جراحی زیبایی واژن

( 5,00 امتیاز از 2 رای )
24/سپتامبر/2019
عمل زیبایی واژن چیست
24 / سپتامبر / 2019

بانوان زیادی از ظاهر دستگاه تناسلی خود راضی نیستند و مایلند با بهره گرفتن از پروسه های متعددی ، مشکلات موجود در ناحیه تناسلی خود را برطرف کنند. جراحی زیبایی واژن (Aesthetic Genital Surgery) شامل تکنیک های متنوعی می شود که هر کدام به صدد برطرف کردن یک معضل برآمده اند. در صورتی که شما نیز می خواهید از این عمل بهره بگیرید ، تا پایان این مطلب با دکتر لیلا خلیلی ، بهترین جراح و متخصص زنان در تهران همراه باشید تا به سوالات شما پاسخ داده شود.

آیا من داوطلب خوبی برای عمل زیبایی واژن هستم؟

به توصیه دکتر خوب برای جراحی زیبایی واژن در تهران ، زنانی که ویژگی های زیر را دارا هستند می توانند بدون مشکل به سراغ این پروسیجر روند :

  • بانوانی که شکل و اندازه لابیاهای آن ها با حالت معمولی تفاوت دارد و به سبب بزرگ بودن و پیچ خوردن آن ، در انجام فعالیت های روزانه نیز با مشکلاتی رو به رو می شوند.
  • نامناسب بودن شکل واژن در برخی افراد منجر به کاهش اعتماد به نفس آن ها و همچنین احساس سوزش و خارش می گردد.
  • برخی از بانوان نیز مایلند اندازه کلاهک کلیتوریس را کاهش دهند تا با این کار ، ظاهری خوشایند به آن دهند.
  • برخی افراد می خواهند پوست و چربی اضافه را از ناحیه مونس بردارند.
  • این موضوع را نیز در نظر بگیرید در صورتی که از سلامت کلی مطلوبی برخوردار بوده و مایل به بهبود ظاهر و حتی عملکرد ناحیه واژینال باشید ، می توانید با تایید پزشک یکی از عمل های زیبایی واژن را انتخاب نمایید.

جراحی زیبایی واژن به چند دسته تقسیم می شود؟

انتخاب یکی از انواع عمل های زیبایی واژن که برای متقاضی مناسب باشد ، باید توسط متخصص عمل زیبایی واژن صورت بگیرد. این فرد در جلسه مشاوره معاینات لازم را به انجام رسانده و سپس تصمیم گیری می نماید. در بخش زیر به صورت خلاصه هر یک از رویکردهای زیباسازی واژن را توضیح داده ایم :

نکته : برای اینکه اطلاعات مفید و کاملی در مورد هر یک از این فرآیندها به دست آورید ، می توانید به مقاله ای که به صورت جداگانه برای آن ها تهیه شده است مراجعه فرمایید.

لابیاپلاستی : این پروسیجر بر روی لابیاها ، یعنی بخش خارجی این ناحیه به انجام می رسد. در این مدل از جراحی زیبایی واژن ، فرم و سایز لابیاها به شکلی متناسب در می آیند.

تایتنینگ واژن : فاکتورهای مختلفی مثل بارداری های متعدد می تواند منجر به شل و گشاد شدن واژن شود. از این رو می توان با جراحی تنگ کردن واژن ، از طریق متدهای تهاجمی و غیر تهاجمی این معضل را برطرف نمود.

پرینورافی : بسیاری از افراد تصور می کنند این عمل تفاوتی با تایتنیگ واژن ندارد ، در صورتی که در این پروسیجر تنها ناحیه پرینه دستخوش تغییر می گردد.

هودکتومی (جراحی کلیتورال) : یکی از مشکلاتی که باعث ایجاد ظاهری نازیبا برای ناحیه واژینال می شود ، بزرگ بودن کلاهک کلیتوریس است. بهترین راه برای حل این مشکل ، انجام جراحی کاهشی کلاهک کلیتوریس می باشد.

عمل زیبایی کلیتوریس : این عمل زیبایی واژن ، با هودکتومی متفاوت است و در نظر داشته باشید که نباید آن ها را با یکدیگر اشتباه بگیرید. در جراحی زیبایی کلیتوریس ، تنها خود این ناحیه مورد تغییر قرار می گیرد اما در عمل کلیتورال ، کلاهک آن تغییر می کند.

جوانسازی واژن : تزریق چربی و ژل به واژن و سفید کردن آن از جمله فرآیندهای کم تهاجمی بوده که جز جراحی زیبایی واژن محسوب شده و زیبایی و جوانی را به این ناحیه باز می گردانند.

