تأثیر لابیاپلاستی در میل جنسی

( 5,00 امتیاز از 1 رای )
16/سپتامبر/2019
تأثیر لابیاپلاستی در میل جنسی
16 / سپتامبر / 2019

یکی از بزرگترین نگرانی افرادی که اقدام به انجام لابیاپلاستی می‌کنند، کاهش میل جنسی می‌باشد. این ترس طبیعی ناشی از موارد زیادی است، از جمله اطلاعات نادرست بیمار از نتیجه عمل، افزایش کیس‌های ترمیمی لابیاپلاستی، عدم مهارت کافی اغلب جراحان زیبایی زنان و … است.

اما ایا واقعا لابیاپلاستی در حس جنسی تأثیر می‌گذارد؟

در پاسخ به این سؤال بسیار رایج باید بگوییم که لابیاپلاستی عملی است که در اغلب موارد به دلیل نافرم بودن و بزرگی لبیاها صورت می‌گیرد و پزشک با به کار بردن تکنیک‌های خاص اقدام به کوچک کردن لابیاها می‌کند. این عمل زیبایی واژن یکی از عمل‌های حساس ناحیه ژنیتال می‌باشد که نقش مهمی در افزایش زیبایی و رفع نواقص لابیاها دارد.

اما ایا واقعا لابیاپلاستی در حس جنسی تأثیر می‌گذارد؟
قطعا حس جنسی موجود در لبیاها به خوش فرم و سایز بودن لبیاها ارجحیت دارد، اما در برخی موارد بسیاری از افراد مجبور به انجام این عمل می‌شوند. اغلب آن‌ها هنگام مراجعه به ما می‌گویند که؛ می‌دانم که حس جنسی من توسط این عمل از بین می‌رود ولی بزرگ بدن آن‌ها من را بسیار آزار می‌دهد و قصد دارم عمل لابیاپلاستی انجام دهم.
به جرأت می‌توان گفت که لابیاپلاستی در صورتیکه توسط پزشکی ماهر و حازق صورت گیرد، نه تنها ذره‌ای از حس جنسی فرد کاسته نخواهد شد بلکه به دلیل تصحیح و تغییر فرم ناحیه تناسلی، فرد احساس رضایت بالایی خواهد داشت. چه بسا اینکه، افراد زیادی که برای لابیاپلاستی یا لبیاپلاستی به مراکز زیبایی ما مراجعه می‌کنند، به دلیل بد بودن شکل ناحیه تناسلی خود در روابط جنسی خود، اعتماد به نفس پایینی دارند که پس از انجام جراحی، شکل جدید لبیاها در بهبود روابط جنسیشان تأثیر بالایی می‌گذارد. اما سؤال مهم دیگر این است که

لابیاپلاستی

 

چرا  برخی از افراد پس از لابیاپلاستی از کاهش حس جنسی خود شاکی هستند؟

درست است، گروهی از افراد پس از انجام لابیاپلاستی از کاهش و یا حتی قطع شدن حس جنسی خود معترض هستند که متأسفانه آسیب به اعصاب، تا حدودی قابل جبران نیست. آسیب رسیدن به حس جنسی ناشی از انجام عمل لابیاپلاستی با تکنیک نادرست است که اعصاب لبیاها در طی عمل به دلیل عدم توجه پزشک به اعصاب، نداشتن مهارت کافی، عدم تسلط به آناتومی زنان و … رخ می‌دهد.

چرا  برخی از افراد پس از لابیاپلاستی از کاهش حس جنسی خود شاکی هستند؟
متأسفانه امروزه علم چندان در رفع مشکلات اعصابی همچون برقراری دوباره این حس پیشرفت نکرده است. به همین دلیل این موضوع خیلی اهمیت دارد که برای جلوگیری از رخداد همچین موضوعی، قبل از انتخاب پزشک خود دقت کنید و سعی کنید بهترین متخصص لابیاپلاستی را انتخاب کنید.

پس اکنون اگر کسی بپرسد که آیا لابیاپلاستی باعث آسیب به حس جنسی من می‌شود یا خیر؛ باید به جرأت بگوییم که در صورتیکه لابیاپلاستی به درستی صورت بگیرد خیر.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004