بهترین دستگاه لیزر موی های زائد

( 5,00 امتیاز از 1 رای )
15/آگوست/2019

بهترین دستگاه لیزر موی های زائد چیست

افرادی که می خواهد برای لیزر موی زائد و از بین بردن موی زائد مراجعه کنند با این سوال روبرو می شوند که بهترین دستگاه لیزر موی های زائد چیست و چگونه می توانیم بهترین دستگاه برای لیزر موی زائد را پیدا کنیم.

داشتن موهای زائد همیشه دردسر ساز بوده است مخصوصا برای خانم ها که روی زیبایی پوست شان بسیار حساس و با دقت می باشند. از بین بردن موهای زائد نیز مانند هر مشکل دیگری قطعا یک روش دارد تا بتوانیم برای همیشه از دستشان خلاص شویم که این روش لیزر کردن مو می باشد. خانم ها معمولا به دنبال بهترین دستگاه لیزر موی های زائد هستند تا با تعداد جلسه کم بیشترین نتیجه گیری داشته باشند.

بهترین دستگاه لیزر موی های زائد

لیزر کردن موهای زائد توسط دستگاه های مختلفی انجام می شود که در این روش با کمک پرتوهای متمرکز نور فولیکول مو از بین می رود و دیگر موی در بدن رشد نخواهد کرد.از بهترین دستگاه های لیزر که برای از بین بردن موی زائد استفاده می شود می توان به مواردی مانند دستگاه الکساندرایت , دستگاه لیزر دایود , دستگاه IPL ,لیزر ND:YAG  اشاره کرد که هر کدام دارای ویژگی ها و کاربرد های متفاوتی  در کار میباشند در واقع هر کدام از این دستگاها برای نوعی از پوست استفاده میشود که تشخیص آن توسط پزشک یا متخصص کلینیک  بعد از انجام معاینات اولیه انجام می شود. استفاده از این دستگاه ها نیازمند تخصص و مهارت بالا می باشد.

بهترین دستگاه لیزر موی های زائد برای پوست سفید

اگر دقت کرده باشید در کلینیک های مختلف دستگاه های مختلفی استفاده میشود که هر کدام کارایی متفاو.ت با دیگری دارد که وجود آنها برای این است تا پزشک کتخصص بتواند بر اساس نوع پوستی که بیمار دارد تصمیم بگیرد از کدام از موارد استفاده نمایید تا نتیجه مطلوب تر باشد.

بهترین دستگاه لیزر موی های زائد برای پوست های سفید دستگاه  الکساندریت و دستگاه دایود می باشد که از بین بردن کامل موهای زائد پوست سفید را بر عهده میگیرد در این نوع دستگاه ها درد تا حد زیادی کاهش یافته است و مدت زمان لازم را به حداقل می رساند .

از بین بردن موهای زائد می تواند به راحتی زیبایی را برای هر فردی به ارمغان می آورد موردی که امروزه افراد زیادی را درگیر خود کرده است و برای خیلی از افراد مشکل ساز شده است.لیزر کردن موهای زائد روشی جهانی در بین مردان و زنان محسوب میشود که به عنوان راه حلی مطمئن ،ایمن و دائمی شناخته شده است که در زمانی ثابت نتیجه ای مطلوب خواهد داشت در واقع روشی است که توسط بسیاری از پزشکان تایید شده است.نکته ی مهم در لیزر موهای زائد انتخاب متخصص ماهر و باتجربه است تا نتیجه ی مطلوب حاصل شود.

بهترین دستگاه لیزر موی های زائد کندلا

معمولا هر کلینیک یا مطب پزشکی از یک یا چند نوع دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده می نمایید که دلیل آن تفاوت در رنگ پوست افراد مختلف است.یکی از بهترین دستگاه لیزر موی های زائد، کندلا می باشد که به عنوان جدیدترین و مجهز ترین نوع دستگاه امروزه به حساب می آید که با استفاده از تکنولوژی های بسیار پیشرفته لیزر موی الکس و یک دقت و سرعت بالاتری را نسبت به سایر دستگاه ها داشته باشند.

دستگاه لیزر موهای زائد کندلا فواید زیادی برای مصرف کنندگان , آرایشگران و پزشکان داشته است که برخی از آنها عبارتند از :داشتن حس راحتی و امنیت توسط بیمار حین انجام لیزر ,داشتن سرعت بالا در رسیدن به نتیجه ی مطلوب , قبال استفاده روی انواع پوست های تیره و روشن , روش استفاده ی ساده و و مطلوب , کم کردن زمان رسیدن به نتیجه ی مطلوب , استفاده از تکنولوژی و علم روز دنیا , داشتن بازده و سرعت مناسب دستگاه ,دارای تنوع در کاربرد دستگاه ها.کلینیک های مطمئن و پیشرفته از این نوع دستگاه لیزر استفاده می نمایند تا بتوانند خدمات باکیفیتی را به مشتریان خود ارائه دهند و رضایتشان را جلب نمایند.

بهترین دستگاه لیزر موی های زائد برای پوست تیره

رنگ پوست انسان ها با همدیگر متفاوت است و این تفاوت در نوع موها نیز تاثیر گذار است به این معنی که افرادی پوست روشن موهای بور رنگ ارند و افرادی که پوست تیره دارند رنگ موهایشان سیاه است قطعا هر نوع مو دارای ویژگی متفاوت و روش از بین برد متفاوت است که توسط پزشک یا متخصص تشخیص داده خواهد شد.

اول از هر چیز دقت به اینکه بتوانید یک متخصص ماهر را پیدا کنید اهمیت دارد چون این مورد با نتیجه ی مطلوبی که قرار است بدست آید رابطه ای مستقیم دارد.

بهترین دستگاه لیزر موی های زائد چیست

بهترین دستگاه لیزر موی های زائد برای پوست تیره دستگاه دایود و ان-دی-یاگ می باشد در واقع این دو نوع دستگاه مخصوصا نوع دوم مخصوص از بین بردن موهای زائد پوست تیره می باشد البته دستگاه هایی مانند کندلا و الکساندرایت برای انواع پوست ها کاربرد دارند و می توان در موارد مختلف از آن ها کمک گرفت. جوانسازی پوست کمک زیادی در جوان تر نشاندن افراد دارد برای همین باید از روش های مختلفی برای محافظت از آن استفاده نمود تا بتوان این زیبایی را حفظ کرد. بهتر است قبل از هر اقدامی ابتدا با متخصص برای انتخاب بهترین دستگاه لیزر موی های زائد متناسب با پوست تان مشورت نمایید تا بتوانید تصمیمی درست بگیرید.

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004