واژینوپلاستی با لیزر مونالیزاتاچ

( 5,00 امتیاز از 2 رای )
24/سپتامبر/2019
واژینوپلاستی با لیزر مونالیزاتاچ
24 / سپتامبر / 2019

واژینوپلاستی یا عمل تنگ کردن روش‌های گوناگونی دارد که در مورد آن‌ها در بخش واژینوپلاستی صحبت کردیم و گفتیم که واژینوپلاستی با لیزر یکی از مهمترین و رایج‌ترین رو‌ش‌های واژینوپلاستی می‌باشد. لیزرها امروزه در صنعت پزشکی، بسیار به جلو پیش رفته‌‌اند و تا حدودی که جایگزین عمل‌های مختلفی شده‌‌اند.
اگر شما نیز به دنبال یک روش کاملاً غیرتهاجمی برای انجام واژینوپلاستی می‌گردید، ما به شما واژینوپلاستی با لیزر را پیشنهاد می‌کنیم.
واژینوپلاستی با لیزر یکی از بهترین روش‌های واژینوپلاستی می‌باشد که در طی چندین جلسه بر اساس شدت مشکل فرد و جوابدهی بدن وی، اقدام به تنگ کردن و جوانسازی واژن فرد می‌کند. روزانه افراد زیادی هستند که به مراکز زیبایی خانم دکتر لیلا خلیلی جهت تنگ کردن واژن خود با لیزر اقدام می‌کنند و در مورد آن سؤالات گوناگونی دارند، به همین دلیل امروز مطلبی به شما ارائه می‌دهیم که در مورد این روش کمی بیشتر مطلع شوید و با دیدی بهتر برای انجام واژینوپلاستی با لیزر مونالیزاتاچ اقدام کنید.

واژینوپلاستی با لیزر مونالیزاتاچ از مهمترین روش‌های واژینوپلاستی می‌باشد که امروزه در رفع مشکل گشادی واژن اغلب خانم‌ها گام بزرگی برداشته است. دستگاه‌های لیزرمونالیزاتاچ ساخت شرکت ایتالیایی دکا می‌باشند که امروزه در جهان بسیار از آن‌ها استفاده می‌شود.
دستگاه لیزر مونالیزاتاچ به صورت کاملاً تخصصی برای درمان مشکلات زنان طراحی شده است و به خوبی در رفع مشکلات زنان عمل می‌کند. به گونه‌ای که امروزه بسیاری از مشکلات زنان از جمله گشادی واژن، خشکی و … با انجام چندین جلسه لیزر مونالیزا تاچ رفع می‌شوند.
واژینوپلاستی با لیزر مونالیزاتاچ به گونه‌ای است که طی چندین جلسه، به کمک هندپیس ویژه لیزر مونالیزاتاچ، اشعه لیزر را بر روی دیواره‌های واژن می‌تابانند و بدین صورت سبب تنگ شدن واژن می‌شوند. سلول‌های واژن پس از دریافت این اشعه، شروع به بازسازی و ترمیم خود می‌کنند و بدین صورت واژن شروع به جوانسازی می‌کند.
دستگاه لیزر مونالیزا تاچ از فناوری لیزرهای CO2 پشتیبانی می‌‌کند و با ایجاد کانال‌های بسیار ریز درون واژن سبب می‌شود که واژن مجبور به ترمیم این کانال‌ها و در نهایت جوانسازی خود شود. دستگاه‌های لیزر مونالیزا تاچ امروزه نه تنها سبب جوانسازی واژن می‌شوند بلکه به صورت غیرمستقیم اثر عالی‌ای بر قوام و تقویت عضلات دیواره واژن نیز می‌گذارند و همین موضوع برای پیشگیری از بی‌اختیاری ادرار بسیار مناسب است.

دستگاه مونالیزا

مزیت واژینوپلاستی با لیزر مونالیزاتاچ

بهترین کاندیدای واژینوپلاستی با لیزر افرادی هستند که در پایین به ان‌ها اشاره می‌کنیم:

  •  رفع گشادی واژن
  •  افرادی که واژن آن‌ها به دلایل مختلفی دچار تغییر شکل شده است.
  •  زنانی که با داشتن رابطه جنسی زیاد به دنبال یک راه پیشگیری از ضعیف شدن عضلات کف لگن خود هستند.

