بهترین پزشک لبیاپلاستی

( 3,50 امتیاز از 8 رای )
08/جولای/2019
بهترین پزشک لبیاپلاستی
08 / جولای / 2019

بهترین جراح و پزشک لبیاپلاستی کیست

لبیاپلاستی از ‌حساس‌ترین عمل‌های زیبایی می‌باشد که به علت مراجعه روزافزون کیس‌های ترمیمی ناموفق، ما به این فکر افتادیم که مقاله‌ای در جهت انتخاب بهترین پزشک برای انجام لبیاپلاستی مهیا کنیم تا شاید از تعداد این کیس‌های ترمیمی کم شود. بسیاری از افراد آمار فالوورهای اینستاگرام و ویدئوها وبرخی مسائل دیگر را ملاک انتخاب بهترین جراح زیبایی زنان برای انجام لبیاپلاستی می‌دانند. درحالیکه ما هرروزه در مطب‌های خانم دکتر لیلاخلیلی شاهد مراجعه‌کننده‌هایی هستیم که پزشک بسیاری از آن‌ها، پزشکان معروف اینستاگرامی می‌باشند، که به علت لبیاپلاستی ناموفق به ما مراجعه کرده‌اند.

اگر شما هم تا الان این را ملاک انتخاب جراح خود قرار داده‌اید بهتر است صبر کنید تا به شما بگوییم یک جراح عالی و بهترین پزشک لبیاپلاستی برای انجام لابیاپلاستی، چه جراحی است.

بهترین پزشک لبیاپلاستی

لبیاپلاستی چیست

لبیاپلاستی، لبیوپلاستی یا لابیاپلاستی، عنوان‌های یکی از جراحی‌های زیبایی می‌باشند که به تازگی طرفداران زیادی به خود جذب کرده‌اند. هرچند که این عمل زیبایی بسیار کارآمد می‌باشد، اما متأسفانه خیلی از بانوان از این عمل هیچ آگاهی‌ای ندارند و از مشکلاتی که با لبیاپلاستی حل می‌شود، رنج می‌برند.

پس قبل از بیان هر مسئله‌ای به تعریف لبیاپلاستی می‌پردازیم:

“لبیاپلاستی عملی‌ست که در دسته عمل‌های زیبایی زنان قرار می‌گیرد و به طور رسمی جنبه درمانی ندارد (در حالیکه در برخی افراد با لبیا یا لابیاهای خیلی بزرگ حکم درمان نیز دارد)، هدف از انجام آن بهبود شکل ظاهری لبیاها می‌باشد که طی عمل لبیامینورها کوچک می‌شوند و فرم لبیاماژورها به شکل مناسبی تغییر می‌کنند.”

لبیاپلاستی به دو بخش تقسیم می‌شود:

  • لبیاماژورپلاستی یا لابیاماژورپلاستی
  • لبیامینورپلاستی یا لابیامینورپلاستی

معمولاً هنگامی که از لبیاپلاستی استفاده می‌کنیم، منظورمان لبیامینورپلاستی می‌باشد. هر کدام از این عمل‌ها طی فرایندی جدا انجام می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر به بخش  لبیاپلاستی سایت خانم دکتر لیلا خلیلی مراجعه کنید.

لبیاپلاستی چیست

بهترین کاندید لبیاپلاستی

اگر شما هم جزو کیس‌های زیر هستید بهترین کاندیدای لبیاپلاستی می‌باشید و می‌توانید برای انجام لبیاپلاستی اقدام کنید.

