لبیاپلاستی با لیزر

( 5,00 امتیاز از 1 رای )
09/جولای/2019
لبیاپلاستی با لیزر
09 / جولای / 2019

قبلاً در بخش لبیاپلاستی سایت خانم دکتر لیلاخلیلی در مورد لبیاپلاستی بحث کردیم، گفتیم که لبیاپلاستی عملی‌ست که برای کوچک کردن، تغیرسایز و حذف کردن بخش‌های تیره لبیامینورها کاربرد دارد، در این مقاله با لابیاپلاستی با لیزر آشنا می شویم. لبیاپلاستی از قدیم‌ا‌لایام بسیار مورد استقبال قرار ‌گرفته است و پیشینه بلندی دارد.در گذشته در بعضی قبایل به دلایل مختلفی تحت عنوان ختنه کردن، لبیاها را می‌بریدند، در این حین به کمک چاقویی مخصوص این کار انجام می‌شد که به دلیل استریل نبودن محیط، فرد دچار عفونت‌های متعدد می‌شد.
پس از گذشت زمانی به مرور لبیاپلاستی رواج یافت، و پزشکان پس از دیدن دوره‌های تخصصی اقدام به انجام لبیاپلاستی کردند. اما این عمل جز معدود عمل‌هایی است که حتی اغلب متخصص‌های مربوطه نیز نمی‌توانند در انجام این عمل به خوبی اقدام کنند.

لبیاپلاستی با لیزر چیست

لبیاپلاستی با لیزر یکی از روش‌های انجام لبیاپلاستی می‌باشد که در این روش به کمک دستگاه لیزر اقدام به برش می‌کنند، در واقع در این روش لیزر جایگزین تیغ جراحی شده است و بسیاری از معایب تیغ جراحی را پوشانده است. این روش به علت کم‌تهاجمی‌تر بودن نسبت به روش‌های جراحی با تیغ بسیار طرفدار دارد. لبیاپلاستی با لیزر معمولاً نتیجه بهتری دارد، زیرا علاوه بر کوتاه بودن دوره نقاهت که بسیار مناسب برای اشخاص شاغل است، از دقت بالایی نیز برخوردار است که در تیغ جراحی به این صورت نیست.

لبیاپلاستی با لیزر چیست

بهترین کاندیدای لبیاپلاستی با لیزر

افراد زیادی خواستار لبیاپلاستی با لیزر هستند اما بهتر است به این موضوع بپردازیم که چه کسانی بهترین کیس لبیاپلاستی با لیزر هستند؛ در اینجا به چند مورد آن‌ها اشاره می‌کنیم:
• زنانی که از لبیاهای بزرگ خود طی روابط زناشویی رنج می‌برند می‌توانند برای انجام لبیاپلاستی اقدام کنند، معمولاً لبیاپلاستی در این زنان علاوه بر زیبایی حکم درمان نیز دارد. این زنان پس از انجام لابیاپلاستی، از اعتماد به نفس بیشتری برای برقراری رابطه جنسی برخوردار هستند به همین دلیل لابیاپلاستی در این زنان بر بهبود کیفی زندگی زناشویی آنان نیز تأثیر می‌گذارد.
• لابیاپلاستی بسیار مناسب زنانی می‌باشد که به هنگام پوشیدن لباس‌های تنگ، استفاده از نواربهداشتی و یا هنگام پوشیدن لباس زیرهای تنگ دچار سوزش و درد می‌شوند.
• برخی از زنان به هنگام انجام برخی از فعالیت‌های فیزیکی در لبیاهای خود احساس درد و سوزش می‌کنند، در این زنان نیز لابیاپلاستی می‌تواند علاوه بر جنبه زیبایی حکم درمان نیز داشته باشد.
• لبیاها علاوه بر جلوگیری از ورود عوامل خارجی و بیماری‌زا، سبب هدایت صحیح خروج ادرار نیز می‌شوند، به همین دلیل بزرگ بودن و بی‌فرم بودن لبیاها سبب خروج ناصحیح ادرار می‌شود.
• در اغلب زنان، لبیاها قرینه نیستند، برای قرینه‌سازی لبیاها، می‌توان به کمک عمل لبیاپلاستی، آن‌ها را قرینه کرد.
• گروهی از زنان به علت بزرگی لبیاهای خود، از شکل ظاهری لبیاهای خود ناراضی هستند؛ آن‌ها نیز می‌توانند با انجام لابیاپلاستی شکل ظاهری دستگاه تناسلی خود را اصلاح نمایند.
• برخی از زنان دچار اختلالی در لبیاهای خود هستند، که هراز چندگاهی لبیاهای آنان ملتهب و متورم می‌شوند، در برخی موارد پس از تشخیص پزشک، می‌توانند با انجام لبیاپلاستی اقدام به درمان خود بکنند..
تفاوت لبیاپلاستی با لیزر و تیغ جراحی
• درروش لبیاپلاستی با لیزر، به علت خاصیت کلاژن‌سازی لیزر، شرایط انعقاد خون نیز همزمان با ایجاد برش‌ها تسهیل می‌شود، به همین دلیل تقریبا خونریزی در لبیاپلاستی با لیزر صفر است.
• مدت زمان لازم برای انجام جراحی لبیاپلاستی با لیزر نهایت ۴۵ دقیقه است در حالیکه در لبیاپلاستی با تیغ جراحی، بسته به مشکل کیس، این مدت زمان افزایش می‌یابد.
• پس از هر جراحی لبیاپلاستی، فرد شاهد التهاب، درد و تورم می‌باشد که پس از لبیاپلاستی با لیزر، این موارد به حداقل ممکن می‌رسد.
• اغلب زنانی که اقدام به لبیاپلاستی می‌کنند زنان شاغل هستند، لبیاپلاستی با لیزر بهترین گزینه ممکن برای این گروه از زنان می‌باشد تا با یک روز مرخصی بتوانند، لبیاپلاستی انجام بدهند و فردای عمل به محل کار خود بازگردند.
• دوره نقاهت عمل لبیاپلاستی با لیزر بسیار کوتاه می‌باشد، درحالیکه دوره نقاهت عمل لبیاپلاستی با لیزر سه روز است، به علت تعداد برش کمتری که در لبیاپلاستی با لیزر می‌زنند، نیازی به گذراندن دوره بهبود طولانی مدت زخم‌ها نیست.

