تنگ کردن واژن با لیزر ژولیت

( 5,00 امتیاز از 1 رای )
14/سپتامبر/2019
تنگ کردن واژن با لیزر ژولیت
14 / سپتامبر / 2019

تنگ کردن واژن یکی از عمل‌های زیبایی واژن  است که در برخی موارد جنبه درمانی نیز دارد و باعث بهبود رابطه جنسی می‌شود. برخی از دختران عمل تنگ کردن واژن را با ترمیم هایمن اشتباه می‌گیرند، در حالیکه تنگ کردن واژن عملی جداست که بر روی واژن در جهت کاهش قطر آن صورت می‌گیرد.
تنگ کردن واژن روش‌های گوناگونی دارد که به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  •  تنگ کردن واژن با لیزر
  •  تنگ کردن واژن با جراحی
  • تنگ کردن واژن با تزریق چربی
  •  تنگ کردن واژن با تزریق فیلر
  •  تنگ کردن واژن با نخ

امروز سعی داریم در مورد تنگ کردن واژن با لیزر و اثرات فوق‌العاده آن بگوییم.

تنگ کردن واژن با لیزر

تنگ کردن واژن با لیزر که به واژینوپلاستی با لیزر معروف است یکی از روش‌های فوق‌العاده تنگ کردن می‌باشد که در بسیاری از موارد جایگزین جراحی شده است. بسته به دستگاه لیزر و شرکت سازنده آن، تأثیردهی متفاوتی دارد. لیزرها با قابلیت‌های ویژه خود سبب لایه‌برداری و ترمیم سلول‌های واژن می‌شوند، از همین رو با جوان شدن واژن، فرد احساس تنگی می‌کند.
در حال حاضر در ایران دو دستگاه لیزر مهم مونالیزاتاچ و ژولیت از مهمترین دستگاه لیزرهای زنان جهت تنگ کردن واژن هستند که مختص زنان نیز طراحی شده‌اند.

تنگ کردن واژن با لیزر

تنگ کردن واژن با  لیزر ژولیت

تنگ کردن واژن با لیزر ژولیت، طی فرایندی بدون درد در طی چندین جلسه صورت می‌گیرد. این فرایند به گونه‌ای است که فرد پس از جلسه اول، احساس تنگی در واژن خود دارد. لیزر ژولیت با بهره‌گیری از فناوری اربیوم یگ، سبب بازسازی سلول‌های واژن شده و شروع به ترمیم آن‌ها می‌کند.
از طرفی حرارت منتقل شده توسط لیزر از طریق رطوبت به بافت واژن می‌‌رسد و سبب افزایش کلاژن‌سازی در پوست می‌شود. افزایش کلاژن‌سازی خود سبب افزایش قوام واژن می‌شود و همین موضوع برخلاف دیگر روش‌ها، سبب می‌شود که علاوه بر تنگ شدن واژن، عضلات واژن نیز تقویت شوند. تقویت عضلات واژن به طور غیرمستقیم سبب تقویت عضلات نگهدارنده رحم و مثانه و در نهایت از بروز بسیاری از مشکلات زنان پیشگیری می‌شود.

جوانسازی واژن

 

بهترین کاندیدای تنگ کردن واژن با لیزر ژولیت

برای تنگ کردن واژن با لیزر ژولیت، فرد نباید دچار گشادی زیاد در واژن باشد. هر چند که در این افراد نیز لیزر ژولیت بسیار مناسب است، اما بهترین راه نیست. برای اینکه متوجه شوید آیا کاندیدای استفاده از لیزر هستید یا خیر؛ باید به پزشک مراجعه کنید تا پس از معاینه شما، بهترین روش درمانی را تشخیص دهد.
در زنانی که زایمان طبیعی داشتند و یا روابط جنسی مکرر دارند نیز توصیه می‌شود برای تقویت عضلات نگهدارنده رحم و مثانه و واژن خود، لیزردرمانی به کمک دستگاه لیزر ژولیت انجام دهند. تا از این رو از افتادگی رحم، مثانه و بی‌اختیاری ادرار جلوگیری کنند. در کل تنگ کردن واژن با لیزر ژولیت، تنها یکی از اهداف لیزر ژولیت است، ولی هنگامی که هندپیس ویژه به داخل واژن هدایت می‌شود، لیزر ژولیت علاوه بر تنگ کردن قوام واژن را بیشتر می‌کند و آن را مجدداً جوان می‌کند.