  • کسانی که لبیاهای بسیار بزرگی دارند.
  • افرادی که هنگام رابطه جنسی به علت لبیاهای خود، اعتماد به نفس کافی ندارند.
  • زنانی که هنگام پوشیدن شلوارهای تنگ دچار سوزش و درد در ناحیه لبیامینورهای خود می‌شوند.
  • بانوانی که تمایل به داشتن لابیومینورهای قرینه دارند.
  • برخی از زنان در هنگام برخی فعالیت‌های ورزشی دچار سوزش در ناحیه لابیامینورهای خود می‌شوند.
  • داشتن لبیامینورهای تیره و کدر.
  • هنگام تخلیه ادرار، مشکل در جهت هدایت خروجی ادرار دارند که علت آن فرم لبیاها می‌باشد.
  • و هر مشکل دیگری که در نهایت به بی‌فرم بودن، بزرگ بودن، تیره بودن و عدم قرینه بودن لبیامینورها ختم می‌شود.

انتخاب بهترین پزشک لبیاپلاستی

قبل از اینکه به مطالعه این بخش بپردازید، بهتر است که به بخش لبیاپلاستی سایت مراجعه کرده و ابتدا مطالعه‌ای جامع در مورد لابیاپلاستی داشته باشید. اگر شما هم به این نتیجه رسیده‌اید که نیاز به عمل لبیاپلاستی دارید و به دنبال پزشکی مناسب هستید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا تمام مواردی که برای انتخاب درست یک جراح لبیاپلاستی نیاز دارید در اختیارتان بگذاریم.

در ابتدا سؤالی پیش می‌آید که ” برای انجام لابیاپلاستی به چه پزشکی مراجعه کنیم؟”

اگر پاسخ شما متخصص و جراح زنان و زایمان هست، باید کمی صبر کنید.

لبیاپلاستی را بهتر است یک جراح زیبایی زنان انجام دهد نه یک جراح زنان، هرچند که تمامی پزشکان و جراحان زنان می‌توانند اقدام به انجام این عمل زیبایی بکنند ولی به علت سخت بودن زیاد و ظریف بودن بالای این عمل، خطای زیادی در انجام این عمل صورت می‌گیرد. پس بهتر است فقط به یک جراح زیبایی زنان مراجعه کنید تا علاوه بر داشتن تخصص در حیطه زنان و زایمان، دوره‌های تخصصی در زمینه‌ی جراحی زیبایی زنان نیز گذرانده باشد.

این دسته از جراحان علاوه بر داشتن مدرک جراحی زنان و زایمان و داشتن تخصص زنان و زایمان، مدرک دیگری تحت عنوان جراح زیبایی زنان نیز دارند که صرفاً در حیطه عمل‌های زیبایی زنان دوره‌های تخصصی گذرانده‌اند و قطعا از یک جراح و متخصص زنان مهارت بیشتری در انجام عمل‌هایی نظیر لبیاپلاستی دارند.

متأسفانه امروزه شاهد مواردی نظیر این هستیم که برخی پزشکان عمومی و دیگر پزشک‌ها با گذراندن دوره‌های کوتاه لبیاپلاستی، اقدام به انجام این عمل می‌کنند.

انتخاب بهترین پزشک لبیاپلاستی

 

جراح زیبایی زنان و جراح زنان

عمل‌های ناحیه تناسلی و تولیدمثلی زنان به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • عمل‌های زیبایی؛ مانند: لابیاپلاستی یا لبیاپلاستی، واژینوپلاستی، جراحی زیبایی کلیتوریس یا عمل کلیتورال هود ریداکشن، پرینه‌پلاستی، اوشات، تنگ کردن واژن، پیرسینگ و … .
  • عمل‌های درمانی؛ مانند: هیسترکتومی، لاپاراسکوپی، کورتاژ، میومکتومی، زایمان، بی اختیاری ادرار و … .

“جراحان زنان” معمولاً در عمل‌های درمانی بسیار موفق‌تر از عمل‌های زیبایی عمل می‌کنند، اما “جراحان زیبایی زنان” علاوه بر عمل‌های درمانی در عمل‌های زیبایی زنان نیز مهارت بالایی دارند. معمولاً جراحان زنان مدرک تخصصی جراحی زنان زایمان دارند و جراحان زیبایی زنان علاوه بر مدرک تخصصی جراحی زنان، مدرک جراحی زیبایی زنان را نیز دارند. به همین دلیل بهترین گزینه برای انتخاب جراح برای انجام لابیاپلاستی، یک جراح زیبایی زنان می‌باشد.

