تزریق چربی به صورت

( 5,00 امتیاز از 2 رای )
15/سپتامبر/2019

تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت یکی از اعمال زیبایی کم تهاجمی است که برای افزایش حجم و رفع چین و چروک انجام می شود. تزریق چربی می تواند در ناحیه زیر چشم، پیشانی و گونه و لب و واژن انجام شود.

داشتن صورتی زیبا و بدون مشکل یکی از دغدغه هایی می باشد که بیشتر افراد با آن روبرو هستند مخصوصا خانم ها که روی زیبایی صورت شان حساسیت بالایی دارند از این رو امروزه برای داشتن یک صورت زیبا اقدامات زیادی انجام خواهد شد که همگی می تواند کمک بزرگی برای رسیدن به زیبایی ایده آل افراد باشند یکی از این روش ها تزریق چربی به صورت است.

تزریق چربی به صورت

با بالا رفتن سن چین و چروک هایی روی پوست صورت ایجاد میشود که نبه ی جالبی نخواهد داشت و دلیلی آن از بین رفتن چربی های زیر پوست می باشد که کلاژن و الاستین صورت در این فرایند شروع به شکستن می نمایید که در نتیجه چینو چروک را روی پوست افزایش می دهد.روش تزریق چربی به صورت برای حل این مشکل ارائه شده که در این روش به کمک چربی های خود فرد به عنوان یک پر کننده ی پوستی موثر بهره مند می شوند.استفاده از چربی خود فرد این تضمین را به افراد می دهد که جای نگرانی بابت خطر آلرژیک یا واکنش نامطلوب نخواهد بود.

روش تزریق چربی صورت

روشی که برای تزریق چربی به صورت استفاده میشود روشی ساده و بدون دردسر می باشد به گونه ای که بعد از انجام تزریق فرد مرخص می شود. این فرایند در مدت زمان بین نیم تا یک ساعت طول خواهید کشید که بسته به فرد و حجم تزریق متفاوت است.در این روش چربی از قسمت های دیگر بدن مانند شکم یا باسن گرفته میشود و با استفاده از سانتریفیوژ که چربی را می چرخاند مواد زاپه از چربی خالص جدا میشود و در نهایت از طریق سوزن به قسمت های مورد نظر تزریق میشود که با این کار شبکه ای از سلول های پیوندی در مکانی که تزریق انجام شده تشکیل میشود.

البته لازم است تا تقریبا دو هفته بعد از تزریق چربی به صورت نکاتی را درنظر بگیرید تا بتوانید دوره ی نقاهت را به خوبی سپری نمایید. دور بودن از نور خورشید یکی از این موارد است.قرمزي َ تورم یا خونریزی تا دو هفته بعد از عمل تزریق امری طبیعی است که کم کم از بین خواهد رفت در واقع شما می تواند بلافاصله بعد از عمل تزریق به زندگی معمولی خود ادامه دهید یعنی نیازی به بستری شدن یا مراقبت های شدید در این نوع عمل وجود ندارد البته مدت زمان بهبود در افراد مختلف متفاوت است که توسط پزشک تعیین خواهد شد.

روش تزریق چربی صورت

فواید تزریق چربی صورت

یکی از مهمترین فواید تزریق چربی صورت قطعا داشتند یک صورت زیبا و بدون چین و چروک است که باعث میشود اعتماد به نفس فرد بالا برود و با دیگران به راحتی ارتباط برقرار نمایید.بهبود بافت های چربی بعد از عمل تزریق َ از بین بردن چربی های اضافی از دیگر نواحی بدن َ داشتن قیمت مناسب و مقرون به صرفه َ جوانسازی پوست َ داشتن دوام بالا َ امکان انجام تزریق برای قسمت های مختلف بدن و مطب نبودن آن از جمله فوایدی است که بیمار بعد از عمل تزریق چربی به صورت بدست خواهد آورد.

کدام نواحی صورت می توانند تزریق چربی انجام دهند

یکی از سوال های مهمی که در ذهن ما پیش می آید این است که ایا امکان دارد ما برای قسمت های مختلف بدن از این روش استفاده نماییم یا خیر؟ در واقع می توان گفت که تزریق چربی روی قسمت های مختلفی از بدن می تواند جوابگو و تاثیر گذارباشد چون چربی استفاده شده در این روش از بدن فرد است و ضرری برای او ندارد.تزریق چربی در مواردی مانند زیر فک َ غبغب گردن َ برجسته کردن لب ها و گونه ها ّ اطراف بینی َ خط اشک و همچنین پلک بالا می تواند کاربردی باشد و از آن استفاده کرد.

عوارض تزریق چربی به صورت

قطعا هر عمل جراحی زیبایی که انجام می دهید یکسری معایب خواهد داشت که باید قبل از هر چیزی مورد بررسی قرار گیرد و به آن توجه ویژه ای کرد تا بعد از انجام عمل تزریق با مشکل بروبرو نشوید.یکی از موارد مهم عدم تزریق درست به صورت است که باعث از بین رفتن زیبایی فرد می شود پس باید حتما در هنگام انتخاب پزشک حساسیت بالایی به خرج دهیم َ ایجاد کبودی و تورم روی پوست و قسمت هایی که چربی از آن خارج شده و یا دائمی بودن روش تزریق چربی از دیگر معایب این عمل به حساب می آید.

عوارض تزریق چربی به صورت

ماندگاری تزریق چربی به صورت

درست است که انجام دادن عمل تزریق چربی به صورت برای بسیاری از ما مهم است تا بتوانیم به زیبایی و جوانی پوست مان کمک کنیم اما باید توجه داشته باشیم که این جوان سازی چند سال ماندگار خواهد بود و می توان از آن بهره برد.خوشبختانه روش تزریق چربی به صورت یکی از ماندگارترین روش ها به حساب می آید که طی یک تا سه سال بسته به پوست های مختلف روی صورت باقی خواهد ماند.روش تزریق چربی صورت در مقایسه با روش های دیگر از بالاترین ماندگاری برخوردار می باشد البته مواردی مانند سن َ جنس َ آب و هوا و ژنتیک هم تاثیر گذار است.

 

 

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004