جراحی زیبایی ترمیمی

( 5,00 امتیاز از 2 رای )
17/آوریل/2019

جراحی زیبایی ترمیمی
ترمیم عمل های زیبایی

از آنجاییکه همیشه افراد زیادی برای ترمیم عمل های زیبایی به ما مراجعه می کردند تصمیم گرفتیم، مقاله ای تحت عنوان جراحی زیبایی ترمیمی آماده کنیم، متأسفانه اکثر افرادی که این عنوان را در مرورگرها سرچ می کنند، کسانی هستند که عمل های زیبایی ناموفقی داشتند، در حالیکه اگر این مقاله قبل از انجام هر عمل زیبایی ای روی ناحیه ژنتیال مطالعه شود، می تواند برای فرد بسیار کارآمدتر و مفیدتر باشد.

ناحیه ژنیتال بسیار حساس می باشد و عمل های زیبایی گوناگونی روی آن انجام می شود، قصد داریم در مورد چند تا از اقدامات و عمل های زیبایی ای که بیشترین آمار ترمیم را دارند بحث کنیم.

از جمله این عمل ها، لابیاپلاستی، جراحی زیبایی کلیتوریس، پرینورافی، پیرسینگ، تنگ کردن واژن، اوشات درمانی و … است.

جراحی زیبایی ترمیمی لابیاپلاستی چیست

 بیشترین آمار جراحی زیبایی ترمیمی در مراکز زیبایی خانم دکتر خلیلی، عمل لبیاپلاستی می باشد، این عمل با تکنیک های خاصی انجام می شود که متناسب با هر فرد تغییر می کند، یکی از دلایل موفقیت خانم دکتر لیلا خلیلی در عمل لبیاپلاستی به عنوان جراحی که تا الان حتی یک عمل ناموفق لبیاپلاستی نداشته است جدا از بحث آموزش ایشان در آمریکا زیر نظر پروفسور رد و اساتید برتر جهان، استفاده از تکنیک های ترکیبی می باشد که بدین صورت نتیجه ایده آلی برای فرد حاصل می شود.

عمل زیبایی لبیاپلاستی بسیار حساس و ظریف می باشد و حتی بسیاری از متخصصان زنان نیز، نمی توانند نتیجه ی عالی ای تحویل مراجعه کننده بدهند، حال با این وجود شاهد این هستیم که برخی از پزشکان عمومی و یا متخصص های رشته های دیگر و یا ماماها با گذراندن دوره های کوتاه و تخصصی ای اقدام به جراحی لبیاپلاستی می کنند. انتخاب پزشکی ماهر و توانا در همان ابتدا باعث می شود که شما نگران نتیجه نباشید و همچنین نیازی به عمل های ترمیمی نداشته باشید، زیرا عمل های ترمیمی لبیاپلاستی نه تنها هزینه بر و زمان بر است و همچنین بسیار سخت تر از بار اول است بلکه  مهارت بسیار بالایی برای انجام آن نیاز است. از طرفی در برخی موارد نمی توان قول بهبودی صد درصد به بیمار داد.

هنگامی که لبیاپلاستی با تکنیک اشتباهی انجام شود، سبب کنگره دار شدن لبه های لبیاها، کنده شدن لبیاها، ماندن رد بخیه، عدم قرینگی و بسیاری از مشکلات دیگر شود. ماندن رد بخیه به علت تکنیک اشتباه ایجاد می شود و باعث ایجاد ظاهری زشت در لبیاها و ناحیه ژنیتال می شود در بسیاری از موارد هیچ درمانی جز دوباره انجام دادن عمل لبیاپلاستی نیست.  یکی از اهداف عمل لبیاپلاستی قرینه کردن لبیاهاست، متأسفانه در برخی موارد شاهد این هستیم پزشک تنها به تغییرات سایز و شکل توجه کرده و از قرینه سازی لبیاها غافل مانده است.

جراحی زیبایی ترمیمی چیست

 

در بسیاری از موارد پزشکان اقدام به لبیاریداکشن به جای لبیاپلاستی می کنند که بهتر است قبل از انجام این عمل، به تفاوت های این عمل ها آگاه باشیم. لبیاریداکشن در واقع یکی از تکنیک های لبیاپلاستی ست که با هدف کوچک کردن لبیاها انجام می شود،اما لبیاپلاستی عملی ست علاوه بر کوچک کردن لبیاها می تواند شکل لیباها را تغییر داده و باعث ایجاد هارمونی زیبایی شود. زشت شدن ظاهر لبیاها در اعتماد به نفس فرد هنگام رابطه جنسی بسیار مؤثر است و ممکن است رابطه زناشویی افراد را تحت شعاع قرار دهد.

