار ظریف و دقیقی را دارد.

همچنین به دلیل اینکه لیزر مونالیزاتاچ هنگام برش روند انعقادی پوست را سرعت می‌دهد، فرد دچار خونریزی نمی‌شود.

در مورد تنگ کردن واژن نیز روش‌های گوناگونی وجود دارد که به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • تنگ کردن واژن با نخ
  • تنگ کردن واژن با لیزر
  • تنگ‌ کردن واژن با جراحی
  • تنگ‌ کردن واژن با تزریق چربی
  • تنگ‌ کردن واژن با تزریق فیلر

امروزه از رایج‌ترین روش‌های درمانی می‌توانیم به لیزردرمانی اشاره کنیم، در این روش درمانی لیزر اقدام به تنگ‌ کردن واژن می‌کند و از این رو شکل ظاهری ژنیتال بهتر می‌شود.

برای عمل زیبایی واژن، در صورتیکه فرد نیاز به عمل لابیاپلاستی داشته باشد، باید همزمان با واژینوپلاستی، آن را انجام دهد.

بهترین روش ممکن نیز، همیشه توسط پزشک بر اساس مشکلات فرد صورت می‌گیرد.

 

روش های جراحی زیبایی واژن

عمل زیبایی واژن با لیزر

عمل زیبایی واژن با لیزر در جهت استفاده از دو مورد مهم به کار می‌رود:

  • لابیاپلاستی
  • تنگ کردن واژن

در لابیاپلاستی تنها برش‌ها با لیزر صورت می‌گیرد که این کار به نسبت روش‌های دیگر چند مزیت دارد:

  • برش‌های لیزری در لابیاپلاستی باعث می‌شوند که پزشک با دقت زیادی این عمل را انجام دهد.
  • لیزرمونالیزاتاچ که امروزه برای برش‌های لابیاپلاستی به کار می‌رود سبب کمک به انعقاد خون می‌شود، به قدریکه فرد دچار هیچ خونریزی‌ای نمی‌شود و یا مقدار جزی‌ای خونریزی خواهد داشت.
  • دوره نقاهت لابیاپلاستی با لیزر بسیار کوتاهتر است.

و اما در روش تنگ‌کردن واژن با لیزر از دو دستگاه ژولیت و‌مونالیزا استفاده می‌شود که این دو دستگاه لیزر زنان با هندپیس‌های واژینال خود سبب لایه‌برداری و بازسازی واژن می‌شوند و از این‌رو با افزایش کلاژن‌سازی، قوام واژن بالا می‌رود و واژن فرد تنگ‌ می‌شود.

امروزه لیزردرمانی به دلیل بی‌عارضه بودن و داشتن دوره نقاهت کوتاه، در تنگ کردن واژن نقش اساسی دارد.

فواید عمل زیبایی واژن

عمل‌های زیبایی واژن فواید گوناگونی دارند که به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • به دلیل تصحیح فرم ناحیه تناسلی باعث افزایش اعتماد به نفس فرد می‌شوند.
  • در بهبود روابط جنسی نقش بسیار بسزایی دارند.
  • عمل زیبایی واژن یا واژینوپلاستی در صورتیکه با لیزر صورت گیرد، باعث تقویت عضلات کف لگن نیز می‌شود.

هر چند که عمل‌های زیبایی جنبه زیبایی دارند و از نظر بسیاری از محققان جنبه درمانی ندارند، اما کیفیت زندگی برخی از افراد پس از انجام عمل‌های زیبایی، افزایش می‌یابد و زندگی بهتری خواهند داشت.

فواید عمل زیبایی واژن

 

تعداد جلسات و مدت درمان

در مورد تنگ‌ کردن واژن با لیزر، این عمل طی چندین جلسه به صورت سرپایی صورت می‌گیرد.

جلسات لیزر بر اساس شدت مشکل فرد و میزان گشادی واژن مشخص می‌شود.

در هر جلسه میزان قابل توجهی از واژن ترمیم می‌شود و واژن سفت‌تر و تنگ‌تر می‌شود.

تعداد جلسات و مدت درمان

و این جلسات تا رسیدن به نتیجه ایده‌آل ادامه می‌یابد.

مدت زمان انجام لیزر نهایتا ۲۰ دقیقه است و اغلب به کمک دو دستگاه لیزر ژولیت و مونالیزا صورت می‌گیرد.

هزینه عمل زیبایی واژن

هزینه عمل زیبایی واژن بر اساس مشکل فرد صورت می‌گیرد و هزینه‌ها پس از معاینه فرد مشخص می‌شود.

یکی از مهمترین و پر تکرارترین سوالات این است که آیا هزینه‌های عمل‌های زیبایی واژن جز بیمه محسوب می‌شود یا خیر؟

در پاسخ باید بگوییم که خیر، زیرا این عمل‌ها جز عمل‌های زیبایی هستند و عمل‌های زیبایی مشمول بیمه نمی‌شوند.

