فواید لیزر مونالیزاتاچ

( 5,00 امتیاز از 1 رای )
29/آگوست/2019
فواید لیزر مونالیزا
29 / آگوست / 2019

شاید شما نیز به عنوان یک زن اسم دستگاه لیزرمونالیز ا تاچ را شنیده باشید. دستگاه لیزرمونالیزاتاچ یکی از دستگاه‌هایی است که برای رفع مشکلات زنان طراحی شده است و با عملکرد ویژه خود باعث بهبودی و رضایت بیماران زیادی شده است. این دستگاه هندپیس‌های مخصوصی جهت ورود به واژن دارد که همین موضوع سبب می‌شود که از اتلاف انرژی تا حد زیادی جلوگیری شود و میزان اثردهی آن افزایش یابد. هرچند که دستگاه لیزر مونالیزاتاچ کاربردها بسیار زیادی دارد و بسیار مرثر و عالی عمل کرده است اما اثردهی و گرفتن نتیجه از این دستگاه کاملاً به تسلط پزشک با دستگاه بستگی دارد.
به علت طیف کاربردی گسترده دستگاه لیزر مونالیزاتاچ، تصمیم گرفتیم برای افزایش اطلاعات بانوان مقاله‌ای دیگر در مورد دستگاه لیزر مونالیزاتاچ و فواید آن مهیا کنیم تا همراهان گرامی سایت خانم دکتر لیلا خلیلی از آن نهایت استفاده را ببرند.

کاربردها و فواید لیزر مونالیزاتاچ

امروزه از دستگاه لیزر مونالیزاتاچ استفاده‌های فراوانی می‌شود که به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • تنگ کردن واژن با دستگاه لیزر مونالیزاتاچ
  •  سفید کردن واژن با دستگاه لیزر مونالیزاتاچ
  • جوانسازی واژن با دستگاه لیزر مونالیزاتاچ
  • برش‌های لبیاپلاستی با دستگاه لیزر مونالیزاتاچ

کاربردها و فواید لیزر مونالیزاتاچ

  •  برداشتن زگیل‌های تناسلی با دستگاه لیزر مونالیزاتاچ
  •  رفع اتروفی واژن با دستگاه لیزر مونالیزاتاچ
  •  درمان افتادگی رحم با دستگاه لیزر مونالیزاتاچ
  •  درمان افتادگی مثانه با دستگاه لیزر مونالیزاتاچ
  •  درمان بی‌اختیاری ادرار با دستگاه لیزر مونالیزاتاچ
  • پیشگیری از مشکلات زنان با دستگاه لیزر مونالیزاتاچ

اکنون توضیح مختصری در مورد هر کدام از موارد ذکر شده خواهیم داد.

 

دستگاه مونالیزا

 

فواید لیزر مونالیزاتاچ در تنگ کردن واژن

زنان زیادی به دلایل مختلفی از گشادی واژن رنج می‌برند، گشادی واژن در قدیم تنها با روش‌های جراحی درمان می‌شد ولی اکنون لیزردرمانی و برخی دیگر از روش‌های غیرتهاجمی جایگزین روش جراحی شده‌اند. به همین دلیل افراد زیادی از لیزردرمانی برای تنگ کردن واژن استفاده می‌کنند.
به علت طیف کاربردی گسترده دستگاه لیزر مونالیزاتاچ، تصمیم گرفتیم برای افزایش اطلاعات بانوان مقاله‌ای دیگر در مورد دستگاه لیزر مونالیزاتاچ و فواید آن مهیا کنیم تا همراهان گرامی سایت خانم دکتر لیلا خلیلی از آن نهایت استفاده را ببرند. واژینوپلاستی یا تنگ کردن واژن می‌تواند به افراد زیر کمک شایانی کند:

فواید لیزر مونالیزاتاچ در تنگ کردن واژن

  •  کسانی که زایمان طبیعی داشته‌اند.
  •  افرادی که روابط جنسی متعددی را تجربه کرده‌اند و اکنون احساس گشادی در واژن خود دارند.
  •  کسانی که به علت ژنتیک از عضلات ضعیف کف لگن رنج می‌برند.

تنگ کردن واژن با دستگاه لیزر مونالیزاتاچ، مزیت‌های گوناگونی دارد که مهمترین آن‌ها بازسازی سلول‌های واژن و در نهایت افزایش قوام و دیواره‌های آن می‌باشد. از طرفی تنگ کردن واژن با دستگاه لیزر مونالیزاتاچ، سبب می‌شود که عضلات دیواره واژن و عضلات نگهدارده رحم و مثانه نیز تقویت شود. به همین دلیل اگر کیس تنگ کردن واژن با دستگاه لیزر مونالیزاتاچ هستید، از فواید و مزیت‌های این دستگاه می‌توانید در مراکزی که به دستگاه لیزر مونالیزاتاچ مجهز هستند بهره‌مند شوید.

