عکس های عمل لبیاپلاستی

( 2,64 امتیاز از 14 رای )
30/جولای/2019
عکس های عمل لبیاپلاستی
30 / جولای / 2019

شاید خیلی از افراد با انجام چنین عملی آشنا نباشند و این در حالی است که خیلی از این افراد به انجام عمل لبیاپلاستی نیاز دارند و شرایط روابط جنسی آن‌ها، زندگی شخصیشان و … بهبود می‌یابد. از رایج‌ترین سؤالاتی که در دایرکت و کامنت‌های پیج اینستاگرام خانم دکتر خلیلی از ما می‌پرسند این است که عکس های عمل لبیاپلاستی چگونه مشاهده کنند.

جراحی لابیاپلاستی عملی است که بر روی لبیامینورها و لبیاماژورها انجام می‌شود؛ و اقدام به کوچک کردن و تغییر سایز لابیاها می‌شود. شاید تصور انجام عمل‌های زیبایی بر روی ناحیه ژنیتال کمی غیرممکن و دردناک برسد؛ در صورتیکه عمل‌های لبیاپلاستی در عین ظریف و حساس بودن بسیار کارآمد و رایج می‌‌باشند.

لابیاپلاستی

به طور کلی می‌توانیم بگوییم ما دو نوع عمل لبیاپلاستی داریم:
• لبیامینورپلاستی؛ این عمل زیبایی در جهت کوچک کردن، تغییر سایز و رفع تیرگی لبیاها صورت می‌گیرد و معمولاً منظور از عمل لبیاپلاستی این عمل می‌‌باشد چون بسیار رایج‌تر از عمل لبیاماژورپلاستی است.
• لبیاماژورپلاستی ؛ عمل لبیاماژورپلاستی نیز در جهت تغییر شکل دادن و تغییر سایز دادن لبیاماژورها صورت می‌گیرد.
در پاسخ به سؤال کسانی که از ما همیشه می‌پرسند که آیا ما نیز نیاز به عمل لبیاپلاستی داریم یا خیر باید بگوییم که این گروه از عزیزان می‌توانند با مراجعه به پیج اینستاگرام خانم دکتر لیلا خلیلی و پیام دادن به دایرکت ایشان از خدمات مشاوره غیرحضوری رایگان ایشان بهره ببرند.

در عمل بینی  ابتدا  پوست بینی برداشته می شود تا دسترسی به استخوان و غضروف بینی میسر شود. و پس از آن جراح با توجه به نوع بینی عمل های لازم را روی بینی فرد انجام می دهد.

مشاهده عکس‌های عمل لابیاپلاستی

ما از تمامی مراجعین لبیاپلاستی مراکز زیبایی خانم دکتر لیلا خلیلی عکس قبل و بعد می‌گیریم؛ بدین صورت افراد پس از مراجعه می‌توانند موارد مشابه خود را ببینند و همچنین همزمان نتیجه بعد از لبیاپلاستی را نیز مشاهده کنند. (البته شرط قرار دادن عکس از نمونه کارهای خانم دکتر لیلا خلیلی اجازه فردی است که جراحی بر روی آن صورت گرفته است)
بسیاری از مراجعین از این موضوع شاکی هستند که چرا عکس‌های قبل و بعد از لبیاپلاستی را در سایت، پیج و یا شبکه‌های مجازی خانم دکتر لیلا خلیلی قرار نمی‌دهیم. علت این موضوع این است که امکان قرار دادن عکس ناحیه خصوصی یک فرد در فضای مجازی نیست؛ و اجازه قرار دادن این عکس‌ها را در شبکه‌های مجازی نداریم.

