براورد هزینه لیزر واژن چگونه محاسبه می شود؟

( 4,00 امتیاز از 2 رای )
08/سپتامبر/2019
براورد هزینه لیزر واژن چگونه محاسبه می شود؟
08 / سپتامبر / 2019

هزینه لیزر واژن

لیزر واژن، نوعی لیز زنان  است که در جهت رفع مشکلات واژن زنان فعالیت می‌کند. دستگاه‌های لیزر زنان با داشتن هندپیس‌های ویژه واژینال باعث کمک به عملکرد لیزر می‌شوند و از طرفی عملکرد واژن را بهبود می‌بخشند. به همین دلیل، تصمیم داریم در مورد هزینه لیزر واژن و کاربردهای آن‌ها که از رایج‌ترین سؤال مراجعین است بحث کنیم. لیزرهای واژن کاربردهای گوناگونی دارد که طی جلسات مختلف و متعددی فعالیت خود را کامل می‌کنند و نتیجه ایده‌آلی را به فرد ارائه می‌دهند. هندپیس‌های لیزر واژن، کاملا برای ورود به داخل واژن طراحی شده‌اند و سبب ترمیم و بازسازی واژن می‌شوند.
سلامتی واژن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و عملکرد درست بسیاری از مسائل نیز به قوام و سلامت واژن بستگی دارد. به همین دلیل بهتر است ابتدا با کاربردهای لیزر واژن آشنا شویم تا ببینیم در صورتیکه واژن عملکرد خود را به درستی انجام ندهد چه مشکلاتی پیش می‌آید:

جوانسازی واژن

 

  •  رفع آتروفی واژن با لیزر واژن
  • تنگ کردن واژن با لیزر واژن
  •  جوانسازی واژن با لیزر واژن
  •  تقویت عضلات با لیزر واژن
  •  درمان بی اختیاری ادرار با لیزر واژن

هزینه لیزر واژن برای آتروفی

لیزر واژن برای رفع اتروفی به این گونه است که هندپیس ویژه لیزر زنان وارد واژن می‌شود و با مجبور کردن سلول‌های واژن به تولید فاکتورهای ترمیمی و جوانسازی، واژن را ترمیم می‌کند. لیزرهای واژن با افزایش کلاژن‌سازی واژن علاوه بر جوان کردن آن، قوام واژن را نیز افزایش می‌دهند.
آتروفی واژن با علائم زیر همراه است:

  • درد
  •  سوزش
  •  خارش
  •  خونریزی
  •  رابطه جنسی دردناک

براورد هزینه لیزر واژن چگونه محاسبه می شود؟

 

لیزرهای واژینال با بازسازی سلول‌های آسیب‌دیده تمامی این مشکلات را به صورت طبیعی رفع می‌کنند. اما سؤالی که اغلب مراجعین از ما میپرسند این است که هزینه رفع آتروفی واژن با لیزر چه قدر است؟ برای تعیین هزینه درمان آتروفی واژن با لیزر، ابتدا فرد باید معاینه شود تا مشخص شود در چه لولی از این عارضه است. نحوه درمان و روش به کار برده شده و یا دستگاه لیزر استفاده شده برای رفع مشکل فرد، در تعیین هزینه فرد نقش بسیارمهمی دارد، از طرفی در تعیین هزینه رفع آتروفی واژن با لیزر، تعداد جلسات نیز بسیار مهم است. تعدد جلسات به معنی این نیست که فرد بعد از اتمام جلسات نتیجه را احساس می‌کند بلکه مشکل فرد در هر جلسه تا درصد قابل توجهی رفع می‌شود. پس برای تعیین هزینه رفع اتروفی واژن با لیزر، فرد باید جلسه‌ای مشاوره برای تعداد جلسات داشته باشد.

