لیفت واژن با نخ

12/مارس/2023

برای اینکه اطلاعات دقیقی از پروسیجر لیفت واژن با نخ (vaginal thread lift) با ما در این مطلب همراه باشید. در عصر حاضر پیشرفت های چشمگیری در زمینه زیبایی حاصل شده و این پیشرفت ها فقط محدود به زیبایی ظاهری نیستند و عملکرد و زیبایی بخش های خصوصی بدن را نیز در بر می گیرند. امروزه افراد زیادی به دنبال بازیابی و یا بهبود زیبایی خود هستند و هرروزه به تعداد آن ها افزوده می شود. بالا رفتن آگاهی افراد از این دست پیشرفت ها و بهره مندی از فواید آن ها ، آثار مثبتی را در زندگی آن ها به همراه خواهد داشت. برخی از این پروسه ها مثل لابیاپلاستی ، هایمنوپلاستی ، لیفت واژن و واژینوپلاستی برای به دست آوردن دوباره زیبایی های زنانه طراحی شده اند. بسیاری از بانوان به علت افزایش سن ، مشکلات ژنتیکی و زایمان های مکرر دچار شل شدگی ، گشادی ، افتادگی و دفرمه شدن واژن می شوند و از این بابت نگرانی های بسیاری دارند. دکتر لیلا خلیلی ، جراح زیبایی زنان در تهران در این مقاله زنانی که می خواهند با بهره گرفتن از لیفت واژن با نخ در تهران و مزایای آن زیبایی از دست رفته خود را بازیابی کنند را خطاب قرار داده اند. در ادامه با ما همراه باشید.

لیفت واژن با نخ - دکتر لیلا خلیلی

 

چگونه می توان با نخ لیفتینگ واژن را تنگ کرد؟

پروسه لیفت واژن با نخ به صورت سرپایی و با استفاده از بی حسی موضعی به انجام می رسد. پزشک پس از بررسی نتیجه آزمایشاتی چون آزمایش خون ، ادرار و سونوگرافی و همچنین انجام معاینات لازم بر روی بیمار ، یک برنامه درمانی را ترسیم می نماید. این پروسیجر با بی حس و ضدعفونی کردن ناحیه مورد نظر آغاز می شود و سپس متخصص با بهره گرفتن از نخ های مخصوص ، اقدام به بهبود حالت ارتجاعی واژن و تنگ کردن آن می نماید. این نخ ها جذبی هستند و استفاده از آن ها تولید کلاژن را تحریک می نماید. با این روش ، ماندگاری نتیجه این فرآیند تضمین خواهد شد.

چرا واژن گشاد می شود؟

گشاد شدن این ناحیه نه تنها شکل ظاهری آن را بهم می ریزد ، بلکه ریسک بروز عفونت در واژن را نیز بالا خواهد برد. شایع ترین دلایلی که باعث می شوند افراد به پروسیجر لیفت واژن با نخ در تهران روی بیاورند ، می توان موارد زیر را نام برد :

  • علل ژنتیکی : برخی از خانم ها به صورت ژنتیکی ، عضلات ضعیفی در کف لگن خود دارند. این ضعف منجر به گشادی واژن خواهد شد.
  • حاملگی : در دوره بارداری ، جنین به ماهیچه های کف لگن فشار وارد می کند. همین مسئله باعث گشاد شدن واژن می شود. علاوه بر این ، زایمان طبیعی به تعداد زیاد نیز اغلب باعث می گردد دهانه واژن به حالت اولیه خود بازنگردد و واژن گشاد شود. به همین خاطر بسیاری از بانوان به جهت لیفت واژن با نخ در تهران به سراغ بهترین جراح زیبایی زنان می روند.
  • بالا رفتن سن : خاصیت ارتجاعی واژن ، تحت تاثیر روند طبیعی بالا رفتن سن قرار می گیرد و به مرور زمان کاهش می یابد. در این شرایط ، می توان یا تنگ کردن واژن با نخ مشکلات بانوانی که وارد دهه چهارم زندگی خود شده اند را به شکل مفیدی رفع کرد.

مزیت های لیفت واژن با نخ

همانطور که پیش تر نیز اطلاع کسب کردید ، در حین پروسه لیفت واژن با نخ ، برای بخیه زدن این ناحیه از نخ های لیفتینگ مخصوص استفاده می شود. این نخ ها دندانه هایی را روی خود دارند که همین امر موجب می شود روند لیفت واژن با نتیجه مطلوب تری در بافت ناحیه تناسلی بانوان داشته باشد. در ادامه برخی از فواید بیشمار این رویکرد را ذکر کرده ایم :
ناحیه واژن و پرینه عملکرد مطلوب تری خواهند داشت و فرد در این نواحی احساس راحتی بیشتری خواهد کرد.