اما این همه داستان نیست. مهم‌ترین سوالی که پیش می‌آید، این است: “بین جراحان زیبایی زنان چه پزشکی بهتر است؟”

اما قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم، بهتر است در مورد این مسئله صحبت کنیم، که “چه اتفاقی می‌افتد اگر در انتخاب جراحی زیبایی زنان خطا کنیم؟”

جراح زیبایی زنان و جراح زنان

خطا در انتخاب جراح زیبایی زنان

معمولاً عمل‌های زیبایی‌ای که بر روی ناحیه تناسلی انجام می‌شود از حساس‌ترین عمل‌ها می‌باشند.

زیرا هرگونه خطا در انجام عمل‌های زیبایی زنان همچون عمل زیبایی لبیاپلاستی ممکن است باعث رخدادهای وحشتناکی شود، که در پایین به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • لبیاپلاستی عمل زیبایی‌ای است که بر روی لابیامینورها انجام می‌شود، این عمل زیبایی باید در جهت بهبود شکل ظاهری لبیاها انجام شود. حال تصور کنید اگر پزشک ماهری آن را انجام ندهد چه اتفاقی می‌افتد؟ ممکن است شکل ظاهری لبیاها بسیار بدتر از بار قبل شوند و همین موضوع باعث کاهش اعتماد به نفس زنان شود.
  • اگر لبیاپلاستی با تکنیکی غلط انجام شود، جای بخیه بعد از عمل لبیاپلاستی بر روی لبیاها باقی می‌ماند و فرد ممکن است دچار خونریزی و دردهای غیرعادی شود.
  • وحشتناکترین اتفاق ممکن، کاهش حس جنسی می‌باشد که ممکن است به علت آسیب به اعصاب، این اتفاق بسیار مخرب و غیرقابل جبران باشد.
  • گاهی در حین انجام عمل، تناسب بین لبیاها و اندازه کلیتوریس در نظر گرفته نمی‌شود، و همین سبب بد شدن فرم ناحیه ژنیتال می‌شود.

تکنیک‌های لبیاپلاستی

لبیاپلاستی را با تکنیک‌های مختلفی می‌توان انجام داد. انتخاب تکنیک صحیح به موارد زیر بستگی دارد:

  • سایز لبیاها
  • شکل لبیاها
  • نتیجه مورد نظر پس از لابیاپلاستی

در قدیم برای هر بیمار از یک تکنیک خاص استفاده می‌شد به همین دلیل آمار ترمیم و عدم موفقیت لبیاپلاستی بالا بود، اما امروزه باید از روش‌های ترکیبی استفاده کرد که همین موضوع باعث می‌شود عمل لبیاپلاستی سخت‌تر شود و نتیجه عمل بهتر باشد. هرچند که همچنان بسیاری از پزشکان به درستی نمی‌توانند تکنیک صحیح لبیاپلاستی را انتخاب کنند و در انتخاب روش‌های ترکیبی به علت درجه سختی بالا عاجزند.

 

جوانسازی واژن

انتخاب بهترین جراح و پزشک ترمیم لبیاپلاستی

بسیاری از جراحان زیبایی زنان نیز نمی‌توانند لبیاپلاستی را به بهترین شکل ممکن انجام بدهند. زیرا این عمل بسیار حساس و ظریف می‌باشد و متأسفانه افراد کمی هستند که توانسته باشند در مراکز عالی اروپایی و آمریکایی به درستی آموزش دیده باشند. هر چند که در ایران تعداد جراحان زیبایی نسبتاً کم است اما در همین بین نیز جراحان ماهر زیبایی زنان نیز انگشت‌شمار هستند که بهترین پزشک لبیاپلاستی می باشند.