فواید لیزر مونالیزاتاچ در سفید کردن واژن

امروزه یکی از معضلات مهم زنان تیرگی ناحیه تناسلی و کشاله‌های ران است. این تیرگی هرچند که در قدیم همچون کابوسی بود که درمان آن به سختی ممکن بود، اما امروزه با روش‌های نوین پزشکی و زیبایی می‌توان از این تیرگی‌ها خلاص شد و واژنی همچون قبل داشت. دستگاه لیزر مونالیزاتاچ با لایه‌‌برداری و بازسازی پوست نواحی تیره در طی چندین جلسه سبب رفع تیرگی و روشن‌سازی واژن می‌شود. به همین دلیل به دوستان این روش رفع تیرگی را توصیه می‌کنیم. نتیجه گرفتن از دستگاه لیزر مونالیزاتاچ برای رفع تیرگی بستگی به مهارت پزشک و تسلط آن بر ستینگ دستگاه دارد، به همین دلیل فقط مجهز بودن مرکز زیبایی مربوطه به آن دستگاه کافی نیست.

فواید لیزر مونالیزاتاچ در سفید کردن واژن

فواید لیزر مونالیزاتاچ در جوانسازی واژن

از مهمترین اقدامات دستگاه لیزر مونالیزاتاچ، این است که این دستگاه با هندپیس ویژه خود می‌تواند وارد واژن شده و در نهایت به ایجاد منافذ ریزی درون واژن، به ترمیم داخل واژن بپردازد. این موضوع سبب می‌شود که واژن باعث افزایش تولید کلاژن‌سازی در خود شود و برای ترمیم زخم‌های میکروسکوپی ایجاد شده اقدام به تولید فاکتورهای ترمیمی کند، به همین صورت واژن به مرور باعث جوانسازی خود می‌شود. این روش برای زنانی که نگران این هستند با گذر زمان، یائسگی، روابط مختلف و … شکل واژنشان تغییر می‌کند، گزینه بسیار مناسبی است.

فواید لیزر مونالیزاتاچ در جوانسازی واژن

فواید لیزر مونالیزاتاچ در برش‌های لبیاپلاستی

اگر شما نیز تمایل به انجام عمل لبیاپلاستی داشته‌اید، حتما عنوان لبیاپلاستی با لیزر را بارها در جاهای مختلف دیده‌‌اید. در واقع از مهمترین دستگاه‌های لیزر که برای انجام لابیاپلاستی از آن استفاده می‌کنند، دستگاه لیزر مونالیزاتاچ می‌باشد که با عملکرد ویژه خود می‌تواند در هنگام برش‌هایی که بر روی لبیاها صورت می‌گیرد، باعث تسریع روند انعقادی خون شود، به همین دلیل دوره نقاهت زخم لبیاها به شدت کاهش می‌یابد و در حین و بعد عمل فرد دچار هیچ خونریزی‌ای نمی‌شود. امروزه پزشکان و جراحان زیادی از دستگاه لیزر مونالیزاتاچ برای ایجاد برش‌های لبیاپلاستی استفاده می‌کنند و همین موضوع باعث شده است که این عمل حساس و ظریف با برش‌های بسیار دقیقی صورت گیرد و فرد دوره نقاهت خاصی نداشته باشد.

فواید لیزرمونالیزا در برداشتن زگیل‌های تناسلی

همانطور که می‌دانید امروزه شیوع ویروس اچ پی وی (HPV) بسیار افزایش یافته است، تا حدودی که روزانه افراد زیادی را که از زگیل‌های تناسلی خود شاکی و ناراحت هستند در مراکز خانم دکتر لیلا خلیلی پذیرش می‌کنیم. زگیل‌های تناسلی از شایع‌ترین مشکلاتی هستند که با روش‌های گوناگون می‌توان آن‌ها را از بین برد.
یکی از روش‌های ازبین بردن آ‌ن‌ها، جدا کردن آن‌ها از پوست به واسطه برش‌ با دستگاه لیزرمونالیزاتاچ می‌‌باشد که قابلیت برش بدون خونریزی با دستگاه لیزر مونالیزاتاچ باعث شده است که فرد در حین انجام این عمل سرپایی دچار عارضه خاصی نشود. همچنین در محل جراحی خونریزی خاصی به وجود نیاید و فرد دچار عارضه خاصی نشود.

