تجربه عمل لابیاپلاستی

( 4,00 امتیاز از 4 رای )
20/جولای/2019
تجربه عمل لابیاپلاستی
20 / جولای / 2019

در بسیاری از مواقع افراد قبل از عمل های زیبایی از تجربیات افرادی که عمل زیبایی انجام داده اند پرس و جو می کنند دکتر خلیلی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا علاوه بر آشنایی با عمل لابیاپلاستی از تجربه عمل لابیاپلاستی افراد آگاهی لازم را کسب کنید. همان طور که می دانید جراحی لابیاپلاستی جراحی است که با هدف تغییر  شکل لابیای بزرگ و کوچک انجام می شود.  جراحی لابیاپلاستی تاثیر بسیاری بر روی زیبایی واژن دارد از این رو یکی از جراحی های محبوب است.

تجربه عمل لابیاپلاستی

تجربه عمل لابیاپلاستی قبل عمل لابیاپلاستی

هنگامی که برای عمل لابیاپلاستی تصمیم گرفتید ،قبل از عمل لابیاپلاستی سعی کنید آمادگی لازم را برای  عمل لابیاپلاستی کسب کنید و راهنمایی لازم را از جراح خود دریافت کنید. برای نتیجه گیری، بسیاری از زنان که این جراحی را انجام داده اند نتایج بسیار خوبی را تجربه کرده اند متوجه شده اند که به افزایش عزت نفس و بهبود کیفیت زندگی کمک می کند. با عمل لابیاپلاستی رنگ لابیا تغییر می کند و با برداشتن قسمتهاى اضافه و تیره رنگه که هم با بیهوشى هم با بی حسى انجام میشه ظاهر مناسبی در لابیا ایجاد می شود.

تجربه عمل لابیاپلاستی قبل عمل لابیاپلاستی

تجربه مراجعین در حین عمل لبیاپلاستی

بسیاری از مراجعین لبیاپلاستی، نگران انجام عمل خود می‌باشند، زیرا این عمل سخت و ظریف بر روی یک نقطه حساس که آن دستگاه تناسلی می‌باشد انجام می‌شود. این تصور و برداشت از لبیاپلاستی که درد بعد ازآن ممکن است بسیار آزار دهنده و وحشتناک باشد، بسیاری از متقاضیان این عمل را از انجام لابیاپلاستی منع می‌کند.
اما بهتر است برای شفاف‌سازی هرچه بهتر این موضوع، لایوهای پیج اینستاگرام خانم دکتر لیلا خلیلی را مشاهده کنید، تا متوجه روند این جراحی شوید و کمی از نگرانی‌های شما کاسته شود. اگر شما از روش بی‌هوشی استفاده کنید، قبل از انجام عمل پس از چک کردن نکات مربوطه توسط نرس و پزشک بی‌هوشی و نرمال بودن تمامی موارد، توسط متخصص بی‌هوشی، در طول مدت زمان عمل به خواب عمیقی فرو می‌روید. پس از انجام عمل بر اساس مقدار ماده بی‌هوشی تزریق شده، به‌هوش می‌آیید و دوباره تمامی علائم حیاتی شما به صورت مرتب چک می‌شوند و در صورت نرمال بودن، به بخش منتقل می‌شوید.
در اغلب موارد فرد همان‌ روز از بیمارستان مرخص می‌شود. اگر شما روش بی‌حسی را انتخاب کرده‌اید، به کمک کرمی مخصوص و دستگاهی خاص طی روندی کاملاً بدون درد و بدون هیچ تزریقی ناحیه لبیامینورهای شما بی‌حس می‌شود، به همین دلیل شما هیچ دردی را احساس نخواهید کرد.