مزیت لیزر ژولیت در تنگ کردن واژن

لیزر ژولیت ویژگی‌های گوناگونی دارد که سبب برتری آن و انتخاب به عنوانی یکی از بهترین لیزرهای زنان شده است:

  •  لیزر ژولیت فعالیت خود را طی روندی بدون درد شروع و تمام می‌کند، و این موضوع در افرادی که آستانه درد آن‌ها پایین‌ است بسیار کارآمد می‌باشد.
  •  اگر شاغل هستید و نمی‌توانید دوره نقاهت طولانی‌ای را پشت سر بگذارید، قابل ذکر است که لیزر ژولیت در تنگ کردن واژن به گونه‌ای عمل می‌کند که فرد به هیچ دوره نقاهت خاصی نیاز نداشته باشد.
  •  لیزر ژولیت به دلیل اینکه از فناوری اربیوم یگ پشتیبانی می‌کند، بسیار بهتر از لیزرهای CO2 عمل کرده و توانایی بسیار بالاتری دارد.

مزیت لیزر ژولیت در تنگ کردن واژن

  •  لیزر ژولیت باعث سوختگی پوستی نمی‌شود زیرا بخش اعظم انرژی آن جذب آب می‌شود تا بافت.
  •  تنگ کردن با لیزر تنها روشی است که می‌تواند سبب تقویت عضلات واژن و نگهدارنده رحم و مثانه شود، لیزر ژولیت در این موضوع بسیار عالی عمل می‌کند.
  •  تنگ کردن با لیزر ژولیت هیچ عارضه‌ای ندارد و فرد می‌تواند با خیال راحت اقدام به انجام این کار کند.
  • ممکن است با توجه به شرایط شما، پزشک دستور انجام اقدامی خاص قبل از انجام تنگ کردن واژن با لیزر ژولیت را بدهد که بهتر است در این مورد با پزشک خود مشورت کنید.

مراقبت‌های قبل از تنگ کردن واژن با لیزر ژولیت

با اینکه گفتیم تنگ کردن واژن با لیزر ژولیت، یک اقدام ساده است ولی نیاز به گروهی از مراقبت‌ها در قبل از انجام آن هست که به شرح آن‌ها می‌پردازیم:

  •  تست پاپ اسمیر در همه فعالیت‌های واژینالی الزامی است، در اینجا نیز قبل از تنگ کردن واژن با لیزر ژولیت، فرد باید تست پاپ اسمیر دهد.
  •  از سه روز الی هفت روز قبل، هیچ رابطه جنسی‌ای برقرار نشود.
  •  در صورت داشتن زگیل تناسلی فرد باید به پزشک اطلاع دهد.
  •  قبل از تنگ کردن واژن با لیزر ژولیت، فرد باید از لحاظ واژینال معاینه شود تا دچار زگیل و یا زخم در داخل واژن خود نباشد.
  •  از پنج روز قبل و نهایت سه روز قبل از استفاده از کاندوم، محصولات واژینالی و هر چیز دیگری که پوست داخل واژن را تحریک می‌کند خودداری شود.
  • در صورت داشتن هر گونه بیماری خاص قبل از انجام لیزر با پزشک خود مشورت کنید.

مراقبت‌های بعد از تنگ کردن واژن با لیزر ژولیت

بعد از تنگ کردن واژن با لیزر ژولیت نیز نیاز به انجام و رعایت گروه خاصی از مراقبت‌ها است:

  •  بهتر است تا بهبودی کامل و تا زمانی که پزشک تعیین کرده است از رابطه جنسی خودداری شود.
  •  همچنین تا ده روز بعد، از استعمال هر گونه پماد، شیاف و … واژینالی خودداری شود.

مراقبت‌های بعد از تنگ کردن واژن با لیزر ژولیت

  •  در صورتیکه پزشک شما کرم ویا پمادی تجویز کرده است، باید حتماً تهیه شود و از آن استفاده کرد.
  • در صورت مشاهده هر مورد غیرطبیعی با پزشک خود مشورت کنید.

هزینه تنگ کردن واژن با لیزر ژولیت

برای اطلاع از هزینه تنگ کردن واژن به دلیل اینکه، این دسته از هزینه‌ها بر اساس مشکل فرد متغیر است باید حضوری به پزشک مراجعه کنید ویا اگر خواهان انجام این عمل با خانم دکتر لیلا خلیلی هستید، با مراجعه به پیج اینستاگرام ایشان از مشاوره غیرحضوری وی برخوردار شوید.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004