لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا

( 5,00 امتیاز از 1 رای )
21/آگوست/2019
لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا
21 / آگوست / 2019

لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا، به دلیل داشتن کمترین میزان دوره نقاهت بسیار مورد استقبال افرادی قرار گرفته است که قصد دارند لابیاپلاستی انجام دهند. در بین روش‌های گوناگون لابیاپلاستی، در این چندسال اخیر اغلب از ما سؤال می‌پرسند در مورد لابیاپلاستی با لیزر صحبت کنید.

هر چند که هرروزه لایوهای زیادی در مورد کیس‌های لابیاپلاستی با لیزر در پیج اینستگرام دکتر خلیلی قرار می‌دهیم و به سؤالات دوستان نیز پاسخ می‌دهیم، اما امروز سعی کردیم مقاله‌ای نیز در مورد این روش لابیا بنویسیم تا دوستان و همراهان همیشگی سایت خانم دکتر لیلا خلیلی اطلاعات کاملی در مورد این روش داشته باشند.

در مراکز زیبایی خانم دکتر لیلا خلیلی بهترین و پیشرفته ترین روش‌های لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا به کار گرفت می‌شود به همین دلیل شاهد نتایج بسیار عالی و حرفه‌ای هستیم. اگر شما نیز کیس لابیاپلاستی هستید می‌توانید همین الان به پیج اینستاگرم خانم دکتر لیلا خلیلی مراجعه کنید و پس از ارسل پیام در دایرکت ایشان، از خدمات مشاور غیرحضوری رایگان خانم دکتر لیلا خلیلی بهره ببرید.

لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا

نحوه لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا

لیزرمونالیزا یکی از دستگاه‌های لیزری است که برای درمان مشکلات زنان طراحی شده است. این دستگاه لیزر به دلیل کمک به تسریع روند انعقاد خون، باعث شده است که در حین لابیاپلاستی با لیزرمونالیزا شاهد هیچ خونریزی‌ای نباشیم و از این دستگاه برای انجام عمل لابیاپلاستی استفاده‌های زیادی شود، به گونه‌ای که امروزه شاهد این هستیم که بسیاری از جراحان زنان برای انجام لابیاپلاستی با لیزر، از دستگاه لیزرمونالیزاتاچ استفاه می‌کنند و مراجعین نیز از روند دستگاه لیزر مونالیزاتاچ به شرط ماهر بودن جراح راضی هستند.

  • به دلیل عدم خونریزی و کم بودن دوره نقاهت لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا، روشی کم‌تهاجمی و سرپایی می‌باشد.
  • برای انجام لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا، فرد باید قبل از آن، تست پاپ اسمیر بدهد؛ اگر نتیجه پاپ اسمیر و ازمایش‌های لازم قبل از انجام لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا، قابل قبول پزشک بود فرد می‌تواند اقدام به لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا کند.
  • پس از انتخاب روش بی‌حسی، بی‌هوشی و یا خواب عمیق جراح اقدام به لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا می‌کند.
  • در طی این روش با بررسی دقیق لابیاها از نظر شکل، سایز، تیرگی و تناسب آن با اندازه و فرم کلیتوریس، پزشک طرح خود را برای ایجاد برش مشخص می‌کند.
  • سپس به کمک لیزرمونالیزاتاچ برش‌های بسیار دقیقی در نواحی مشخص شده ایجاد می‌کند.
  • در صورتیکه این برش‌ها به درستی ایجاد شوند، فرد نتیجه بسیار عالی‌ای از لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا خواهد گرفت.

لیزر مونالیزاتاچ قابلیتی برای ایجاد برش‌های بسیار ظریف و دقیق دارد که همین موضوع باعث می‌شود که نتیجه کار بسیار تمیز و دقیق باشد. از طرفی قابلیت کمک به روند انعقادی خون توسط دستگاه لیزر مونالیزا تاچ باعث شده است که خونریزی‌ای در ناحیه لابیاها رخ ندهد.لیزر مونالیزا

 

نتایج لابیاپلاساتی با لیزر مونالیزا

نتایج لابیاپلاستی بسیار درخشان و عالی می‌‌باشد که البته به مهارت پزشک نیز بستگی دارد. در صورتیکه جراح شما از مهارت کافی برخوردار باشد و بهترین متخصص لابیاپلاستی را انتخاب کرده باشید، نتیجه لابیاپلاستی شما چه با لیزر و چه با تیغ جراحی عالی خواهد بود و جای هیچ بحثی در آن نیست. اما اگر جراح توانایی و تسلط کافی در انتخاب تکنیک و به کار بردن آن نداشته باشد، نتیجه حاصله ممکن است به گونه‌ای باشد که فرد نیاز مجدد به انجام عمل لابیاپلاستی داشته باشد. در لابیاپلاستی با لیزر نهایتاً فرد نیاز باشد که یکروز کامل استراحت کند، پس از آن می‌تواند به کارهای روزمره خود بپردازد و یا حتی سرکار برود.

