عمل بینی با لیزر

( 5,00 امتیاز از 1 رای )
29/آوریل/2019

عمل جراحی بینی با لیزر تبلیغات یا واقعیت

عمل بینی با لیزر

عمل بینی با لیزر تبلیغاتی است که اخیر در تبلیغات مربوط به جراحان زیبایی بینی دیده و شنیده می شود معمولا این تبلیغات با نشان دادن ویژگی هایی بدون درد و بدون استفاده از روش های جراحی سعی دارند افراد مختلف جامعه به سمت این نوع جراحی ها جذب کنند ولی آیا به راستی عمل بینی با لیزر حقیقت دارد و به چه شکل انجام می شود؟

معمولا افراد وقتی واژه جراحی بینی بدون جراحی را می شنوند تخت تاثیر قرار می گیرند و برای لیزر بینی اقدام می کنند. عمل بینی برای ایجاد تغییرات روی پوست بینی مفید می باشد و نمی تواند روی استخوان بینی تاثیر گذار باشد به عبارتی لیزر در جراحی بینی وجود ندارد و لیزر ها نمی توانند روی استخوان بینی تغییر ایجاد کنند.

دانستنی های عمل بینی با لیزر

لیزر ها در موارد بسیار اندکی قابل استفاده در جراحی بینی می باشند و به طور کلی می توان گفت استفاده ای ندارند چرا که اصلاح ساختار بینی با جا به جا کردن غضروف های بینی و تراشیدن استخوان های بینی امکان پذیر و روش های دیگر معمولا کاربردی ندارد از آنجایی که لیزر ها نمیتوانند غضروف ها را جابه جا کنند در نتیجه نمی توانند شکل مناسبی در بینی ایجاد کنند .

پس با توجه به مطالب فوق می توان نتیجه گرفت که عناوینی از جمله عمل بینی با لیزر فقط و فقط تبلیغاتی و تبلیغات کذب است.

عمل بینی با لیزر + جراحی با لیزر

موارد استفاده از لیزر ها در عمل بینی

  • لیزر ها میتوانند تغییراتی در پوست بینی ایجاد کنند.
  • لیزر ها میتوانند آکنه های روی بینی اصلاح کنند
  • لیزر ها در موارد اندک برای نازک کردن پوست بینی استفاده شوند.

چه کسانی می توانند عمل بینی با لیزر انجام دهند

بر اساس گفته های ذکر شده عمل بینی با لیزر امکان پذیر نیست ولی به طور کلی می توان گفت افرادی که می خواهند تغییراتی روی پوست بینی خود ایجاد کنند و به طور مثال جوش ها و قرمزی های روی سطح بینی را از بین ببرند می توانند از این روش ها استفاده کنند.

همچنین لیزر ها در موارد اندکی برای ایجاد تغییرات روی پوست بینی استفاده می شوند و می توانند پوست های بینی ضخیم را

چه کسانی می توانند عمل بینی با لیزر انجام دهند

اصلاح کنند.

گفتنی است جراحی بینی با لیزر تعریف نشده می باشد و بهتر است اگر قصد انجام جراحی بینی را دارید به متخصصان گوش وحلق و بینی مراجعه کنید تا با استفاده از روش های درست جراحی بینی روی بینی شما انجام شود.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004