انواع روش‌های انجام لبیاپلاستی

هرچند که لبیاپلاستی جنبه‌ای کاملاً درمانی دارد ولی علاوه بر این‌ها، برای افرادی که از لبیاهای بزرگ خود در هنگام پوشیدن شلوارهای تنگ، فعالیت‌های فیزیکی گوناگون، هنگام رابطه جنسی، خروج ناصحیح ادرار و … رنج می‌برند بسیار گزینه مناسبی جهت درمان است.
خوشبختانه در کشور ما نیز پزشکان ماهری  برای انجام لبیاپلاستی حضور دارند که تعدادشان شاید به اندازه انگشت‌های یک دست برسد.
به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این عمل، هر پزشکی نمی‌تواند از عهده انجام این عمل بربیاید.
به همین دلیل تعداد پزشکانی که می‌توانند این عمل را انجام بدهند و بهترین جراحان لابیاپلاستی بسیار کم است.

لبیاپلاستی به روش‌های گوناگونی انجام می‌شود:
• لبیاپلاستی با تیغ جراحی
• لبیاپلاستی با لیزر
• لبیاپلاستی به روش سافرینگ

در روش اول، پزشک با کمک یک تیغ جراحی اقدام به انجام لبیاپلاستی می‌کند، و با یک تیغ به بریدن لبیاها می‌پردازد، در این روش خونریزی به نسبت دیگر روش‌ها بسیار بیشتر است.
روش دیگر لبیاپلاستی با لیزر است که در این مقاله قصد داریم به توضیح آن بپردازیم، لبیاپلاستی با لیزر دارای مزیت‌هایی می‌باشد که در بخش‌های بعد به تفصیل آن خواهیم پرداخت.
و اما روش دیگر لبیاپلاستی، روش سافرینگ می‌باشد که کم‌تهاجمی‌ترین روش لبیاپلاستی می‌باشد. در این روش بدون خونریزی، لبیاها بدون ایجاد برش و زخم، کوچک می‌شوند که تنها افرادی مناسب این روش هستند که لبیاهای کوچکتر از یک سانت داشته باشند و صرفاً برای تغییرات جزی نیاز به انجام لبیاپلاستی داشته باشند و یا افرادی که برای تغییر رنگ اقدام می‌کنند و می‌خواهند تغییرات جزی کمتر از یک سانت در ناحیه لبیاهای خود ایجاد کنند. این روش برای تغییر رنگ لبیاها نیز انجام می‌شود.