هزینه عمل زیبایی واژن

سوالات متداول

خانم دکتر عمل زیبایی واژن همان تنگ کردن واژن است یا فرق می‌کند؟

عزیزم لابیاپلاستی عمل زیبایی‌ای است که بر روی لبیاها و به اصطلاح لبه‌های واژن صورت می‌گیرد، تنگ کردن عملی است که بر روی کل واژن و یا ابتدای واژن جهت تنگ کردن انجام می‌شود.

 

آیا ممکن هست که خانم دکتر جوری مدارک پزشکی رو اوکی کنن که بتونیم پولشو از بیمه بگیریم؟

خیر

 

ببخشید میشه لابیاپلاستی و تنگ کردن را با همدیگر انجام داد؟

بله، بسته به روش انتخابی برای تنگ‌ کردن واژن، می‌توان جوری برنامه‌ریزی کرد که این دو عمل همزمان با هم صورت بگیرند.

عمل زیبایی واژن لابیاپلاستی

لابیاپلاستی یکی از عمل‌های مهم ناحیه ژنیتال و از عمل های زیبایی واژن پرطرفدار  می‌‌باشد که افراد زیادی هیچ اطلاعاتی در مورد این عمل ندارند و این در حالی است که بسیاری از بانوان  نیاز جدی به آن دارند. عمل لابیاپلاستی عملی است که برای تغییر فرم لابیاها، اصلاح  و تغییر رنگ لبیاها به کار برده می‌شود. این عمل همچون دیگر عمل‌های ناحیه ژنیتال جزو عمل‌های بسیار مهم و حساس به شمار می‌رود، زیرا ناحیه دستگاه تناسلی بسیار حساس می‌‌باشد و کوچکترین خطایی در این ناحیه ممکن است یک فاجعه به بار بیاورد. در برخی موارد به دلیل عدم تبحر پزشک در عمل‌های ناحیه ژنیتال، حس جنسی فرد به طور کامل از بین رفته است، همانطور که می‌دانید بروز همچین مشکلاتی بسیار زندگی فرد را تحت شعاع قرار می‌دهد.

هنگامی که برای عمل لابیاپلاستی تصمیم گرفتید ،قبل از عمل لابیاپلاستی سعی کنید آمادگی لازم را برای عمل لابیاپلاستی کسب کنید و راهنمایی لازم را از جراح خود دریافت کنید. برای نتیجه گیری، بسیاری از زنان که این جراحی را انجام داده اند نتایج بسیار خوبی را تجربه کرده اند متوجه شده اند که به افزایش عزت نفس و بهبود کیفیت زندگی کمک می کند.

روش های مختلفی برای اصلاح ساختار لابیا وجود دارد که دو روش TRIM Techniqe و WEDGE  Techniqe متداولترین روش های لابیاپلاستی است.  در روش TRIM بافت اضافي به طور مستقيم برداشته مي شود و به هم چسبانده مي شود. روش دیگه استفاده از تکنیک WEDGE است که بافت اضافی لابیا با استفاده از برش V شکل برداشته می شود این روش یکی از تکنیک های مناسب در لابیاپلاستی است که نتایج بهتری نیز دارد. روش های دیگری برای لابیاپلاستی وجود دارد که در بخش لابیاپلاستی به تکنیک های دیگر پرداخته شده است.

یکی از روش های جدید لابیاپلاستی که با دستگاه مخصوصی انجام می شود روش سافتنینگ می باشد که در این روش با استفاده از وسیله ای مخصوص سافلینگ، لابیا ها بدون ایجاد برش و بخیه زدن تراش داده می شود باید به این نکته اشاره کرد که انجام این  روش لابیاپلاستی برای افرادی مناسب می باشد که اندازه لابیاهای آن ها کوچکتر از یک سانت و یا خواستار تغییر شکل و تغییر رنگ لابیا می باشند.

چه کسانی نیاز به لابیاپلاستی دارند؟
زنانی که از مشکلات زیر رنج می‌برند معمولاً به عمل لابیاپلاستی یا لبیاپلاستی نیاز دارند:
• آویزان بودن لابیاها یا لبیاها
• عدم قرینگی لابیاها یا لبیاها
• بد فرم بودن ویا نافرم بودن لابیاها یا لبیاها
• بزرگ بودن لابیاها یا لبیاها
• تیره شدن لابیامینورها یا لبیامینورها
اگر شما نیز قصد انجام عمل‌های زیبایی ناحیه تناسلی را دارید، به ویژه عمل‌های لبیاپلاستی، می‌توانید به مراکز زیبایی خانم دکتر لیلا خلیلی مراجعه کنید و قبل از مراجعه با مطالعه مقالات زیبایی، به جامع‌ترین مقالات عمل‌های زیبایی و مشکلات زنان دسترسی داشته باشید.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با خانم دکتر لیلا خلیلی متخصص زنان و زایمان تماس بگیرید.