در بالا گفتیم که اگر لبیاپلاستی به اشتباه انجام شود، چه اتفاقی می‌افتد. حال به بررسی این موضوع می‌پردازیم که “بعد از لبیاپلاستی ناموفق باید اقدام به چه کاری کنیم؟” اگر در انتخاب پزشک خود اشتباه کرده‌اید، و از نتیجه لبیاپلاستی خود ناراضی هستید و به عبارتی بهترین پزشک لبیاپلاستی را انتخاب نکرده اید بهتر است که به فکر جراحی مناسب برای انجام عمل ترمیمی باشید.

  • اگر لبیاپلاستی به درستی انجام شود، نیازی به انجام عمل ترمیمی نیست.
  • عمل ترمیمی عمل‌ست که برای رفع نواقص ایجاد شده و مشکلات پیش‌‌آمده باید انجام بپذیرد.
  • نکته حائز اهمیت این است که انتخاب جراح ترمیمی بسیار دشوارتر از بار اولی‌ست که قصد دارید لبیاپلاستی انجام بدهید. زیرا جراح ترمیمی باید بسیار ماهر و توانا باشد و بهترین پزشک لبیاپلاستی باشد تا بتواند اشتباهات پزشک قبلی را رفع کند، در غیراینصورت نتیجه ترمیم نیز همچون بار اول انجام لبیاپلاستی بد خواهد بود.

انتخاب بهترین جراح و پزشک ترمیم لبیاپلاستی

 

مراجعین ترمیمی لبیاپلاستی

مراجعین ترمیمی لبیاپلاستی ما همیشه از چند مشکل رنج می‌برند:

  • عدم قرینگی لابیامینورها بعد از لابیاپلاستی
  • ماندن جای بخیه بعد از لابیاپلاستی
  • بیرون بودن لبیامینورها از لبیاماژورها بعد از عمل
  • کنگره کنگره شدن لبیاها
  • نداشتن لبیا‌ها به علت برداشتن کل لبیامینورها توسط جراح نابلد
  • درد و خونریزی‌های غیرطبیعی

تمامی کیس‌های ترمیمی ما پس از مراجعه، ابتدا تصور می‌کنند چون بار دومی هست که لبیاپلاستی انجام می‌دهند باید هزینه‌ای کمتر پرداخت کنند. اما لبیاپلاستی ترمیمی بسیار سخت‌تر، پرهزینه‌تر و طولانی‌تر می‌باشد. زیرا باید اشتباهات یک پزشک را درست کرد و این خود نیاز به مهارت بالایی دارد.

هرچند در موارد معدودی نمی‌توان بعد از جراحی ترمیمی نیز نتیجه‌ی عالی را مشاهده کرد که قبل از انجام عمل، پزشک موظف به روشن‌‌سازی این موضوع می‌باشد. برای اجتناب از عمل ترمیمی بهتر است بار اول پزشکی درست را انتخاب کنید و بهترین پزشک لبیاپلاستی را برای خود انتخاب کنید.

مراجعین ترمیمی لبیاپلاستی

چگونه بهترین پزشک و جراح لبیاپلاستی را انتخاب کنیم؟

در جواب این سؤال، باید در زمان‌های مختلف به مطب پزشک مورد نظر رفته و با مراجعین لبیاپلاستی صحبت کنیم و نتیجه کار را از نزدیک ببینیم و نمونه کارهای زیادی را مشاهده کنیم. برخورد خوب کارکنان و تیم یک پزشک، از مشخصه‌های اصلی یک پزشک حرفه‌ای می‌باشد.

مدارک عالی یک پزشک و دوره‌های حرفه‌ای گذرانده شده از راه‌های تشخیص بهترین پزشک لبیاپلاستی می‌باشد.

اینکه شما ملاک تشخیص خود را صرفاً محدود به تعداد فالوورها و ویدئوهای یک پزشک کنید، کاری بس اشتباه است. قطعاً هیچ پزشکی نواقص خود را در معرض نمایش نمی‌گذارد و این شما هستید که باید بدانید کدام پزشک تصویری واقعی از مهارت خود به نمایش گذاشته است و کدام پزشک تصویری دروغین.

