هزینه لیزر مونالیزا برای سفید کردن واژن

( 3,38 امتیاز از 8 رای )
30/می/2019

یکی از کاربرد های لیزر مونالیز سفید کردن واژن است که تاثیر بسیاری در زیبایی ناحیه واژن دارد. این لیزر یکی از انواع لیزرهای معروف جهان می باشد که چندین سال است در عرصه زنان در حال فعالیت است. این دستگاه لیزر فوق‌العاده با استفاده از تکنولوژی لیزرهای CO2 قادر به رفع مشکلات زیادی از جمله، گشادی واژن، تیرگی واژن، آتروفی واژن و … است. زنان زیادی تا قبل از لیزرهای زنان از مشکلات مختلفی رنج می‌بردند، اما با حضور قوی لیزرهای زنان بسیاری از مشکلات زنان نیز رفع شد. لیزر مونالیزاتاچ خود یکی از انواع دستگاه‌های معجزه‌آور در عرصه پزشکی می‌باشد که در حال حاضر خدمات گوناگونی به مراجعین زنان و پزشکان زنان می‌کند.
از مهمترین کاربردهای آن می‌توانیم به سفید کردن واژن با لیزر بپردازیم.

(در صورت تمایل به داشتن اطلاعات بیشتر در مورد لیزر مونالیزاتاچ، در سایت خانم دکتر لیلا خلیلی مقالات لیزر مونالیزاتاچ را مشاهده کنید)

دستگاه مونالیزا

سفید کردن واژن با لیزر مونالیزاتاچ

تیرگی واژن یکی از عمده مشکلاتی است که زنان مختلفی با آن درگیر هستند. تیرگی واژن می‌تواند به دلیل مسائل و مشکلات مختلفی ایجاد شود و سالیان سال تا آخر عمر با فرد همراه باشد. این بدان منظور است که در اغلب موارد تیرگی واژن به صورت خودبه خود رفع نمی‌شود و نیز به پیگیری و درمان دارد.
در حال حاضر لیزر مونالیزا یکی از دستگاه‌های لیزر زنان است که درجهت تیرگی واژن، بسیار موفق عمل کرده است و به افراد زیادی در این زمینه کمک کرده است، به گونه ای که تجربه بسیاری از بیماران در این زمینه، به قدری عالی و چشم‌گیر است که اظهار داشتند تیرگی ناحیه واژن ما به میزان بالای 80 درصد رفع شده است. در ادامه با هزینه لیزر مونالیزا برای سفید کردن واژن آشنا می شویم.

عوامل تأثیر گذار بر هزینه لیزر مونالیزاتاچ

به دلیل این نتایج شگفت‌انگیز از لیزر مونالیزاتاچ، افراد زیادی خواهان بهره بردن از این دستگاه لیزر هستند. از این رو یکی از پرتکرارترین سؤالاتی که از ما پرسیده می‌شود این است که هزینه لیزر مونالیزاتاچ چه قدر است؟ برای دادن پاسخ کامل به این سؤال باید المان‌های مختلفی را بررسی کرد.
زیرا لیزر مونالیزاتاچ در چندین جلسه تیرگی را رفع می کند و همین موضوع باعث می شود که هزینه کار با لیزر مونالیزاتاچ برای افراد مختلف، متفاوت باشد. از این رو ابتدا عوامل تأثیرگذار بر هزینه رفع تیرگی واژن را با لیزر مونالیزاتاچ بررسی خواهیم کرد:

  •  وسعت تیرگی؛ با لیزر مونالیزاتاچ تیرگی ناحیه تناسلی زنان اعم از واژن، لبیاها، مقعد، کشاله ران و نواحی اطراف قابل رفع است؛ به همین دلیل در صورتیکه فردی بخواهد تیرگی تمامی این نواحی ذکر شده را از بین ببرد، مستلزم پرداخت هزنیه بیشتری است تا فردی که تنها از تیرگی ناحیه لبیاماژورها رنج می‌برد.

سفید سازی واژن

  • شدت تیرگی؛ شدت تیرگی یکی از مسائلی است که مستقیم بر تعیین تعداد جلسات تأثیر دارد، از این رو افرادی که تیرگی بیشتری دارند باید از تعداد جلسات بیشتری بهره ببرند و هزینه بیشتری نیز پرداخت کنند.
  •  میزان پاسخگویی پوست به لیزر مونالیزاتاچ؛ لیزرمونالیزاتاچ در صورتیکه توسط پزشک متخصص صورت گیرد و آن پزشک تسلط کامل بر ستنیگ دستگاه داشته باشد، می‌تواند نتیجه‌ای عالی به فرد دهد. از این رو با رعایت المان‌های ذکر شده، اگر میزان پاسخگویی پوست فرد نیز خوب باشد، تعداد جلسات به حداقل ممکن می‌رسد و یا حتی ممکن است فرد در یک جلسه نتیجه‌ای که تمایل دارد ببیند.
  •  مهارت پزشک؛ معمولا پزشکانی که مهارت بالایی دارند دستمزدهای بیشتری نیز دارند، از طرفی ممکن است برخی از پزشکان با دریافت هزینه کمتر تعداد جلسات را طولانی‌تر کنند.

مواردی که در بالا گفتیم، از مهمترین مواردی هستند که در تعیین هزینه سفید کردن واژن با لیزر مونالیزاتاچ تأثیر گذارند و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

هزینه لیزر مونالیزاتاچ و بیمه برای سفید کردن واژن

یکی از مهمترین سؤالات دیگری که مراجعین سفید کردن واژن با لیزرمونالیزاتاچ از ما می پرسند این است که هزینه لیزرمونالیزاتاچ را می‌توان از بیمه گرفت؟ قطعاً پاسخ به این سؤال منفی است. زیرا بیمه هزینه‌های زیبایی را پرداخت نمی‌کند.
هرچند که ممکن است شما از تیرگی ناحیه واژن خود رنج ببرید و بسیار هم در زندگی شما تدثیر منفی گذاشته باشد، به ویژه در زندگی زناشویی شما؛ اما بیمه هیچ یک از هزینه‌های زیبایی را پرداخت نمی‌کند و هزینه رفع تیرگی ناحیه تناسلی و ژنیتال نیز جز این دسته می‌‌باشند.

تعیین هزینه لیزر مونالیزاتاچ برای سفید کردن واژن

برای تعیین هزینه لیزر مونالیزاتاچ در هر مرکزی که قصد دارید تشریف ببرید، باید معاینه صورت گیرد و یا اینکه به صورت غیرحضوری از مشاوره با افرادی که می‌توانند هزینه را تعیین کنند، بهره برد. در مراکز زیبایی دکتر لیلا خلیلی نیز وضع بدین گونه است با این تفاوت که به دلیل دور بودن مسیر بسیاری از مراجعین خارج کشور و خارج از تهران، امکان مشاوره غیرحضوری با ارسال عکس برای این گروه از بانوان فراهم شده است. به همین دلیل این گروه می‌توانند با مراجعه به پیج اینستاگرام ایشان از خدمات غیرحضوری بهره ببرند.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004