نتایج عمل لبیاپلاستی بسیار متفاوت می‌باشد و معمولا در جهت رفع شکل و مشکلاتی که ناشی از بزرگ بودن لبیاها ایجاد می‌شوند، صورت می‌گیرد. در کل عمل لبیاپلاستی اغلب به منظور کوچک شدن لبیاها به گونه‌ی که لبیاماژورها آن‌ها را بپوشانند صورت می‌گیرد. نتایج عمل لبیامینورپلاستی می‌تواند بر اساس سایز لبیاها و متناسب بودن لبیاها با کلیتوریس تغییر کند اما اگر فردی نیاز داشته باشد لبیاهای خود را خیلی کوچک کند و این موضوع باعث عدم تناسب بین لبیامینورها و کلیتوریس شود، باید عمل زیبایی کلیتوریس نیز همزمان با لبیاپلاستی صورت گیرد.
در مورد لبیاماژورپلاستی، نتایج بر اساس شکل ناحیه تناسلی فرد متغیر است ولی در همه موارد سعی بر اصلاح فرم لبیاماژورها، و رفع افتادگی آن‌ها و بدفرم بودن آنان است. برای اطلاع از نتیجه لبیاپلاستی خود می‌توانید به صورت حضوری به مراکز زیبایی خانم دکتر لیلا خلیلی مراجعه کنید و نتیجه کارهای مشابه خود را ببینید، تا متوجه شوید بعد از عمل، ناحیه تناسلی شما و لبیاها چه شکلی می‌شوند.

تصاویر و عکس های قبل و بعد لابیاپلاستی

عکس‌ های واقعی عمل لابیاپلاستی را کجا مشاهده کنم؟

اگر ساکن تهران هستید می‌توانید به راحتی به مراکز زیبایی خانم دکتر خلیلی مراجعه کنید تا از نزدیک نمونه‌کارهای ایشان را ببینید و هر سؤالی که داشتید از مشاورین ما و خود شخص خانم دکتر بپرسید. در پاسخ به این سؤال مراجعین غیرحضوری عزیزمان باید عرض کنیم که می‌توانید به مراکز زیبایی خانم دکتر لیلا خلیلی مراجعه کنید و نتایج را از نزدیک در آلبوم نمونه‌ کارهای ایشان ببینید.
اگر ساکن شهرستان هستید و امکان تردد برای شما به آسانی نیست، می‌توانید به دایرکت اینستاگرام خنام دکتر لیلا خلیلی مراجعه کنید و به ایشان پیام بدید تا ادمین‌های پیج خانم دکتر لیلا خلیلی شما را به مشاورین مربوطه ارجاع دهند و آنان پس از دیدن ناحیه تناسلی شما، در مورد نتایج عمل لبیاپلاستی شما را راهنمایی کنند.

به دلیل رعایت اخلاق حرفه‌ای و برخی مسائل قانونی از گذاشتن نمونه کار در پیج اینستاگرام و دیگر شبکه‌های مجازی معذوریم.

 

پست‌ها و عکس های عمل لبیاپلاستی

افرادی که تمایل دارند در مورد نتیجه کار عمل لبیاپلاستی بیشتر بدانند؛ بهتر است به پیج اینستاگرام خانم دکتر لیلا خلیلی مراجعه کنند و ویدئوهای لبیاپلاستی و چندین انیمیشنی که در مورد عمل لبیاپلاستی قرار داده شده است را تماشا کنند و متوجه نتیجه کار خود بعد از عمل لبیاپلاستی شوند.
همچنین خانم دکتر توضیحات کاملی در مورد لبیاپلاستی در ویدئوهای متعددی برای شما آماده کرده است که در پیج قبلاً قرار داده شده است. این توضیحات، منبع خوبی برای اطلاع‌رسانی در مورد عمل لبیاپلاستی و نتایج بعد آن هستند. از طرفی خانم دکتر لیلاخلیلی هر روز ویدئویی در مورد یکی از عمل‌های زیبایی استوری می‌کنند که اغلب در مورد لبیاپلاستی می‌‌باشند و پاسخ بسیاری از سؤالات خود را می‌توانید از خانم دکتر در لایوهای ایشان بگیرید.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ( 2 )

  1. مقدسی26 آگوست 2019

    برای دیدن عکس‌های بعد از لبیاپلاستی کی می‌توانم به مطب مراجعه کنم؟

    • دکتر خلیلی27 آگوست 2019

      عزیزم قبل از اینکه تشریف بیارید لطفا با مطب هماهنگ کنید خانم‌های منشی راهنماییتون میکنند. شماره تماس مطب 02144978004 می‌‌باشد و مطب روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ده تا شانزده فعال است.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004