یکی از تبلیغات گول زننده لبیاپلاستی، لبیاپلاستی بدون درد و خونریزی و با لیزر می باشد که برای شفاف سازی این موضوع باید بگوییم که هر کسی کیس لبیاپلاستی با لیزر نیست، اساساً کسایی که برای لبیاپلاستی با لیزر مناسب هستند، افرادی هستند که لبیاهای آن ها سایز کوچکی دارند و تنها برای تغییرات خیلی جزی کمتر از یک سانت می خواهند لبیاپلاستی انجام بدهند. قبل از انجام لبیاپلاستی به مطب و مراکز درمانی آن پزشک مراجعه کنید و نمونه کارها و مراجعین را از نزدیک ببینید. پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر به بخش لبیاپلاستی سایت خانم دکتر لیلا خلیلی مراجعه کنید.

جراحی زیبایی ترمیمی کلیتوریس

جراحی زیبایی کلیتوریس، جراحی ای ست که برای رفع بلندی کلیتوریس، یکی از حساس ترین و سخت ترین جراحی هاست که کوچکترین اشتباهی در آن می تواند باعث خاموش شدن حس جنسی ناحیه کلیتورال شود، به همین دلیل نیاز به مهارت و دقت بسیار بالایی ست. در صورتیکه عمل زیبایی کلیتوریس با تکنیک صحیح صورت بگیرد باعث افزایش میل جنسی می شود، زیرا حساسیت این ناحیه به محرک ها بیشتر شده و فرد بیشتر تحریک می شود.  متأسفانه اگر اشتباه انجام شود نتیجه معکوس می دهد، برخی از مراجعین ما که اقدام به انجام این جراحی کرده اند، حس جنسیشان حتی پس از چند ماه نیز، برنگشته است و در این افراد هیچ کاری دیگر نمی توان کرد. زیرا آسیب به اعصاب غیر قابل جبران است.

در برخی موارد دیگر بافت کلیتوریس همچنان دارای چروک های بسیار است و یا از لحاظ اندازه همچنان بزرگ است، این افراد می توانند با عمل ترمیم کلیتوریس اقدام به جراحی زیبایی کلیتورال کنند و شکل کلیتوریس خود را اصلاح کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد عمل زیبایی کلیتوریس به بخش آن در سایت خانم دکتر لیلا خلیلی مراجعه کنید.

عمل های زیبایی ناحیه ژنیتال

یکی از عمل های زیبایی سرپایی بسیار رایج عمل پیرسینگ است  که اگر توسط شخصی با مهارت پایین انجام گیرد، می تواند سبب از بین رفتن حس کلیتوریس شود. یکی از شروط انجام آن، محیطی کاملاً استریل می باشد در غیر این صورت فرد دچار عفونت های ناحیه تناسلی می شود. از دیگر عمل های زیبایی تقویت نقطه جی می باشد که در برخی موارد با وجود تزریق ژل و چربی، فرد نتیجه ای کسب نمی کند و باید مجدداً اقدام به انجام آن کند. برای بزرگ کردن لبیاماژور ها می توان به آن ها چربی و یا فیلر تزریق کرد، در صورتی که اینکار به درستی صورت نگیرد، باید ابتدا چاره ای برای فیلر و چربی تزریق شده اندیشید سپس مجدداً اقدام به تزریق چربی و فیلر کرد که این کار با روش های خاصی صورت می گیرد که پس از بررسی فرد روش مخصوص تجویز می شود.

تنگ کردن و واژینوپلاستی از دیگر عمل های زیبایی و جوانسازی هستند که گاهاً با پرینورافی صورت می گیرند. در موارد ترمیمی گاهی بخیه های زده شده دچار مشکل شده اند و یا رد آن ها به وضوح باقی مانده و یا فرد نتیجه ایده آل خود را دریافت نکرده است.

سؤالات رایج در مورد جراحی زیبایی ترمیمی

آیا هزینه ترمیم عمل زیبایی به نسبت بار اول کمتر است؟

خیر هزینه ترمیم عمل های زیبایی بسیار بیشتر از بار اول هستند، زیرا هم زمان بیشتری نیاز دارند و هم به مهارت بیشتری به همین دلیل عمل های ترمیمی سخت تر هستند.

آیا می توان امیدی به برگشتن حس جنسی کلیتوریس داشت؟

معمولاً پس ار مدتی بعد از جراحی کلیتوریس فرد حس جنسی ندارد، این مشکل تا شش ماه به همین روال ادامه دارد، اما بعد از شش ماه و حتی زودتر فرد بهبود می یابد اگر فردی همچنان حس جنسی نداشت باید به پزشک مراجعه کند.

آیا جراحی زیبایی لبیاها می توانند سبب آسیب به پرده بکارت شوند؟

خیر انجام هر گونه جراحی روی لبیامینورها اصلا ربطی به ورودی واژن شما ندارد.

به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با جراحی زیبایی ترمیمی

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004