تجربه مراجعین در حین عمل لبیاپلاستی

هرچند که بعضی از مراجعین ترمیمی ما که ملاک انتخاب پزشکشان، تعداد بالای فالوورهای اینستاگرامی جراح مورد نظر بوده است و قبلا در مراکز آن‌ها لبیاپلاستی با روش بی‌حسی انجام داده‌اند، از درد لبیاپلاستی در حین عمل شکایت کرده‌اند که پس از اظهار نارضایتی با برخورد منفی و زشت جراح روبه‌رو شده‌اند که همچین واکنش‌هایی از جراحان غیرحرفه‌ای سر می‌زند.
افراد در طی عمل لابیاپلاستی با بی‌حسی می‌توانند کاملاً با پزشک خود خوش و بش کنند و یا با گوشی خود در فضای مجازی چرخی بزنند تا عمل آن‌ها تمام شود و یا حتی درطی عمل چای و قهوه بنوشند. هرچند که شاید لبیاپلاستی به صرف چای، بسیار غیر منتظره می‌باشد، اما این یکی از معدود خدماتی‌ست که در مراکز زیبایی خانم دکتر لیلا خلیلی، به مراجعین لبیاپلاستی عرضه می‌شود. در صورت انتخاب صحیح پزشک و داشتن مهارت کافی و چک شدن بیمار از لحاظ تمامی موارد مورد نیاز قبل از انجام جراحی ، فرد در طی عمل دچار هیچ مشکلی نخواهد شد.

 

لابیاپلاستی

تجربه شخصی یکی از مراجعین لبیاپلاستی

این تجربه، تجربه یکی از مراجعین ما می‌باشد که با صحبت‌های بسیاری از مراجعین مشترک است: در ابتدا هیچ شناختی از همچین عمل زیبایی‌ای نداشتم و بسیار از لبیاهای بزرگ خود خجالت می‌کشیدم، مخصوصاً هنگام رابطه جنسی این موضوع بسیار من را آزار می‌داد. از این گذشته بعدها پس از مراجعه به پزشک فهمیدم علت سوزش لابیاهای من در حین استفاده از نواربهداشتی و برخی فعالیت‌ها لابیاهای بزرگم بودند. به همین دلیل پس از مراجعه به یک متخصص زنان متوجه چنین عملی شدم و تصمیم گرفتم پس از تحقیق کردن، جراح مورد نظرم را انتخاب کنم که در نهایت بین چندین پزشک خانم دکتر لیلا خلیلی را انتخاب کردم. زیرا پس از مراجعه به پست‌های ایشان در اینستاگرام متوجه حضور ایشان در مراکز معتبری در جهان همچون دانشگاه آکسفورد، کنگره‌های مختلف جهانی به عنوان یک سخنران شدم، در حالیکه دیگر جراح‌های مورد نظر من همچین رزومه قوی‌ای نداشتند.

از آنجایی که من ساکن شهرستان بودم، پس از پیام دادن به مشاورینشان، به من مشاوره غیرحضوری دادند و تمامی اقدامات لازم را انجام دادم و به مطبشان مراجعه کردم. خوشبختانه چندین مراجعه کننده قدیمی لبیاپلاستی در مطبشان بود که بهم اطمینان خاطر دادند که نتیجه از همین الآن عالی خواهد بود، اما یکی از کیس‌ های ایشان که قرار بود بعد از من عمل لبیاپلاستی انجام بدهند، به من گفتند که قبلاً پیش پزشک دیگری عمل لبیاپلاستی انجام داده‌اند و در حالیکه اصلا بی‌حس نشده‌اند پزشکشان اقدام به بریدن کرده است، و الآن مجبور به انجام عمل ترمیمی است، به همین دلیل بسیار نگران عمل ترمیمی خود بود و باعث تشویش و نگرانی من نیز شد. با اینکه بار اول بود خانم دکتر و کادرشان را می‌دیدم، برخورد صمیمی‌ای با من داشتند و با شوخی و خنده من را راهی اتاق عمل کردند.