متأسفانه در کیس‌های بی‌شمار ترمیمی‌ای که از مراکز مختلف داشتیم، بسیار شاهد این بودیم که اکثر مراجعین، گول تبلیغات مختلفی نظیر لبیاپلاستی بدون درد و خونریزی، لبیاپلاستی بدون نیاز به ترمیم، لبیاپلاستی زیر نظر پزشک منتخب و … خورده بودند و با پرداخت هزینه‌ای بیشتر مجبور به انجام عمل ترمیم لبیاپلاستی بودند.

مشخصه یک پزشک خوب و بهترین پزشک لبیاپلاستی این است که فرد را به تمامی مراحل در طی جراحی آشنا نماید و همه موارد را به درستی به گوش بیمار برساند تا بیمار در طی جراحی غافلگیر نشود. یکی از مسائل بیان‌شده از زبان مراجعین ترمیمی ما، این بود که رفتار پرسنل و پزشک در اتاق عمل بسیار بد و زننده بوده است، در حالیکه یک بیمار در طی انجام عملی به این حساسی نگرانی‌های خاص خود را دارد و باید با رفتاری صحیح این نگرانی را در فرد کنترل کرد و باعث دلگرمی شد.

چگونه بهترین پزشک و جراح لبیاپلاستی را انتخاب کنیم؟

بهترین جراح زیبایی زنان و لبیاپلاستی

مفتخر هستیم که بگوییم، خانم دکتر لیلا خلیلی از معدود پزشکانی هستند که نه تنها در ایران بلکه در جهان، حتی یک کیس ناموفق لبیاپلاستی نداشته‌اند و این عمل زیبایی سخت را در مراکز مختلف جهانی تدریس کرده‌اند. ایشان تحت نظر پروفسور رد بهترین جراح زیبایی دنیا، آموزش دیده‌اند و با بهترین جراحان زیبایی و بهترین پزشک لبیاپلاستی جهان مرتباً تبادلات اطلاعاتی می‌کنند.

ایشان در سیمپوزیم‌ها، کنگره‌ها و دانشگاه‌های مختلفی نظیر دانشگاه آکسفورد در مورد عمل‌های زیبایی به‌ویژه  لبیاپلاستی زنان سخنرانی می‌کنند و از معدود پزشکان در دنیا هستند که روش‌های خاص خود را برای انجام لبیاپلاستی دارند، به همین دلیل آمار کیس‌های ناموفق لبیاپلاستی ایشان صفر است.

مراکز مختلف خانم دکتر لیلا خلیلی سالانه پذیرای صاحب‌نام‌های جراحی‌های زیبایی زنان می‌باشد که ورکشاپ‌های گوناگونی نیز با همکاری آن‌ها برگزار می‌شود. پزشکان و جراحان عزیز می‌توانند با پیگیری پیج اینستاگرام ایشان، برای شرکت در این ورکشاپ‌ها اقدام نمایند. دوستان عزیز و همراهان گرامی می‌توانند با مراجعه به پیج اینستاگرامی ایشان نکات مهم در مورد لبیاپلاستی و دیگر عمل‌های زیبایی و درمانی را ببینند و از سخنرانی‌های ایشان در سیمپوزیم‌ها و مراکز مختلفی نظیر دانشگاه‌های همچون آکسفورد بهره ببرند. همچنین در اغلب روزها، لایوهای متعددی از کیس‌های جراحی زیبایی از جمله لبیاپلاستی، در پیج خانم دکتر لیلا خلیلی قرار داده می‌شود تا افراد با اطلاعات کامل و دیدی روشن اقدام به انجام این عمل بکنند و از تجربه‌های کیس‌های ترمیمی لبیاپلاستی نیز بهره ببرند.

 

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004