هزینه عمل زیبایی واژن

( 3,00 امتیاز از 5 رای )
23/سپتامبر/2019
هزینه عمل زیبایی واژن
23 / سپتامبر / 2019

اگر شما نیز به دنبال انجام عمل‌های زیبایی واژن هستید و در انجام این کار جدی می‌‌باشید، قطعا به دنبال اطلاع از هزینه عمل زیبایی واژن و برخی مسائل دیگر هستید. تا الآن مطالب زیادی درباره عمل‌های زیبایی زنان برای شما در سایت قرار داده‌ایم تا به دید وسیعی از این عمل‌ها برسید.
اکنون نیز تصمیم داریم در مورد تعرفه و هزینه هزینه عمل زیبایی واژن بحث کنیم که خود یکی از پرتکرارترین سؤالات مراجعین عمل‌های زیبایی واژن است.به طور حتم یکی از نگرانی های شایع افراد قبل از جراحی های زیبایی ناحیه ژنیتال میزان هزینه لازم است، حتی خیلی از افراد به دلیل هزینه های بالا از انجام جراحی زیبایی زنان امتناع می کنند. باید گفت از آنجا که ناحیه ژنیتال یک ناحیه حساس در بدن است، بهتر است هزینه را ملاک خود قرار ندهید، تنها باید با دقت کافی در انتخاب پزشک خود دقت داشته باشید، زیرا اگر انتخابی نا آگاهانه داشته باشید باید هزینه بیشتر از جراحی را صرف درمان کنید.

لابیاپلاستی

در مورد هزینه عمل‌های زیبایی، معمولاً نمی‌توان هزینه مشخصی را برای همه افراد گفت، اما می‌توان گفت چه عواملی در کم و زیاد کردن هزینه نقش دارند. به همین دلیل تصمیم داریم در مورد عوامل مؤثر در تعیین هزینه بحث کنیم.
از مهمترین مواردی که در تعیین هزینه عمل‌های زیبایی واژن و زنان تأثیر دارد، مواردی هستند که به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  •  روش بی‌هوشی و بیحسی
    روش بیهوشی و بیحسی در تعیین هزینه‌های جراحی زیبایی واژن، نقش مستقیم دارد؛ زیرا هزینه عملی که با روش بیهوشی صورت گیرد، قطعاً بیشتر است. زیرا جراحی‌ای که با روش بیهوشی صورت گیرد، نیاز به تجهیزات خاصی دارد که هزینه‌‌بر هستند. اما روش بیحسی نیاز به هزینه کمتری دارد و البته این روش به روش بیهوشی ارجحیت دارد
  •  مشکل فرد و اقدامات لازم
    وقتی دو فرد برای انجام یک عمل زیبایی اقدام می‌کنند، ممکن است هزینه نهایی‌ای که به آن دو گفته می‌شود، متفاوت باشد.
    اما چرا باید هزینه یک عمل زیبایی برای افراد مختلف، فرق کند؟
    تکنیک به کاربرده شده برای هر فرد متفاوت است، مثلا در هزینه عمل لابیاپلاستی برای فردی که لبیاهای خیلی بزرگی دارد و باید تکنیک ترکیبی برای وی به کار برده شود، باید با فردی که لبیای کوچکی دارد و نیاز به یک تغیییر جزی دارد، متفاوت باشد. به همین دلیل مشکل فرد برای عمل جراحی زیبایی، از اصلی‌ترین مسائلی است که در تعیین هزینه نقش دارد.
  •  مکان انجام عمل زیبایی
    معمولاً عمل‌های زیبایی‌ای که در کلینیک‌ صورت می‌گیرد هزینه‌بر تر از عمل زیبایی در مطب هستند، و یا هزینه‌ای که بابت جراحی در یک بیمارستان خصوصی فرد باید پرداخت کند، بیشتر است.
    به همین دلیل یکی از مواردی که در تعیین هزینه نهایی فرد تأثیر دارد، مکانی است که در آن‌جا عمل زیبایی صورت می‌گیرد.
  •  دستمزد جراح زیبایی زنان
    یکی از سؤالاتی که از ما پرسیده می‌شود؛ این است که چرا دستمزد یک دکتر این است و دستمزد دکتر دیگر فلان؟
    میزان تخصص و مهارت پزشک و همچنین دستاوردهای علمی یک پزشک در تعیین هزینه عمل‌های زیبایی بسیار نقش دارد. زیرا عمل‌های زیبایی نیاز به مهارت و ظرافت بالایی دارند. از طرفی پزشکی که آمار عمل زیبایی ناموفق در پرونده کاری خود ندارد و یا خیلی کم دارد، قطعاً دستمزد بیشتری خواهد گرفت؛ در عوض فرد از این بابت آسوده خاطر خواهد بود که نیاز به عمل ترمیمی نخواهد داشت. زیرا پزشک هزینه بسیار بیشتری برای عمل‌های ترمیمی خواهد گرفت، به عبارتی عمل‌های ترمیمی مستلزم پرداخت هزینه بیشتری هستند
  •  عمل‌های همراه
    هنگامی که شما برای یک عمل زیبایی اقدام می‌کنید، هزینه نهایی خدمت شما ارائه می‌شود و اگر نیاز به انجام بیش از دو عمل داشته باشید، هزینه اضافه‌تر باید پرداخت کنید. اما به طور کلی هزینه دو عمل به صورت مجزا بسیار بیشتر از هزینه دو عملی ست که طی یک عمل جراحی روی فرد صورت می‌گیرد. زیرا زمانیکه شما دوتا عمل را در یک زمان انجام دهید، در هزینه‌های دیگر نیز صرفه‌جویی کرده‌اید.
  •  تعداد روز بستری
    معمولاً عمل‌های زیبایی زنان نیاز به بستری ندارند، ولی در برخی موارد به ویژه در زمانیکه افراد چندین عمل زیبایی باهم انجام می‌دهند و یا در کنار عمل‌های زیباییشان نیاز به انجام عمل‌های درمانی دارند، نیاز به بستری دارند. هر چه قدر فرد نیاز داشته باشد که در بیمارستان و یا کلینیک بستری شود، مستلزم پرداخت هزینه بیشتری هم است.