لابیا چیست

 

عمل زیبای واژن  واژینو پلاستی

واژینوپلاستی یا عمل تنگ کردن روش‌های گوناگونی دارد که در مورد آن‌ها در بخش واژینوپلاستی صحبت کردیم و گفتیم که واژینوپلاستی با لیزر یکی از مهمترین و رایج‌ترین رو‌ش‌های واژینوپلاستی می‌باشد. لیزرها امروزه در صنعت پزشکی، بسیار به جلو پیش رفته‌‌اند و تا حدودی که جایگزین عمل‌های مختلفی شده‌‌اند. واژینوپلاستی با لیزر مونالیزاتاچ از مهمترین روش‌های واژینوپلاستی می‌باشد که امروزه در رفع مشکل گشادی واژن اغلب خانم‌ها گام بزرگی برداشته است.

واژینوپلاستی از جمله عمل‌های زیبایی‌ای است که اغلب زنان با گذر عمر و تعدد فعالیت‌های جنسی به آن نیاز پیدا می‌کنند. واژن بخشی از دستگاه تناسلی زنان است که در تولیدمثل و برقراری یک رابطه جنسی بسیار تأثیرگذار است. زنانی که واژن آن‌ها از لحاظ سلامت فیزیکی، در شرایط مطلوبی قرار دارد، معمولاً از روابط جنسی خود راضی‌تر می‌باشند، زیرا شلی عضلات لگن و مشکلاتی که ممکن است به دلایل مختلفی برای واژن پیش بیاید، از کیفیت روابط جنسی می‌کاهد.

در مراکز زیبایی خانم دکتر لیلا خلیلی تمامی خدمات زیبایی زنان به صورت ‌تخصصی طی روندی بدون درد برای مراجعین عزیز صورت می‌گیرد، اما اغلب مراجعین پس از حضور، تمایل به انجام واژینوپلاستی با روش خاص خود را دارند که ما به این عزیزان توصیه می‌کنیم که حتما نظر جراح خود را در مورد روش انجام واژینوپلاستی خود لحاظ کنند تا بهترین نتیجه کسب شود.

واژینوپلاستی چیست

عمل زیبایی واژن کلیتورس

بانوان زیادی هستند که از بزرگی کلیتوریس رنج می‌برند. هرچند که شاید غیرممکن باشد ولی امروزه می‌توان با به کار بردن تکنیک‌هایی خاصی، کلیتوریس را کوچک کرد و به فرمی ایده‌آل رساند. این عمل بسیار حساس است زیرا با کوچترین خطایی ممکن است به اعصاب ناحیه کلیتوریس آسیب وارد شود پس در انتخاب پزشک باید دقت زیادی شود.

جراحی و عمل کلیتوریس

سفید کردن واژن

از مشکلات اغلب زنان ایرانی تیره شدن ناحیه تناسلی و ژنیتال است. به جز زنان اروپایی و شمال آمریکا، اغلب زنان جهان با این مشکل مواجه هستند. تیرگی ناحیه واژن و ژنیتال، علل مختلفی دارد که اکنون به بررسی آن می پردازیم. یکی از رایج ترین علل تیرگی ، استفاده از لباس زیرهای غیرنخی است که پایه جنس آن ها نفت است که به مرور زمان باعث تیرگی می شود. همچنین استفاده از لباس های تیره به مرور زمان همین تأثیر را می گذارند. استفاده از لباس های تنگ که باعث افزایش اصطکاک شوند می تواند محل مناسبی برای رشد میکروب ها شده و یا باعث تیرگی شوند.

در مورد بهترین روش ممکن در حال حاضر لیزرمونالیزاتاچ  و لیزرژولیت به تنهایی و یا ترکیبی باعث از بین رفتن بیش از ۶۰ الی ۷۰ درصد تیرگی‌ها می‌شوند و همین موضوع باعث ایجاد نتایج درخشانی می‌شود.

 

عمل زیبایی واژن پرینورافی

در پرینورافی، همزمان با تنگ کردن ورودی واژن، بافت شل آن نیز اصلاح می شود. اما سؤالی که پیش می آید این است که چه کسانی بهترین کاندید پرینورافی هستند ؟ کسانی که رابطه های متعدد جنسی گوناگون داشته اند و در حین رابطه به واژن آنها فشار زیادی آمده است تا حدی که ورودی واژن آسیب دیده باشد و یا این روابط مکرر باعث شل شدگی و افتادگی بافت این ناحیه شده باشد، بهترین کاندیدای پرینورافی هستند.

بافت پرینه، بافت ظریفی است که بین مقعد و واژن قرار دارد، از لایه ای رویی و ماهیچه های کوچک و ظریفی ساخته شده است که زیر آن قرار دارند. این بافت آسیب پذیر ممکن است به دلایل مختلفی آسیب ببیند. از شایع ترین مسائلی که باعث صدمه به بافت پرینه می شود، زایمان طبیعی و فشار ناشی از آن می شود تا حدی که در موارد حاد این بافت کاملاً پاره شده است.

پرینورافی چیست

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص انواع جراحی زیبایی زنان با مطب دکتر خلیلی تماس بگیرید.

به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با عمل های زیبایی واژن

دیدگاه ( 1 )

  1. P.k24 دسامبر 2019

    ایا لابیاپلاستی برای افراد مجرد هم امکان پذیره؟

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004