هزینه لیزر واژن برای تنگ کردن

لیزرهای واژن برای تنگ کردن واژن نیز نقش مهمی دارند. برخلاف گذشته که اغلب برای تنگ کردن واژن از روش‌های جراحی استفاده می‌شد امروزه دستگاه‌های لیزر واژن نقش بسیار مهمی در تنگ کردن واژن دارند. به‌گونه‌ای که در بسیاری از کیس‌های تنگ کردن واژن که شاید در گذشته باید مورد جراحی قرار می‌گرفتند، امروزه می‌توانند از دستگاه‌های لیزر واژن استفاده کنند. تنگ کردن واژن طی چندین جلسه کامل می‌شود.
اینکه فرد به چند جلسه برای تنگ کردن واژن با لیزر نیاز داشته باشد به موارد مختلفی بستگی دارد:

  •  میزان گشادی فرد
  • قدرت و میزان ترمیم واژن
  •  دستگاه به کار برده شده
  •  مهارت پزشک
    به همین دلیل بر اساس دستگاهی که پزشک برای فرد به کار می‌برد و همچنین تعیین تعداد جلسات، هزینه لیزر واژن برای تنگ‌ کردن واژن مشخص می‌شود.

هزینه لیزر واژن برای جوانسازی

جوانسازی واژن عمل دیگری است که هم برای پیشگیری از مشکلات زنان و هم برای تنگ کردن و ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده واژن به کار می‌رود. طی جوانسازی واژن با لیزر، سطح داخل واژن لایه‌برداری می‌شود و واژن برای ترمیم و بازسازی سطح خود کلاژن‌سازی پوست را تا حدی زیادی افزایش می‌دهد که همین موضوع باعث افزایش قوام واژن می‌شود.
تعیین هزینه لیزر واژن برای جوانسازی پس از معاینه فرد و بررسی مشکلات فرد صورت می‌گیرد. به همین دلیل بسته به اینکه چه دستگاه لیزر زنانی برای فرد مناسب است و فرد چه مشکلاتی دارد، تعداد جلسات مشخص می‌شود و در نهایت هزینه‌های درمان فرد مشخص می‌شود.

 

هزینه لیزر واژن برای جوانسازی

هزینه لیزر واژن برای تقویت عضلات

شاید برای شما نیز جالب باشد که لیزر واژینال می‌تواند سبب تقویت عضلات واژن و کف لگن شود و در نهایت از افتادگی رحم و مثانه و یا حتی شل و گشاد شدن واژن جلوگیری کند.
هزینه این کار کاملا نسبی است و کاملا بستگی به عضلات فرد دارد.
افرادی که صرفا قصد پیشگیری دارند، با یک جلسه الی دو جلسه نیز مشکلشان رفع می‌شود اما زمانیکه فرد دچار افتادگی رحم و مثانه شود، فرد نیاز به جلسات بیشتری خواهد داشت.
به همین دلیل پزشک پس ازمعاینه اندام‌های لگنی و بررسی سلامت لگن فرد، تعداد جلسات را مشخص می‌کند و در نهایت هزینه لیزر واژن برای تقویت عضلات تعیین می‌شود.

هزینه لیزر واژن برای تقویت عضلات

 

هزینه لیزر واژن برای بی‌اختیاری ادرار

تصور درمان بی‌اختیاری ادرار با لیزر واژینال شاید کمی سخت باشد، اما امروزه دستگاه‌های لیزر زنان با عملکرد خاص خود باعث تقویت عضلات واژن می‌شوند و بی‌اختیاری‌های ادرار ناشی از افتادگی‌ جزی مثانه را درمان می‌کنند.
اگر شما نیز خواهان درمان بی‌اختیاری ادرار با لیزر واژن هستید بهتر است که هر چه زودتر برای کاهش تعداد جلسات اقدام کنید.
بی اختیاری ادرار پس از طی چندین جلسه درمان می‌شود.

هزینه لیزر واژن برای بی‌اختیاری ادرار

 

تعیین هزینه لیزر واژن

همانطور که گفتیم هزینه لیزر واژن پس از معاینه فرد و پس از تعیین تعداد جلسات صورت می‌گیرد.
در حال حاضر دو دستگاه لیزر مونالیزاتاچ و ژولیت، برای رفع مشکلات زنان در حال فعالیت هستند و از دیگر دستگاه‌های موجود بهتر عمل می‌کنند.

همراهان گرامی و مراجعین می‌توانند از خدمات حضوری و غیرحضوری ما جهت تعیین هزینه لیزر واژن مطلع شوند.
برای بهره بردن از خدمات حضوری ما در ایام کاری با شماره‌های مندرج در سایت ارتباط برقرار کنید.
و همچنین برای بهره بردن از خدمات غیرحضوری ما به پیج شخصی خانم دکتر لیلا خلیلی در اینستاگرام مراجعه کنید.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004