کدام جراحی زیبایی واژن بهتر است؟

نمی توان یک پاسخ کلی و قطعی برای این سوال در نظر گرفت. در صورتی که مایل هستید از این پروسه بهره بگیرید ، باید توسط یک متخصص معاینه شده و بر اساس سلایق و مشکلات خود بهترین رویکرد برای آن ها اتخاذ شود. در این زمینه سعی کنید از توصیه های پزشک بهره بگیرید و بر تصمیم خود اصرار نورزید ، زیرا احتمال دارد ما بدون در نظر گرفتن عواقب خواسته خود را در میان بگذاریم اما ایشان از آگاهی و دانش لازم برخوردار هستند و بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورند.

جراحی زیبایی واژن باید قبل یا بعد از زایمان انجام شود؟

پاسخ این سوال نیز به شرایط و وضعیت هر بیمار بستگی دارد. برای مثال فردی که قصد باردار شدن را دارد و این احتمال می رود که از زایمان طبیعی بهره بگیرد ، باید جراحی هایی مثل تایتنینگ و پرینورافی را به بعد از این پروسه موکول نماید. برای انتخاب بهترین روش و زمان مناسب عمل جراحی زیبایی واژن ، بهتر است به یک متخصص زنان خوب در تهران مراجعه فرمایید.

جلسه مشاوره عمل زیبایی واژن

برای اینکه مناسب ترین و بهترین رویکرد و زمان را برای جراحی زیبایی واژن خود برگزینید ، باید به سراغ یک دکتر خوب زنان در تهران رفته و در جلسه مشاوره با ایشان شرکت نمایید. متخصص عمل زیبایی واژن نکاتی را مد نظر قرار داده و بر اساس آن ها ، یک رویه درمانی را برای مراجعه کننده تعیین می کند. برخی از این نکات در این قسمت توضیح داده شده اند :

بررسی سلامت فیزیکی : برای اطمینان از اینکه شخص مراجعه کننده از لحاظ جسمانی در سلامت کامل به سر می برد و کاندیدای مناسبی برای عمل زیبایی واژن در تهران می باشد ، معاینات فیزیکی باید توسط پزشک زنان به انجام برسند.

ارزیابی سوابق و مدارک پزشکی : اگر به هرگونه بیماری زمینه ای و مزمن مبتلا هستید ، باید آن را به اطلاع دکتر خوب عمل زیبایی واژن در تهران برسانید ؛ زیرا ممکن است برخی از آن ها در این روند اختلال ایجاد نمایند.

نکته : در این نشست ، سلامت روانی فرد نیز باید مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد ؛ زیرا فردی که سلامت ذهنی و روانی مورد نیاز را نداشته باشد با عواقبی همچون پشیمانی و عدم رضایت از جراحی زیبایی واژن رو به رو خواهد شد.

بررسی کردن حساسیت های دارویی و داروهایی که فرد مصرف می کند :  برخی داروها فرآیند جراحی را مختل می کنند ، به همین دلیل باید لیست داروهایی که در حال مصرف آن هستید و یا به آن ها حساسیت دارید را در اختیار پزشک خود قرار دهید.

آگاه کردن بیمار از ریسک ها و عوارض احتمالی : بهترین متخصص عمل زیبایی واژن در تهران ، وظیفه دارد در جلسه مشاوره خود خطرات و ریسک های این عمل را با بیمار در میان بگذارد و همچنین راهکارهای مناسب را به وی ارائه دهد. از این طریق ، متقاضی می تواند بدون نگرانی از وضع سلامت خود به سراغ این پروسیجر رود.

ضروری است که در جلسه مشاوره جراحی زیبایی واژن در تهران ، پیشنهادات و توصیه های پزشک انتخابی خود را به یاد بسپارید و به آن ها عمل کنید. هدف از برگذاری این نشست ، این است که بیمار به نتیجه ای که به دنبال آن بوده برسد و با هیچ عارضه خاصی نیز رو به رو نشود ؛ به همین دلیل تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را در اختیار پزشک خود قرار دهید.

هزینه جراحی زیبایی واژن در تهران

یکی از موضوعاتی که تقریبا برای تمامی تبدیل به دغدغه شده است ، هزینه می باشد. قیمت عمل زیبایی واژن در تهران ، با توجه به عواملی که در زیر ذکر شده اند تعیین می گردد :

  1. متد استفاده شده در عمل زیبایی واژن
  2. تعداد جلسات مورد نیاز برای آن
  3. موقعیت مکانی که پروسه در آن انجام می شود

این نکته را در نظر داشته باشید در صورتی که یک متخصص مجرب را انتخاب کرده باشید و ایشان در محیطی مجهز از تجهیزات حرفه ای بهره بگیرند ، طبیعتا هزینه بالاتری نیز شامل آن می شود. البته نباید این هزینه را با فرد دیگری مقایسه کنید ، زیرا همانگونه که ذکر شد شرایط بیماران با یکدیگر متفاوت می باشد. برای اینکه اطلاعات جامع و دقیقی در مورد هزینه جراحی زیبایی واژن در تهران کسب کنید ، توصیه می شود به مطب بهترین متخصص و جراح زیبایی زنان مراجعه نمایید.

برچسب ها
آشنایی با عمل زیبایی واژن عمل زیبایی واژن با کمترین عوارض
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004