تجربه شخصی یکی از مراجعین لبیاپلاستی

از آنجایی که به خاطر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، روش بی‌حسی را انتخاب کرده بودم بسیار نگران بودم، ولی در کمال آرامش، در حینی که خانم دکتر با من صحبت می‌کردند با یک پماد ناحیه مورد نظر را بی‌حس کردند و من انتظار تزریق آمپول را داشتم، به همین دلیل از خانم دکتر پرسیدم:” آیا فقط با یک پماد سر می‌شود؟” خانم دکتر فرمودند بله و نگران هیچ موضوعی نباشید.
در حینی که دراز کشیده بودم به من موبایلم را دادند و اجازه کار کردن با موبایل را به من دادند، و از همه جالب‌تر خانم دکتر گفتند، می‌توانم با گوشی ایشان لایوی از عمل خودم بگیرم و در پیجشان قرار بدهیم تا بقیه متقاضیان هم از نگرانی‌های قبل عمل راحت شوند. خانم دکتر با خونسردی تمام عمل من را انجام دادند و مدام در حین عمل حالم را می‌پرسیدند. انقدر احساس ریلکس بودن کرده بودم که حتی دوست داشتم با یک آینه ناحیه جراحی را ببینم که امکانش نبود. پس از اتمام جراحی و از بین رفتن بی‌حسی، خانم دکتر باردیگر من را معاینه کردند و احساس رضایت از نتیجه داشتند.با اینکه ناحیه متورم بود، ولی می‌توانستم تغییر را احساس کنم.
بعد از تجویز چندین دارو و آنتی بیوتیک و تحویل یک پماد ترمیم‌کننده من به هتلی که رزرو کرده بودم رفتم و بعد از یک روز دوباره به خانم دکتر مراجعه کردم و بعد مستقیماً راهی شهر خودم شدم. تا سه روز اول کمی درد داشتم که قابل تحمل بود و بعد از مصرف مسکن‌ها، قطع شد.
من می‌توانستم کارهایم را به راحتی انجام بدهم، به همین دلیل خوشبختانه بعد از سه روز به محل کارم رفتم و مشغول به کار شدم. تقریبا بعد از ۱۵ روز بعد از افتادن بخیه‌ها، از اینکه هیچ ردی از بخیه‌ها به جا نمانده بود بسیار خوشحال شدم.
یک ماه بعد دوباره به خانم دکتر خلیلی مراجعه کردم و ایشان با رضایت کامل، توصیه‌هایی به من کردند و من به خانه رفتم. یکی از مزیت‌های عمل لابیاپلاستی پیش خانم دکتر لیلا خلیلی این بود که بر خلاف کامنت‌هایی که زیر پست‌های مختلفی از جراحان زیبایی زنان می‌دیدم، برخی از کیس‌های جراحی شده اظهار نارضایتی از عدم پاسخدهی بعد از عمل جراحی کرده بودند، درحالیکه پس از جراحی شماره‌ای به من داده شد که در هر وقت از شبانه‌روز در صورت بروز هر مشکلی بتوانم مستقیما با دستیار اول خانم دکتر صحبت کنم.
از طرفی پاسخدهی تمام کامنت‌ها و احترام به مراجعین و پاسخ دادن با حوصله به تمامی سؤالات من یکی دیگر از مسائلی بود که باعث اطمینان خاطر من می‌شد. برخلاف تصور من عمل لبیاپلاستی یکی از بهترین عمل‌های زیبایی‌ای بود که می‌توانستم در جهت بهبود کیفیت زندگی شخصی‌‌ام انجام دهم.

 

روش‌های انجام عمل لابیاپلاستی

 

روش‌های انجام عمل لابیاپلاستی

عمل لابیاپلاستی یا لبیاپلاستی به شکل‌های گوناگونی انجام می‌شوند.

