تنگ کردن واژن با جراحی واژینوپلاستی

23/آگوست/2021

تنگ کردن واژن با جراحی واژینوپلاستی

مدت زمان بهبودی برای تنگ کردن واژن با جراحی واژینوپلاستی چقدر است؟ آیا این روش درمان ماندگار است؟ خیلی از خانم ها به دلیل بالا رفتن سن، زایمان های مکرر و یا حتی به صورت ژنتیکی از شلی و گشادی واژن خود رنج می برند. انواع روشهای جراحی زیبایی زنان وجود دارد که می تواند ظاهر ناحیه ژنیتال را بهبود ببخشد و ناراحتی را کاهش دهد. این روش ها شامل لابیاپلاستی، کاهش هود کلیتورال، لابیاماژوروپلاستی، واژینوپلاستی و… است.

بیماران گاهی اوقات از این روش ها به عنوان جراحی زیبایی دستگاه تناسلی زن، جوانسازی واژن ، جراحی جوانسازی دستگاه تناسلی زنان و جراحی واژن یاد می کنند.

واژینوپلاستی چیست؟

واژینوپلاستی روشی است که برای تنگ شدن واژن طراحی شده است. در مواردی که شلی واژن شدید نباشد می توان تنگ کردن واژن را با استفاده از گرم کردن بافتها با امواج رادیویی یا لیزر انجام دهیم. بیمارانی که سستی قابل توجهی دارند ممکن است از این درمانها سود نبرند و کاندید برای تنگ کردن با جراحی واژینوپلاستی باشند.

تنگ کردن واژن با جراحی واژینوپلاستی

دلایلی که بیماران به دنبال جراحی واژینوپلاستی هستند، چیست؟

بعد از زایمان، زنان ممکن است از سستی واژن خود شکایت کنند که ناشی از کشیدگی بافت ها و جدا شدن ماهیچه ها است، گاهی اوقات این شلی  تا حدی است که تامپون می افتد و این روند می تواند به اختلال عملکرد جنسی کمک کند.

روش کار واژینوپلاستی

در طول جراحی واژینوپلاستی عضلات جدا شده باید توسط جراح به یکدیگر نزدیک شوند و پوست مخاط اضافی از پشت واژن برداشته می شود. همچنین در بیشتر موارد پوست خارجی را می توان برای زیبایی بیشتر از بین برد. در حالی که می توان واژینوپلاستی را با بی حسی موضعی انجام داد، بسیاری از جراحان زیبای زنان ترجیح می دهند که تحت بیهوشی عمومی این جراحی انجام شود.

روش های جراحی واژینوپلاستی

بهترین روش تنگ کردن واژن بر اساس شدت شلی بیمار انتخاب می شود، پس از تعیین میزان سفتی، در زیر پوست، بافت ها با بخیه های محکم سفت می شوند. پس از سفت شدن کانال واژن، پوست مخاط بخیه بسته می شود. اگر پوست خارجی وجود دارد که بیرون زده است، می توان آن را برای نتیجه زیبایی بیشتر نیز کاهش داد.

خطرات واژینوپلاستی

خطرات ناشی از جراحی واژینوپلاستی شامل عفونت، خونریزی، درد و عوارض نادر است. در صورتی که جراح زیبایی زنان خود را به درستی انتخاب کنید، احتمال بروز هر کدام از این عوارض را از بین می برید.

بهبودی پس از جراحی واژینوپلاستی

بیماران ممکن است یک تا دو هفته زمان استراحت، نیاز داشته باشند. آنها ممکن است در روزهای اول احساس درد شدیدی داشته باشند، زیرا این جراحی بر عضلات انجام می شود و اگر احساس کشیدگی فرد نداشته باشد، به این معنی است که جراحی به درستی انجام نشده است.

به مدت هشت هفته استفاده از تامپون و رابطه جنسی ممنوع است. لازم است برای داشتن نتیجه ایده آل از جراحی به توصیه های جراح خود دقت کنید.

تنگ کردن واژن با جراحی واژینوپلاستی منجر به تنگ شدن کانال واژن می شود که می تواند به افزایش رضایت جنسی و ارگاسم بانوان کمک کند.

برچسب ها
همه چیز درباره واژینوپلاستی
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004