تقویت نقطه G

( 1,00 امتیاز از 1 رای )
26/می/2021

تقویت نقطه G

 بیشتر افراد از صحبت کردن در رابطه با مشکلات جنسی خود شرم دارند، در حالی که این اشتباه است، امروزه گزینه های مختلفی برای زنانی وجود دارد که به دنبال افزایش کیفیت زندگی عاشقانه خود هستند. یکی از این روش ها، تقویت نقطه G است. این روش پیشرفته، به زنان این امکان را می دهد که تجربیات جنسی خود را بهبود بخشند.

تقویت نقطهG  چیست؟

افزایش نقطه G یک روش جوان سازی به نسبتاً سریع است که رضایت جنسی را افزایش می دهد. این روش، برای افزایش تحریک نقطه G برای یک تجربه جنسی تقویت شده استفاده می شود. این روش را می توان با استفاده از کلاژن یا بافت تصفیه شده خود فرد انجام داد. در صورت انتخاب مورد دوم، مقدار کمی چربی از ناحیه از پیش تعیین شده بدن برای تزریق برداشت می شود. کلاژن یا بافت اتولوگ به دیواره قدامی واژن شما تزریق می شود و سپس به فعالیت های روزمره خود باز می گردید.

این روش سریع است، شما را به زندگی خود باز می گرداند، و هیچ دوره انتظار قبل از شروع رابطه جنسی پس از درمان شما وجود ندارد، این یک درمان ایده آل برای بسیاری است!

تقویت نقطه G

چگونه نقطه g سبب افزایش ارگاسم می شود؟

در حالی که این یک روش بسیار ساده است، افزایش نقطه G برای بسیاری از خانم ها نتایج خوبی دارد. در این روش اندازه و حساسیت نقطه G افزایش داده می شود، ارگاسم زن بهبود پیدا می کند و در نتیجه لذت فعالیت جنسی را افزایش می دهد. اثرات این درمان برای همیشه باقی نمی ماند، بنابراین پیشنهاد می کنیم چند بار در طول سال استفاده شود.

نقطه G می تواند به خصوص اگر زن در تحریک جنسی یا لذت واژن مشکل دارد، کمک کننده باشد. دلایل مختلفی وجود دارد که زنان ممکن است جراحی زیبایی را برای تقویت نقطه G خود انتخاب کنند:

اگر زنان در رسیدن به ارگاسم مشکل دارند. علت اصلی این مسائل آتروفی نقطه G است که با گذشت زمان، از اندازه و حساسیت ناحیه کاسته می شود.

برخی از زنان ممکن است فقط از طریق تحریک کلیتورال ارگاسم داشته باشند، بنابراین برای افزایش احساس در هنگام رابطه جنسی، می توان حجم نقطه G را افزایش دهند.

آیا می توان تقویت نقطه جی را همراه با سایر درمان های تقویت جنسی انجام داد؟

اگر به دنبال افزایش رضایت جنسی برای خود و همسرتان هستید، جوان سازی واژن با لیزر می تواند یک روش مکمل خوب برای افزایش نقطه G باشد. جوان سازی واژن با لیزر یک روش محبوب است زیرا به سفت شدن قسمت داخلی واژن کمک می کند و باعث از بین رفتن قابلیت ارتجاعی با افزایش سن، زایمان و یائسگی می شود. این روش می تواند به درمان خشکی واژن و بی اختیاری استرسی و همچنین برخی از اختلالات جنسی برای داشتن تجربه جنسی بهتر برای شما و همسرتان کمک کند.

علاوه بر این، واژینوپلاستی یک عمل جراحی است که برای سفت و تقویت دیواره های واژن انجام می شود، که می تواند رضایت جنسی و ظاهر واژن را بهبود دهد.

برچسب ها
تزریق ژل به نقطه جی راهنمای کامل تقویت نقطه G در زنان
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004