فواید لیزرمونالیزا در برداشتن زگیل‌های تناسلی

فواید لیزر مونالیزاتاچ در رفع آتروفی واژن

آتروفی واژن از شایع‌ترین مشکلاتی است که در زنانی که در دوره یائسگی خود هستند دیده می‌شود، هر چند که می‌تواند دلایل مختلفی نظیر حساسیت به کاندوم، عفونت‌ها و … داشته باشد اما کاهش هورمون استروژن در زمان یائسگی باعث تسریع روند پیری واژن می‌‌شود، به همین دلیل فرد دچار مشکلات آزاردهنده‌ای می‌شود.
دستگاه لیزرمونالیزاتاچ با ایجاد منافذ ریزی داخل واژن سبب بازسازی سلول‌های واژن می‌شود به همین دلیل ان‌ها بار دیگر می‌توانند به خوبی محیط داخلی واژن را مرطوب کنند و علائم خشکی و آتروفی واژن را از بین ببرند. این روند بر اساس شدت مشکل فرد در طی چندین جلسه صورت می‌گیرد.

فواید لیزر مونالیزاتاچ در رفع آتروفی واژن

فواید لیزر مونالیزاتاچ در درمان افتادگی رحم

افتادگی رحم از مهمترین مشکلات زنان می‌باشد که در افراد زیر اتفاق می‌‌افتد:

  • بانوانی که در طولانی مدت اجسام سنگین بلند کرده‌اند.
  •  بانوانی که بارداری‌ها و زایمان‌های مختلفی را تجربه کرده‌اند.
  •  بانوانی که از لحاظ ژنتیک عضلات کف لگن ضعیفی دارند.

فواید لیزر مونالیزاتاچ در درمان افتادگی رحم

به همین دلیل امروزه روش‌های نوینی برای درمان افتادگی رحم وجود دارد. از مهمترین این روش‌ها درمان افتادگی رحم به کمک لیزردرمانی می‌باشد. در طی این روش با تقویت عضلات نگهدارنده رحم کمک به رفع افتادگی رحم می‌شود. البته نکته حائز اهمیت این است که این روش در هر نوع افتادگی رحمی کاربرد ندارد.

فواید لیزر مونالیزاتاچ در درمان افتادگی مثانه

افتادگی مثانه یکی دیگر از مشکلاتی است که به همان دلایلی که ممکن است رحم بیفتد، مثانه نیز می‌تواند دچار افتادگی شود. افتادگی مثانه گاه می‌تواند جزی و گاه می‌تواند بسیار شدید باشد و در نهایت هر دو مورد باعث عارضه بی‌اختیاری ادرار می‌شوند که بسیار آزاردهنده است.
عضلات نگهدارنده مثانه در صورت ضعف و آسیب، در ایجاد این مشکل بسیار نقش پررنگ و مهمی دارند. به همین دلیل دستگاه لیزرمونالیزاتاچ با تقویت عضلات واژن و نگهدارنده مثانه و رحم می‌تواند باعث حفظ مثانه در موقعیت صحیح خود شود.

فواید لیزر مونالیزاتاچ در درمان افتادگی مثانه

فواید لیزر مونالیزاتاچ در درمان بی‌اختیاری ادرار

بی‌اختیاری ادرار انواع مختلفی دارد. از مهمترین انواع بی‌اختیاری ادرار، انواعی از آن است که به دلیل افتادگی مثانه و ضعف در عضلات نگهدارنده رخ می‌دهد. به همین دلیل دستگاه لیزرمونالیزاتاچ می‌تواند با تقویت عضلات نگهدارنده باعث درمان بی‌اختیاری ادرار ناشی از افتادگی مثانه شود. این روند درمانی در طی چندین جلسه رخ می‌دهد و اثر آن در جلسه اول مشخص می‌شود.

فواید لیزر مونالیزاتاچ در رفع خارش و سوزش واژن

گاهی به دلیل خشکی واژن و یا پیر شدن سلول‌های واژن، فرد دچار خارش و سوزش می‌شود، به همین دلیل سلول‌های واژن نیاز به ترمیم و درمان دارند. از این رو دستگاه لیزرمونالیزاتاچ برای رفع سوزش و خارش واژن گزینه بسیار مناسبی است و در رفع مشکلاتی نظیر این‌ها، کمک مؤثری می‌کند.

فواید لیزر مونالیزاتاچ در پیشگیری از مشکلات زنان

لیزر مونالیزا در رفع مشکلات زنان و پیشگیری ازآن‌ها بسیار مؤثر است. همه ما زنان باید با روش‌های درمانی مشکلات زنان آشنا باشیم، تا در صورت بروز هر مشکلی به درستی و به موقع اقدام به درمان خود کنیم. بانوان عزیز باید بدانند که یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که سلامتی یک خانم را تهدید می‌کند مشکلاتی نظیر خشکی واژن، افتادگی رحم و مثانه و … است. به همین دلیل با انجام مرتب ورزش‌ کگل و دیگر ورزش‌های تقویت‌کننده عضلات کف لگن می‌توان از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کرد و یا با مراجعه مرتب به مطب‌های جراحان زنان و زایمان و یا متخصصین این حوزه، و انجام لیزردرمانی برای پیشگیری از این مشکلات گام بزرگی در جهت بهتر زندگی کردن و سلامتی خود برداشت.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004