  •  بی‌هوشی
  • بی‌حسی

هر کدام از این دو روش‌ها شگرد خاص خود را دارند. روش بی‌هوشی به علت نیاز به تجهیزات مخصوصی، باعث بالا بردن هزینه کلی لبیاپلاستی می‌شود. در حالیکه تمامی جراحان روش لابیاپلاستی با بی‌حسی را ترجیح می‌دهند. اگر شما هم خواهان انجام عمل لبیاپلاستی هستید در صورت تمایل داشتن می‌توانید روش بی‌حسی را انتخاب کنید. اگر بی‌حسی به درستی انجام شود، فرد ذره‌ای احساس درد نخواهد داشت. در مراکز زیبایی خانم دکتر لیلا خلیلی این تضمین را می‌دهیم که فرد در طی لبیاپلاستی با بی‌حسی ذره‌ای درد احساس نکند.
به همین دلیل روزانه ویدئوهای زیادی از جراحی‌های لبیاپلاستی با بی‌حسی در پیج قرار می‌دهیم، تا متقاضیان لبیاپلاستی با بی‌حسی، ترسشان از انجام عمل لابیاپلاستی با این روش کم شود. خود عمل لبیاپلاستی با تکنیک‌های مختلفی انجام می‌شود که در بخش لبیاپلاستی به شرح کامل آن پرداخته‌ایم.

اقدامات قبل از لابیاپلاستی

برای جلوگیری از بسیاری از مشکلات، توصیه می‌شود حتماً قبل از انجام عمل لبیاپلاستی برخی آزمایش‌های مورد نیاز انجام شود و قبل جراحی لابیاپلاستی به دست جراح مربوطه رسانده شود:

  • آزمایش خون برای چک کردن فاکتورهای انعقادی
  • تست پاپ اسمیر
  •  چک کردن فشار خون
  •  بررسی فرد از لحاظ دیابت و کلیه
  •  سابقه بیماری افراد در طول زندگی‌شان
    این آزمایش‌ها در افرادی که در دهه ۴۰ و یا بالاتر زندگی خود هستند باید به شدت جدی گرفته شوند تا نتیجه‌ای لذت‌بخش از عمل آن‌ها به یاد بماند. علاوه بر این‌ها افراد باید حداقل دو هفته قبل از انجام لبیاپلاستی از مصرف دخانیات و نوشیدنی‌های الکی جلوگیری کنند

توصیه‌های بعد از انجام لبیاپلاستی

تجربه یک لبیاپلاستی موفق بسیار لذت‌بخش می‌باشد.به جرأت می‌توانیم بگوییم که تمامی مراجعین لبیاپلاستی خانم دکتر لیلاخلیلی، این حس را تجربه کرده‌اند.هرچند که بلافاصله بعد از عمل نمی‌توان به شکل نهایی ناحیه ژنیتال پی برد اما به مرور تغییرات ایجاد شده در ناحیه تناسلی مشخص می‌شود. در ادامه با برخی از مراقبت های بعد از لابیاپلاستی آشنا می شویم.

  • همه مراجعین لبیاپلاستی، چند ساعت بعد، درد کمی را در ناحیه ژنیتال خود احساس می‌کنند.
  • جراح با تجویز مسکن‌های مورد نیاز، این درد را به خوبی کنترل می‌کند.
  • مراجعین لبیاپلاستی، بعد از انجام این عمل تا ۲۴ ساعت باید تا حد امکان، حرکت زیادی نکنند.
  • آنان باید ۲۴ ساعت بعد، به جراح مربوطه مراجعه کنند تا تحت معاینه قرار بگیرند.
  • در این حین پزشک توصیه‌هایی برای بیمار دارد:
  •  یکی از توصیه‌های مربوطه استفاده از آنتی‌بیوتیک‌ها می‌باشد که در پیشگیری از عفونت بسیار تأثیر دارند.
  • به طور مرتب باید ازپمادهایی برای محل جراحی‌شده استفاده شود، و همچنین از زمان تعیین‌شده، حتماً از ترمیم‌کننده‌ای که پزشک معرفی می‌کند استفاده شود، استفاده از پمادها و کرم‌های ترمیم‌کننده بسیار حائز اهمیت می‌باشند، در صورتیکه جراح در محل جراحی از تکنیک درست بخیه زدن استفاده کند و بیمار به طور منظم از کرم ترمیم‌کننده استفاده کند، هیچ ردی از بخیه باقی نمی‌ماند.