بهترین کاندیدای واژینوپلاستی با لیزر مونالیزاتاچ

  •  زنانی که زایمان طبیعی داشته‌اند می‌توانند با انجام جلسات لیزر مونالیزاتاچ مجدداً عضلات خود را قوی و تقویت کنند.
  •  پس از دوره یائسگی حتی اگر فرد زایمان نیز نداشته باشد، واژن به دلیل کاهش هورمون استروژن و فعل و انفعالات بدن شروع به شل شدن و گشاد شدن می‌کند، لیزر یک روش پیشگیری مناسب است.
  •  کاهش وزن‌های شدید می‌تواند سبب آسیب به عضلات و ساختار واژن فرد بزند، و همچنین اضافه وزن‌های شدید نیز این موضوع را تشدید می‌کند، به همین دلیل توصیه می‌شود که افراد برای پیشگیری از گشاد شدن و یا هر گونه آسیب دیگری در ناحیه واژن و در نهایت درمان مشکلات پیش آمده با مراجعه به پزشک متخصص اقدام به درمان و رفع مشکل خود با لیزر مونالیزاتاچ کنند.
    بهتر است در صورت داشتن مشکلات بالا و یا هر مشکل دیگری با پزشک خود مشورت کنید و در نهایت روشی مناسب را انتخاب کنید. برای درمان گشادی واژن و واژینوپلاستی با لیزر مونالیزاتاچ باید حتما فرد از لحاظ گشادی مورد بررسی قرار بگیرد و در صورت کیس لیزر بودن، برای رفع گشادی واژن از لیزر مونالیزاتاچ استفاده شود.

مزیت واژینوپلاستی با لیزر مونالیزاتاچ

روش‌های مختلف زیادی برای واژینوپلاستی وجود داشتند که گفتیم واژینوپلاستی با لیزر از بهترین این روش‌ها می‌باشد. اما چرا در میان دستگاه‌های لیزر موجود برای انجام واژینوپلاستی، دستگاه لیزر مونالیزاتاچ به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های موجود برای واژینوپلاستی مطرح شده است که اکنون به برخی از مزیت‌های آن می‌پردازیم تا به علت برتری این دستگاه پی ببرید:

مزیت واژینوپلاستی با لیزر مونالیزاتاچ

  •  اثردهی این دستگاه لیزر از اولین جلسه مشخص می‌شود.
  •  لیزرمونالیزاتاچ برای رفع مشکلات زنان طراحی شده است و هندپیس آن‌ها به گونه‌ای است که بدون کمترین اتلاف انرژی باعث بیشترین درصد تأثیردهی است.
  •  هزینه آن مقرون به صرفه‌تر می‌باشد و از طرفی در جلسات کمتری باعث نتیجه‌دهی می‌شود.
  • بدون دوره نقاهت می‌باشد و از این رو برای شاغلین و افراد پرمشغله بهترین گزینه است.
  •  این روش کاملاً کم‌تهاجمی و بدون درد است.
  •  برای افرادی که شرایط عمل جراحی را ندارند گزینه مناسبی است.
  •  به خوبی باعث تقویت عضلات کف لگن می‌شوند.
    به همین دلیل اگر شما نیز نیاز به انجام واژینوپلاستی با لیزر مونالیزاتاچ دارید می‌توانید به مرکز مربوطه مراجعه کنید و پس از یک جلسه مشاوره و ویزیت اقدام به انجام واژینوپلاستی با لیزر مونالیزاتاچ کنید.

هزینه واژینوپلاستی با لیزر مونالیزاتاچ

هزینه واژینوپلاستی با لیزر مونالیزاتاچ بر اساس مشکل فرد و تعداد جلسات تعیین می‌شود و بیمه هیچ هزینه‌ای را در این حیطه تقبل نمی‌کند. پس اگر شما نیز قصد انجام واژینوپلاستی با لیزر مونالیزاتاچ را دارید می‌توانید به مراکز زیبایی خانم دکتر لیلا خلیلی مراجعه کنید و از این دستگاه حرفه‌ای بهره‌مند شوید. برای تعیین هزینه‌ها به اینستاگرام خانم دکتر لیلا خلیلی مراجعه کنید و به دایرکت ایشان پیام بدید تا به شما مشاوره غیرحضوری بدهیم.

هزینه واژینوپلاستی با لیزر مونالیزاتاچ

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004