تزریق چربی به ژنیتال

22/ژوئن/2021

تزریق چربی به ژنیتال

تزریق چربی در ناحیه ژنیتال به چه افرادی توصیه می شود؟برای بازگرداندن حجم و ظاهر جوان به لبیا ها تزریق چربی و ژل بسیار پر طرفدار است.جوان سازی واژن مجموعه ای از روش ها است که به طور فزاینده ای محبوب است، طراحی شده برای ایجاد احساس راحتی در زنان در اندازه ، شکل و احساس بدن است.

جوان سازی واژن در حال افزایش است.وقتی نوبت به جراحی پلاستیک می رسد، برخی از قسمت های بدن وجود دارند که به آن ها بسیار توجه شده است. شاید تعجب آور نباشد که روش های جوان سازی واژن از روش های حساس هستند، که برای اطمینان از اینکه بیماران نتایج عالی بگیرند، لازم است از هر کدام از روش ها با دقت و توسط فرد متخصص انجام شود.  تزریق چربی در ناحیه ژنیتال برای کمک به زنانی که از اندازه یا شکل بافت لابیا خود احساس ناراحتی می کنند، کمک می کند تا در مورد ظاهر ناحیه واژن خود احساس بهتری داشته باشند، به عبارت دیگر، این روش برای کمک به آن دسته از خانم ها است که به دلیل افزایش سن، کاهش وزن و یا دلایل دیگر بافت ناحیه ژنیتال خود را از دست داده اند.

تزریق چربی در ناحیه ژنیتال

چرا افراد به تزریق چربی نیاز دارند؟

با افزایش سن ، مقداری چربی از دست می دهیم. بنابراین ناحیه تناسلی ظاهر جوانی خود را از دست می دهد. راه حل این مشکل یک روش نسبتاً ساده به نام تزریق چربی در ناحیه ژنیتال است، که از فرآیندهای توسعه یافته برای انتقال چربی به سایر مناطق بدن بهره می برد.

پیوند چربی اساساً برداشتن چربی از یک ناحیه از بدن برای استفاده بهتر از آن در جای دیگری از بدن است. چربی معمولاً از طریق یک روش جراحی با حداقل تهاجم (مانند لیپوساکشن) برداشته می شود، سپس چربی فرآوری می شود. تأکید بر این فرایند تصفیه مهم است، زیرا بسیاری از افراد به اشتباه تصور می کنند تزریق فوری است. هنگامی که چربی خالص شد، می توان آن را به ناحیه هدف تزریق کرد.

چه افرادی کاندید تزریق چربی به واژن هستند؟

بحث در مورد درمان جوان سازی واژن بسیار وسیع است ، بنابراین مهم است که به دنبال یک جراح پلاستیک باشید که در این زمینه تخصص کافی داشته باشد. در جلسه اول با پزشک صحبت کنید تا با توجه به نیاز شما بهترین روش را انتخاب کند.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن

هرچه چربی بیشتر اهدا و تزریق شود، بدن شما برای بهبودی کامل به مدت بیشتری نیاز دارد. شما می توانید بلافاصله پس از عمل تورم را انتظار داشته باشید و تورم می تواند بین سه تا شش هفته ادامه داشته باشد. با این حال، پس از فروکش تورم، می توانید نتایج را مشاهده کنید.

نتایج  تزریق چربی تا حد زیادی دائمی هستند و بیشتر خانم هایی که تحت این عمل قرار می گیرند رضایت بالایی از نتایج نهایی دارند.

برچسب ها
هزینه تزریق چربی در ناحیه ژنیتال
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004