هزینه عمل زیبایی واژن لابیاپلاستی

لابیاپلاستی یکی از مهمترین عمل‌های زیبایی زنان است که موارد زیادی در تعیین هزینه هزینه عمل زیبایی واژن لابیاپلاستی نقش دارند:

  • مهارت پزشک
    عمل لابیاپلاستی یکی از عمل‌هایی است که معمولاً اغلب پزشکان این حوزه در کارنامه کاری خود، موارد زیادی کیس ترمیمی دارند. پزشکانی که در این زمینه کیس ترمیمی ندارند و یا کیس ترمیمی آن‌ها بسیار بسیار کم است، معمولا در ازای این عمل زیبایی هزینه بیشتری می‌گیرند.
  •  لابیاپلاستی با لیزر
    هزینه لابیاپلاستی با لیزر معمولا نسبت به دیگر روش‌های لابیاپلاستی هزینه بیشتری دارد، زیرا در این روش، فرد دوره نقاهت خاصی نخواهد داشت.
  •  لابیاپلاستی با جراحی
    لابیاپلاستی با جراحی، روشی است که به کمک جراحی صورت می‌گیرد و نتیجه آن همانند لیزر می‌تواند باشد اما به مهارت پزشک بستگی دارد. در این روش نسبت به لابیاپلاستی با لیزر، نیاز به مراقبت‌های خاصی است. و معمولاً هزینه لابیاپلاستی با جراحی کمتر از هزینه لبیاپلاستی با لیزر است. البته ممکن است برعکس باشد، که پس از معاینه فرد مشخص می‌شود.

هزینه عمل زیبایی واژن لابیاپلاستی

 

  •  لابیاپلاستی در روش سافرینگ
    روش سافرینگ که مناسب برای افرادی است که تمایل به ایجاد تغییرات جزی دارند، معمولاً در بین روش‌های لابیاپلاستی کم‌هزینه‌تر است.
  •  تکنیک لابیاپلاستی
    یکی از مهمترین مواردی که در تعیین هزینه لابیاپلاستی نقش دارد، تکنیک به کارگیری برای لابیاپلاستی است. هر چه قدر لابیای یک فرد بزرگ باشد و یا شکلی داشته باشد که نیاز به تکنیک خاص داشته باشد، هزینه عمل نیز بیشتر خواهد بود. به همین دلیل است که هزینه عمل لابیاپلاستی بسیار متغیر می‌‌باشد و نیاز به معاینه دقیق برای تعیین هزینه آن است.
  • عمل‌های زیبایی همراه
    برخی از افراد در کنار عمل‌های زیبایی زنان، نیاز به انجام عمل زیبایی کلیتوریس، تنگ کردن، روشن‌سازی و … دارند. هر کدام از این عمل‌ها زمانیکه به همراه عمل لابیاپلاستی صورت بگیرند باعث افزایش هزینه‌ها می‌شوند.
  •  ترمیم لابیاپلاستی
    عمل ترمیم لابیاپلاستی خود یکی از عمل‌هایی است که بسیار پرکار است و نیاز به مهارت و تجربه بالای پزشک دارد. عمل ترمیم لابیاپلاستی به دلیل سخت بودن نسبت به تمامی روشهای لابیاپلاستی پرهزینه‌تر می‌باشد و قطعا پزشک دستمزد بیشتری برای آن می‌گیرد.

