جراحی بینی استخوانی

( 5,00 امتیاز از 1 رای )
07/جولای/2019

جراحی  بینی استخوانی معمولا روی افرادی انجام می شود که بینی آن ها دارای استخوان بیشتری می باشد در این افراد نسبت غضروف به استخوان کمتر می باشد. افرادی که دارای بینی استخوانی می باشند معمولا دارای پوست نازکی می باشند و نتیجه عمل بینی رضایت بخشی دارند. نتایج جراحی بینی استخوانی معمولا مورد رضایت بیمار واقع می شود و میزان کبودی و ورم نیز بسیار کمتر از جراحی بینی گوشتی می باشد می باشد.

جراحی بینی استخوانی

مراحل درمان بینی استخوانی

جراحان قبل از جراحی بینی مشاوره های لازم را با بیمار انجام می دهد و نیاز ها خواسته های بیماران را به خوبی درک کند. بیمار نیز باید با جراح صادق باشد و اگر از بیماری رنج می برد جراح را مطلع کند. جراح مراقبت های قبل و بعد از عمل را به بیمار ارائه می دهد و بیمار نیز با مراقبت های بعد و قبل از عمل می تواند نتایج رضایت بخشی از جراحی زیبایی بینی استخوانی خود داشته باشد.

کلیه خدماتی که در راستای زیباسازی بینی انجام می شود باید با جراحی انجام شود و کلیه تبلیغاتی که در مورد روش های غیر جراحی می شنوید جنبه تبلیغاتی دارند.

چگونگی عمل زیبایی بینی استخوانی

جراحی زیبایی بینی استخوانی معمولا با تراشیدن و شکل دادن به استخوان بینی انجام می شود. تخصص جراح در این گونه از جراحی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. چرا که افرادی که دارای بینی استخوانی می باشند معمولا دارای پوست نازکی می باشند در نتیجه جراح جهت شکل دادن به استخوان بینی باید از مهارت لازم برخوردار باشد.

چگونگی عمل زیبایی بینی استخوانی

قیمت جراحی بینی استخوانی

براورد هزینه و قیمت جراحی بینی استخوانی معمولا با ویزیت جراح انجام می شود. البته جراح با مشاوره های قبل از عمل سعی بر این دارد که تا حد امکان هزینه های بیمار را کاهش دهد.

نگرانی در مورد بازگشت شکل بینی استخوانی

افرادی که دارای بینی استخوانی هستند معمولا از بازگشت شکل بینی خود به حالت اول نگران می باشند. این دسته از افراد با سوالاتی از جمله آیا قوز بینی پس از جراحی بازخواهد گشت و یا آیا افتادگی در نوک بینی خواهم داشت نگران شکل بینی خود می باشند. نکته ای که وجود دارد این است که اگر جراح شما از مهارت و تخصص کافی برخوردار باشد پس از جراحی شکل مناسبی در بینی به وجود خواهد آمد شکل بینی تا سال ها پس از جراحی زیبایی بینی استخوانی حفظ خواهد شد.

افرادی که دارای بینی استخوانی هستند معمولا نگران افتادگی نوک بینی خود پس از جراحی بینی می باشند و نگران اند که شکل بینی آن ها به حالت اول برگردد. اگر بیمار مراقبت های بعد از جراحی بینی استخوانی را به درستی انجام دهد و به توصیه های جراح خود عمل کند می تواند دوران بهبودی عمل بینی را با موفقیت پشت سر قرار دهد. همان طور که می دانید در افرادی که دارای بینی استخوانی هستند معمولا قسمت استخوان بینی بیشتر از میزان غضروف می باشد. این دسته از افراد برخلاف بینی های گوشتی دارای پوست نازکی می باشند و اگر جراحی توسط جراحی ماهر و توانا انجام شده باشد با مراقبت های پس از عمل دوران بهبودی بیمار سریع تر به وقوع می پیوندد.

نکات مهم جهت مراقبت های بعد از جراحی بینی استخوانی

  • یکی از نکات مهم جهت مراقبت های بعد از جراحی بینی استخوانی که بیمار برای کاهش درد و بهبود کبودی ها بهتر است استفاده کند ، استفاده از کمپرس سرد می باشد به خصوص در ۲۴ ساعت اول می باشد.
  • تا چند روز بعد از جراحی زیبایی بینی بیمار بهتر است غذای نرم مصرف کند.
  • استفاده از چسب بینی به مدت ماکزیم ۲ ماه بعد از عمل توصیه می شود چراکه موجب می شود ساختار بینی پس از جراحی بینی استخوانی تثبیت شود. مدت
  • زمان چسب بینی بستگی به شرایط و وضعیت بیمار دارد که توسط جراح شما مشخص می شود.
  • بهتر است بیمار پس از جراحی بینی استخوانی از ورزش کردن و انجام فعالیت سنگین بپرهیزد تا شرایط بیمار بهبود یابد.
  • اکثر افراد پس از عمل بینی حدود یک هفته به استراحت نیاز دارند تا تورم و خونریزی پس از عمل به حداقل ممکن برسد. معمولا توصیه می‌شود که استراحت مطلق داشته باشید و سر خود را حتی‌الامکان بالاتر از سینه خود قرار دهید.

مراقبت های بعد از جراحی بینی استخوانی

اگر بیمار به درستی به توصیه های جراح خود عمل کند و داروهای تجویز شده را به موقع مصرف کند و مراقبت های بعد از جراحی بینی استخوانی را انجام دهد پس از جراحی بینی استخوانی مشکلی نخواهد داشت و شکل بینی به شکل اولیه باز نخواهد گشت. نکته ای گه وجود دارد تخصص و مهارت جراح در جراحی بینی استخوانی می باشد.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004