مزیت‌های انجام لبیاپلاستی با لیزر

از مزیت‌های انجام لبیاپلاستی با لیزر می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
• حداقل خونریزی
• کم‌تهاجمی بودن
• کاهش درد و تورم
• کاهش ریسک عمل
• دوره نقاهت کوتاه
• بهبودی سریع
• دقت بالا
• مدت زمان کوتاه جراحی

مواردی که ذکر شد از مزیت‌های عمل لبیاپلاستی با لیزر نسبت به عمل لابیاپلاسیتی با تیغ جراحی می‌باشد.با یک نتیجه‌گیری کلی می‌توان فهمید که عمل لبیاپلاستی با لیزر به علت دوره نقاهت کوتاه از جنبه‌های بسیار زیادی از عمل لبیاپلاستی با تیغ جراحی بهتر است.

علت طرفداران زیاد لبیاپلاستی با لیزر

اغلب طرفداران لبیاپلاستی با لیزر، خانمان شاغل هستند. به علت محدودیت در گرفتن مرخصی، آنان سعی می‌کنند تا در کمترین زمان ممکن جوری برنامه‌‌ریزی کنند که بتوانند با گرفتن کمترین مرخصی اقدام به انجام این عمل زیبایی کنند. انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر در مدت زمانی بین ۳۰ دقیقه الی ۱ ساعت انجام می‌شود.
دوره نقاهت این عمل نیز بر خلاف عمل لبیاپلاستی با تیغ که سه روز است، تنها چند ساعت است. هرچند که بهتر است یک روز تمام فرد در خانه استراحت کند، ولی می‌تواند از فردای عمل به سرکار خود برود و زندگی روزمره خود را با رعایت چند توصیه ساده برای مدت چند ماه ادامه دهد.

اقدامات لازم قبل از انجام لبیاپلاستی با لیزر

قبل از انجام عمل لبیاپلاستی با لیزر باید به برخی نکات توجه کرد:
• قبل از انجام این عمل بهتر است که تمامی آزمایش‌های لازم نظیر آزمایش خون و پاپ اسمیر را به دست پزشک برسانید و از لحاظ واژینال معاینه شوید تا اگر عفونت واژن دارید، ابتدا درمان شوید سپس اقدام به جراحی کنید، این موضوع از عفونت بعد لبیاپلاستی جلوگیری می‌کند.
• از مدت ده روز قبل از لبیاپلاستی، از مصرف مواد غذایی رقیق‌کننده خون خودداری کنید. از جمله آسپرین، ویتامین E
• اگر دارویی مصرف می‌کنید در صورت ضروری نبودن آن را قطع کنید و در صورتیکه باید آن را مصرف کنید قبلش با پزشک خود هماهنگ کنید.
• اگر مشکل دیابت و کلیه دارید و یا از فشار خون رنج می‌برید بهتر است که پزشک خود را مطلع کنید.
• بهتر است پزشک شما از سوابق بیماری و سلامتی شما آگاه باشد.
• بهتر است از مدتی که معاینه واژینال صورت می‌گیرد، از فعالیت جنسی خودداری شود.

اقدامات لازم بعد از لبیاپلاستی با لیزر

• پس از چند روز بعد از انجام عمل لبیاپلاستی فرد دچار تورم می‌باشد که با کمپرس یخ، باید آن را کاهش داد.
• پزشک شما برای جلوگیری از عفونت، آنتی بیوتیک‌هایی را تجویز خواهد کرد، که باید در زمان‌های مشخص شده به طور منظم و دقیق از آن‌ها استفاده کرد.
• دوستانی که لابیاپلاستی انجام داده‌اند، دو الی سه روز بعد می‌توانند به حمام بروند. هنگام حمام کردن نباید روی زمین نشست و یا درون وان رفت، زیرا این موضوع باعث آسیب به بخیه‌ها و ایجاد عفونت می‌شود.
• از رفتن به استخر باید جداً خودداری کرد، زیرا استخرها منبعی از میکروب‌ها می‌باشند که برای زخم ناحیه تناسلی به شدت عفونت‌زا هستند.
• از برقراری هرگونه رابطه جنسی تا بهبودی کامل و اجازه پزشک جداً خودداری شود، پس از اجازه پزشک نیز، رابطه جنسی به آرامی صورت بگیرد.
• یک روز پس از جراحی باید به مطب دکتر مراجعه کرده و معاینه شوند، معاینه بعدی یک ماه بعد انجام می‌شود.
• در صورت داشتن درد، می‌توانید از مسکن‌هایی که پزشکتان تجویز کرده مصرف نمایید تا دردتان آرام شود.
• در صورت بروز هرگونه مشکل، باید به سرعت به پزشک مراجعه کرد تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کرد.