هزینه عمل زیبایی واژن تنگ کردن

برای تعیین هزینه عمل زیبایی واژن  واژینوپلاستی ابتدا فرد باید معاینه شود تا روش مناسب وی انتخاب شود، سپس بر اساس روش به کار برده شده هزینه مشخص شود. بهتر است نگاهی به روش‌های واژینوپلاستی بیاندازیم و در مورد مسائلی که بر روی تعیین هزینه نهایی آن‌ها تأثیر دارد صحبت کنیم.

  •  واژینوپلاستی با لیزر
    واژینوپلاستی با لیزر، از مهمترین روش‌های واژینوپلاستی است. در روش لیزردرمانی برای واژینوپلاستی و یا تنگ کردن، پزشک به کمک چندین جلسه لیزردرمانی اقدام به تنگ کردن واژن می‌کند. نوع دستگاه به کار برده شده و تعداد جلسات در تعیین هزینه فرد نقش مؤثری دارند.همچنین معمولاً فرد در به کارگیری دستگاه ژولیت و مونالیزاتاچ نسبت به دستگاه‌های دیگر مستلزم پرداخت هزینه بیشتری است.

هزینه عمل زیبایی واژن تنگ کردن

  •  واژینوپلاستی با جراحی
    واژینوپلاستی با جراحی روشی است که طی آن بخش زیادی از واژن بخیه می‌خورد و بخش اضافه آن حذف می‌شود. در طی این روش نیز، نوع روش بیهوشی و بیحسی و یا تکنیک به کار برده شده برای تنگ کردن واژن، در تعیین هزینه نقش زیادی دارد.
  •  واژینوپلاستی با نخ
    در روش واژینوپلاستی با نخ، تعداد نخ به کار برده شده و میزان مشکل فرد، در تعیین هزینه نقش مهمی دارد.
  •  واژینوپلاستی با تزریق فیلر
    فیلرها امروزه نقش بسیار زیادی در عمل‌های زیبایی دارند، به کمک فیلرها می‌توان به حجیم کردن و رفع برخی نواقص کمک کرد. در روش تنگ کردن واژن نیز، با تزریق فیلر کمک به کاهش قطر واژن می‌کنند. بر اساس مشکل فرد، مقدار مشخصی فیلر نیاز است؛ که این مقدار فیلرتزریقی در تعیین هزینه نهایی فرد تأثیر بسیار زیادی دارد. تنها پس از معاینه فرد، می‌شود هزینه نهایی را بر اساس فیلر کاربردی مشخص کرد.
  •  واژینوپلاستی با تزریق چربی
    تزریق چربی نیز خود از دو مرحله تشکیل شده است؛ مرحله اول استخراج چربی می‌باشد و مرحله دوم تزریق چربی است. هزینه واژینوپلاستی با استفاده از این روش، بیشتر بر حسب مهارت پزشک  تعیین می‌شود.

هزینه عمل زیبایی واژن سفید کردن

سفید کردن واژن نیز امروزه یکی از مهمترین عمل‌هایی است که انجام می‌شود و بسته به نوع روش هزینه‌های متفاوتی دارد.  در روش سفید کردن با لیزر، بسته به نوع دستگاه لیزر به کار برده شده، هزینه فرد مشخص می‌شود.
معمولاً دستگاه‌های لیزر ژولیت و مونالیزا مستلزم پرداخت هزینه بیشتری هستند.

سفید سازی واژن

  •  لوسیون و کرم‌ها
    ممکن است میزان تیرگی بسیار کم باشد و با یک کرم نیز مشکل فرد رفع شود، در این روش، فرد نیاز به پرداخت هزینه بسیار زیادی ندارد و می‌تواند با تهیه یک کرم مرغوب و مناسب تیرگی خود را رفع کند.
  •  شدت تیرگی
    معمولا شدت تیرگی و وسعت آن در تعیین هزینه‌های نهایی رفع تیرگی مؤثر هستند.
برچسب ها
قیمت جراحی زیبایی زنان سال1400
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ( 3 )

  1. ناشناس13 دسامبر 2019

    سلام لطفا پاسخ بنده رو بفرمایید ، آیا همزمان میشه عمل تنگ کردن واژن و بیرون آوردن چربیهای شکم و پهلو رو توسط یک پزشک متخصص یا دو پزشک در یک بیمارستان انجام داد با بیهوشی کامل و مراقبتهای ویژه بعلت بیماری آرتریت روماتوئید تحت درمان و مصرف کورتون و کم کاری تیرویید با مصرف داروی لووتیروکسین و داروهای آرامبخش

  2. elsa14 آوریل 2020

    چرا حتی به حداقل هزینه هم اشاره نشده است مثلا در مورد عملهای زیبایی دیگر دز بقیه سایتها حدود قیمت عمل آورده شده است

    • drkhalili22 می 2021

      قیمت بسته به شرایط بیمار و جراحی های مورد نیاز تعیین می شود، بعد از معاینه بیمار هزینه دقیق تعیین می شود.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004