در روش لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا، به دلیل عدم خونریزی لابیاها، فرد احساس بهتری خواهد داشت و نیازی نیست مراقبت‌های زیادی از لابیاهای خود کند، و این در حالی است که در روش لابیاپلاستی با تیغ جراحی، بیمار باید مراقبت‌های بسیار زیادی از نواحی لابیاهای خود داشته باشد. از طرفی همانطور که بارها گفتیم، علاوه بر مهارت بالای پزشک در نتیجه عمل لابیاپلاستی، مراقبت‌های بعد از لابیاپلاستی نیز در نتیجه کار تأثیر دارد.

نتایج لابیاپلاساتی با لیزر مونالیزا

پس به طور کلی می‌توان گفت لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا دارای مزیت‌های گوناگونی است که به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • دوره نقاهت کوتاه
  • درد کمتر پس از عمل
  • عدم خونریزی
  • نیاز به مراقبت کمتر
  • تورم کمتر
  • کاهش احتمال عفونت
  • کاهش احتمال خونریزی بعد از عمل
  • از بین رفتن برخی از محدودیت‌ها در دوره نقاهت بعد از لابیاپلاستی
  • و …

اگر شما نیز خواستار انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا هستید، می‌توانید همین الان با مراکز زیبایی خانم دکتر لیلا خلیلی تماس بگیرید و یا به پیج اینستاگرام ایشان جهت مشاوره غیرحضوری رایگان دایرکت بدهید.

هزینه لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا

هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر، بسته به هر شخص (بر اساس لابیاهای هر فرد) متفاوت است.

بارها از ما سؤال پرسیده می‌شود که لابیاپلاستی چند است؟

قیمت لابیاپلاستی به چه صورت است؟

آیا هزینه‌های لابیاپلاستی مشمول بیمه می‌شود؟

در پاسخ به این دوستان باید بگوییم که هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا بستگی به شکل و سایز لابیاهای یک فرد دارد. هرچند که نام لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا برای همه افرادی که با لیزر لابیاپلاستی می‌کنند، یکسان است اما در افراد مختلف با تکنیک‌های مختلفی صورت می‌گیرد. به همین دلیل هزینه‌ها نیز متفاوت خواهد بود.

از طرفی انتخاب روش بی‌حسی یا بی‌هوشی  و یا خواب عمیق نیز در تعیین قیمت نهایی تأثیر بسزایی دارد. قطعاً هزینه روش بی‌حسی کمتر خواهد بود و روش بی‌هوشی به علت نیاز به تجهیزات ویژه مستلزم پرداخت هزینه بیشتر است. همچنین این عمل از عمل‌های زیبایی به حساب می‌اید که هیچ کدام از هزینه‌های آن را بیمه تقبل نخواهد کرد.

برای تعیین قیمت عمل لابیاپلاستی با لیزر، می‌توانید به مراکززیبایی خانم دکتر لیلا خلیلی مراجعه کنید ویا به پیج اینستاگرام ایشان مراجعه کنید و از خدمات غیرحضوری ایشان بهره ببرید. تا پس از مشاهده فرم، سایز و ..  لابیاهای شما در مورد هزینه نهایی تصمیم گرفته شود.

از طرفی به دلیل اینکه اغلب مراجعین ما به غیر از شهر تهران از کشورهای دیگر و یا شهرهای غیرتهران هستند، می‌توانند از این طریق از قیمت دقیق عمل خود مطلع شوند وبا خیال راحت پس از انجام ازمایش‌های لازم به تهران مراجعه کنند تا عمل لابیاپلاستی خود را با لیزر مونالیزا تاچ و جدیدترین روش‌های روز دنیا انجام دهند تا شاهد نتیجه‌ای بسیار عالی باشند.

هزینه لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا

 

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004