لابیاپلاستی

عوارض لبیاپلاستی با لیزر

همه‌ی جراحی‌ها ممکن است دارای عوارض گوناگونی باشند. یکی از مزیت‌های جراحی در مراکز زیبایی خانم دکتر خلیلی این است، که ایشان خود مبتکر روش‌های انجام جراحی لبیاپلاستی هستند و با روش‌های منحصربه فرد خود اقدام به انجام لبیاپلاستی می‌کنند.
ایشان زیر نظر پروفسور رد بهترین جراح زیبایی زنان در دنیا، در مراکز برتر آموزشی اروپایی و آمریکایی آموزش دیده‌اند و اکنون به عنوان سخنران سالانه به کنگره‌ها و سیمپوزیوم های بزرگ جهانی از جمله دانشگاه اکسفورد و دیگر دانشگاه‌هایی که رنکینگ عالی‌ای در سطح جهانی دارند، دعوت می‌شوند.
قطعاً انتخاب دکتر لیلا خلیلی به عنوان تنها جراح زیبایی زن در ایران که در کارنامه کاری خود حتی یک عمل ناموفق لبیاپلاستی نداشته است بهترین گزینه انتخابی است. این آمار در حالی‌ست که هرروزه به مراکز زیبای خانم دکتر لیلا خلیلی، افراد زیادی تحت عنوان کیس ترمیمی لبیاپلاستی از بسیاری از پزشکان معروف اینستاگرامی مراجعه می‌کنند.
ترمیم لبیاپلاستی خود از سخت‌ترین عمل‌ها می‌باشد که نیاز به تبحر و مهارت بالایی دارد. اگر عمل لبیاپلاستی با لیزر به درستی، تحت نظر پزشکی مجرب انجام شود، می‌توانید دیگر نگران عوارض این عمل نباشید، زیرا تنها افرادی در معرض عوارض لبیاپلاستی هستند، که این عمل را تحت نظر پزشکی نابلد انجام می‌دهند.
از طرفی به علت اینکه، عمل لابیاپلاستی با لیزر می‌تواند تحت بی‌حسی انجام شود، بسیاری از مشکلات بعد بی‌هوشی نیز گریبان‌گیر افراد نمی‌شود. از جمله این مشکلات، حالت‌ تهوع‌های کوتاه پس از جراحی است که با خوردن نوشیدنی‌های زیاد و دفع آن، این حالت بهبود می‌یابد.

لبیاپلاستی با لیزر برای ساکنین غیرتهران

دوستان ساکن شهرستان و کشورهای خارجی، اگر تمایل به انجام لبیاپلاستی دارید می‌توانید در اینستاگرام به ما دایرکت بدهید تا به شما مشاوره غیرحضوری بدهیم و فقط برای عمل زیبایی به تهران تشریف بیاورید. مدت زمان اقامت شما در تهران تنها یک روز می‌باشد.
ما به شما لیست آزمایش‌های لازم را می‌دهیم تا همگی را در شهر خود انجام دهید، پس از چک کردن نتیجه آزمایش شما، به شما نوبتی جهت انجام جراحی می‌دهیم.

هزینه جراحی عمل لبیاپلاستی با لیزر

در مورد هزینه عمل‌های لبیاپلاستی، فرد حتما باید معاینه شود.زیرا تنوع و گستره قیمتی در این عمل به دلیل اشکال مختلف لبیاها، متفاوت و زیاد است.
به همین دلیل توصیه می‌کنیم افراد چه ساکن تهران و چه غیرتهران که تمایل به انجام عمل لبیاپلاسیتی یا لابیاپلاستی دارند، به پیج اینستاگرام ما پیامی ارسال کنند، تا ادمین‌های خانم دکتر لیلا خلیلی شما را به مشاورین مربوطه معرفی کنند و در نهایت به صورت غیرحضوری مشاوره دریافت کنید.

 

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004