تجربه مراجعین بعد از انجام لبیاپلاستی

برای آسودگی خیال مراجعین سعی بر این کردیم، که میانگینی از تجربه برخی از مراجعین را به اشتراک بگذاریم، هر چند که روزانه لایو تمامی مراجعین لبیاپلاستی در پیج خانم دکتر لیلا خلیلی قرار داده می‌شود و با آن‌ها در مورد تجربه شخصی‌شان قبل، حین و بعد از عمل صحبت می‌کنیم و متقاضیان عمل لبیاپلاستی می‌توانند سؤالاتشان را در حین لایو بیان کنند و پاسخ خود را همان لحظه از خانم دکتر لیلا خلیلی بگیرند.
اکنون به تجربه‌های افراد پس از عمل لبیاپلاستی می‌پردازیم:

  •  پس از انجام عمل لبیاپلاستی درصورتیکه بی‌هوش بوده‌اید، ممکن است کمی احساس گیجی و حالت تهوع داشته باشید، قطعاً شما تمایل به خوابیدن دارید و تا زمانیکه هشیاری کامل خود را به دست نیاورید از مرکز جراحی نمی‌توانید مرخص شوید، اغلب مراجعین همان روز مرخص می‌شوند.
  •  اگر از روش بی‌حسی استفاده کرده‌اید که پس از انجام عمل می‌توانید اندکی بعد از معاینات اولیه راهی محل سکونت خود شوید.
  • بعد از انجام لبیاپلاستی و از بین رفتن اثر بی‌حسی، ممکن است احساس درد کمی در ناحیه ژنیتال خود داشته باشید، که با مصرف مسکن‌های مورد نیاز، این درد کاملا کنترل می‌شود.
  •  موقع راه رفتن احساس سوزش کمی خواهید داشت، به همین دلیل تا ۲۴ ساعت افرد تمایل به استراحت مطلق دارند و سپس می‌توانند کارهای روزانه خود را انجام دهند و حتی بعد از سه روز به سرکار بروند.
  •  پس از ده الی چهارده روز، بخیه‌ها آرام آرام جذب می‌شوند و فرد احساس بهتری خواهد داشت.
  • اگر عمل لبیاپلاستی یا لابیاپلاستی به درستی انجام شده باشد، درهمان روزهای اولیه پس از کاهش تورم، فرد نتیجه را خواهد دید، هرچند که نهایت پس از دو ماه نتیجه قطعی را تا حدودی می‌توان مشاهده نمود.
  • اگر فرد از نتیجه عمل خود راضی باشد، یک عمل لذت‌بخش را تجربه کرده است.

 

در این مقاله با تجربیات عمل لابیاپلاستی آشنا شدیم شما نیز می توانید تجربیات خود از این عمل را با ما و افرادی که می خواهند این عمل را انجام دهند به اشتراک بگزارید.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ( 7 )

  1. سارا علیرضایی22 جولای 2019

    سلام بعد از عمل نیاز به استراحت هست ؟

  2. محبوبه22 جولای 2019

    قیمت و تعداد جلسات رو لطف می کنید بگید ؟

  3. sahel22 جولای 2019

    این عمل با بیهوشی انجام میشه خانوم دکتر ؟

    • دکتر خلیلی15 سپتامبر 2019

      عمل زیبایی واژن لابیاپلاستی می تواند با بی حسی موضعی و یا با بیهوشی انجام شود که به شرایط بیمار ونظر متخصص و جراح شما بستگی دارد

  4. رها صمدی22 دسامبر 2019

    برای لابیاپلاستی هزینش چقدره؟من تو سایت سپیدیار خوندم که هزینه ی هر دکتر متفاوت هست.حدودا چند روز بعد از عمل بهبود پیدا میکنم؟

  5. میترا25 ژوئن 2020

    سلام . برای زیبایی قسمت بیرونی اندام تناسلی ینی لبهای بزرگی ک روی لبهای کوچک میان عملی هست ؟ من کلا بدن پُری دارم و اندام تناسلیم هم پر و گوشتی ب حساب میاد و خودم دوست ندارم . روشی هست برای کوچکتر کردنش ؟ مثل ایفت یا برداشتن چربی ؟ درصد موفقیتش ک فرم بهم نریزه چ مقداره ؟

    • drkhalili22 می 2021

      سلام عزیزم شما باید معاینه شید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004