لیزر ژولیت یا مونالیزا؟

( 4,00 امتیاز از 3 رای )
11/سپتامبر/2019
لیزر ژولیت یا مونالیزا؟
11 / سپتامبر / 2019

انتخاب لیزر ژولیت یا مونالیزا

در این مقاله سعی داریم به یکی از مهمترین سؤالات مراجعین به طور مفصل پاسخ دهیم. اغلب مراجعینی که در مورد لیزرهای زیبایی زنان تحقیق می‌کنندو بعد به مراکز ما مراجعه می‌کنند، سؤال می‌پرسند که لیزر ژولیت بهتر است یا لیزر مونالیزاتاچ؟ در پاسخ به این سؤال می‌توان ساعت‌ها به صورت تخصصی صحبت کرد اما ما در اینجا قصد داریم با زبانی ساده و نسبتاً غیرتخصصی به این سؤال پاسخ دهیم. هرچند که قبلاً مفصلاً در مورد کارایی هر کدام از لیزرهای ژولیت و لیزر مونالیزا تاچ بحث کرده‌ایم، اما اکنون نیز نگاهی اجمالی به آن‌ها می‌اندازیم.

انتخاب لیزر ژولیت یا مونالیزا

تکنولوژی لیزر ژولیت و مونالیزاتاچ

همانطور که می‌دانید دستگاه لیزرهای زیادی در خدمت به بانوان آماده هستند اما دو تا از مهمترین دستگاه لیزرهایی که برای زنان طراحی شده‌اند، دستگاه لیزر ژولیت و مونالیزاتاچ می‌باشند. لیزر مونالیزا تاچ از مهمترین لیزرهای نسل CO2 می‌باشد که اشعه لیزر آن همانقدر که جذب رطوبت ناحیه ژنیتال می‌شود، جذب پوست نیز می‌شود و همین موضوع باعث ایجاد سوختگی و در نهایت ترمیم و بازسازی پوست می‌شود. و این در حالی است که دردستگاه لیزر ژولیت اشعه لیزر بیشتر جذب رطوبت بافت ژنیتال می‌شود و به همین دلیل سوختگی‌ای بر روی پوست ایجاد نمی‌کند اما مانند لیزر مونالیزا تاچ سبب بازسازی و جوانسازی پوست می‌شود.

دوره نقاهت لیزر ژولیت و مونالیزاتاچ

در لیزر مونالیزاتاچ به دلیل ایجاد سوختگی، دوره نقاهت بیشتر از استفاده از لیزر ژولیت است. به همین دلیل اغلب زنانی که نمی‌توانند دوره نقاهت خاصی را بگذرانند، می‌توانند از لیزرهای ژولیت بهره ببرند. دوره نقاهت لیزر مونالیزا تاچ نیز به دلیل خونرسانی بالای ناحیه ژنیتال و ترمیم سریع زخم‌ها، زیاد آزاردهنده نیست.

 

دستگاه مونالیزا

درد لیزر ژولیت و مونالیزا تاچ

در لیزر مونالیزاتاچ به دلیل سوختن پوست، فرد دچار سوزش می‌شود که باید قبل از کار با آن، فرد از کرم‌های بی‌حسی استفاده کند و این در حالی است که لیزر ژولیت درد ندارد.

درد لیزر ژولیت و مونالیزا تاچ

نتیجه‌دهی لیزر ژولیت و مونالیزاتاچ

به جرأت می‌توان گفت که نتیجه گرفتن از این دو دستگاه کاملاً بستگی به مهارت پزشک در استفاده از ستینگ دستگاه دارد. افراد زیادی به ما مراجعه می‌کنند و می‌گویند ما فقط لیزر ژولیت انجام می‌دهیم، زیرا شنیدیم از لیزر مونالیزاتاچ بسیار بهتر است. این باور غلط است و نمی‌توان با قطعیت آن راقبول کرد.

نتیجه‌دهی لیزر ژولیت و مونالیزاتاچ
چه بسا اینکه در بسیاری از موارد استفاده همزمان از این دو لیزر باعث ایجاد نتایج عالی‌ای می‌شود. به همین دلیل اگر تمایل به گرفتن بهترین نتیجه را دارید، بهتر است که با پزشکی توانا و ماهر کار خود را شروع کنید تا در انتخاب دستگاه لیزر مناسب شما مهارت کافی داشته باشد و همچنین توانایی استفاده از ستینگ دستگاه را به خوبی دارا باشد.

هزینه لیزر ژولیت و لیزر مونالیزاتاچ

در مورد هزینه این دو لیزر و تفاوت آن‌ها، باید یک جلسه مشاوره غیرحضوری و یا حضوری با مشاورین ما داشته باشید تا در تعیین هزینه‌ها شما را راهنمایی کنند.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ( 4 )

  1. دینا افشار15 آوریل 2021

    سلام دستگاه انجلا با مونالیزا خیلی فرق داره؟؟؟؟دکتر متخصصی ک میخوام لابیاپلاستی پیشش انجام بدم دستگاش آنجلاس

    • drkhalili22 می 2021

      سلام مهارت و آشنایی جراح با دستگاه اهمیت بیشتری دارد. انجام لابیاپلاستی با لیزر امکان پذیر نیست مگر انکه شرایط بیمار متفاوت باشد و هدف برطرف کردن مشکلات جزئی باشد

  2. سهیلا02 ژوئن 2021

    تفاوت دستگاه مونالیزا و فوتونا هم بخاطر درجه سوختگی بیشتر مونالیزاست؟؟؟ایا فوتونا قابل قبول هست برای جراحی لابیاپلاستی؟؟

    • drkhalili13 ژوئن 2021

      لابیاپلاستی با لیزر انجام نمی شود تنها به منظور برطرف کردن مشکلات جزئی بعد از عمل لابیاپلاستی با لیزر سافتنینگ انجام می شود.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004