  1. زیبایی اندام تناسلی بهبود می یابد
  2. دوره نقاهت کوتاه و چند روزه می باشد
  3. نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست و این پروسه به صورت سرپایی انجام می شود
    می توان این پروسه را تحت بی حسی موضعی به انجام رساند.
  4. نتیجه به دست آمده تا چندین سال ماندگاری دارد
  5. جای بخیه و زخم ها باقی نمی ماند
  6. چین و چروک ناحیه پرینه از بین می رود
  7. می توان نتیجه را بلافاصله بعد از پروسیجر لیفت واژن با نخ مشاهده نمود
  8. برطرف شدن مشکل خروج باد از واژن
  9. رفع گشادی و شل شدن واژن و همزمان جوانسازی آن که منجر به ارتقا کیفیت روابط جنسی خواهد شد
  10. نیازی به کشیدن نخ های بخیه نیست

توجه داشته باشید جز اینکه درست بعد از اتمام این پروسه می توان نتیجه تنگ شدن واژن را مشاهده نمود ، نخ هایی که برای لیفت استفاده می شوند در طی دو هفته روند کلاژن سازی کانال واژن را تحریک می کنند و با این روش ، اندام تناسلی زنان را جوانسازی می نمایند.

کدام دسته از بانوان می توانند لیفت واژن با نخ را انجام دهند؟

  • آن دسته از خانم هایی که به بی اختیاری ادرار دچار شده اند
  • بانوانی که به دلایل مختلف از جمله علت های مادرزادی ، عضلات لگن ضعیفی دارند.
  • خانم هایی که افتادگی رحم دارند
  • اشخاصی که به دنبال بهبود کیفیت روابط جنسی خود هستند
  • آن دسته از بانوانی که روابط جنسی آن ها دردناک است
  • خانم هایی که به علت زایمان های طبیعی پی در پی ، واژن آن ها گشاد شده است

چه افرادی نمی توانند از جوانسازی واژن با لیفت نخ بهره بگیرند؟

پزشکان به افرادی که دچار عفونت های ناحیه لگن شده اند و یا زگیل و تبخال تناسلی فعال دارند ، و از طرف دیگر می خواهند از مزیت های پروسه لیفت واژن با نخ بهره بگیرند این است که پیش از هر اقدامی ابتدا این زگیل ها را برطرف کنند و سپس به سراغ لیفت با نخ واژن بروند. پیشنهاد می شود بانوان بارداری که می خواهند زایمان طبیعی داشته باشند ، پس از به دنیا آمدن کودک اقدام به جوانسازی واژن نمایند.

آمادگی های قبل از لیفت واژن با نخ

پیش از اجرای فرآیند لیفت با نخ ناحیه واژینال ، متقاضی باید در یک جلسه مشاوره با پزشک دیدار کرده و تحت معاینه قرار گیرد. ایشان سلامتی عمومی مراجعه کننده خود را تحت بررسی قرار می دهند و در صورتی که بیمار به معضلاتی مثل عفونت ، زگیل تناسلی ، قارچ و غیره مبتلا باشد ابتدا این مشکلات را رفع می نماید. پیش از انجام مرحله لیفتینگ ، معمولا باید تستی با نام پاپ اسمیر به انجام برسد. یکی دیگر از توصیه هایی که پزشک در جلسه مشاوره در اختیار بیماران خود قرار می دهد، این است که حداقل یک هفته پیش از درمان مصرف سیگار و الکل را قطع نمایند.

لیفت واژن با نخ تحت بیهوشی عمومی انجام می شود یا بی حسی موضعی؟

پروسه تنگ کردن واژن با نخ های لیفتینگ فرآیندی حداقل تهاجمی می باشد که در اکثر موارد تحت بی حسی موضعی ، و در کلینیک و مطب پزشک به انجام می رسد. جوانسازی ناحیه تناسلی بانوان با نخ نیازی به بیهوشی ندارد و یک رویکرد سرپایی می باشد. می توان این پروسیجر را در مدت زمان کوتاه ، با نتیجه ای فوق العاده و رضایت بخش و همچنین بدون رو به رو شدن با عارضه های جانبی به انجام رساند.

مراقبت های بعد از لیفت واژن با نخ

برای رسیدن به یک نتیجه عالی و داشتن رضایت از آن ، نیاز است تا مراقبت های بعد از تنگ کردن واژن با نخ را به شکلی درست به انجام رساند. در ادامه بخشی از این مراقبت ها را در اختیارتان قرار داده ایم :

  • فعالیت های فیزیکی سنگین را کنار بگذارید
  • پیروی از یک برنامه غذایی سالم
  • کنار گذاشتن الکل و سیگار
  • عدم برقراری رابطه جنسی بین یک تا دو ماه
  • مصرف داروهای تجویز شده پزشک درست طبق دستور

بهترین دکتر لیفت واژن با نخ در تهران

جوانسازی ناحیه تناسلی خانم ها و همچنین لیفت واژن ، پروسه های بسیار حساسی می باشند که برای رسیدن به یک نتیجه عالی ، نیاز است تا در انتخاب بهترین دکتر لیفت واژن با نخ در تهران ، قدمی صحیح بردارید. جراح زیبایی زنان به بیماران توصیه می کنند تا تحقیقات خود برای برگزیدن پزشک را به صورت کامل و جامع به انجام رسانند. از عوامل ضروری برای موفقت آمیز بودن این پروسه و رضایت از نتیجه می توان به برخوردار بودن از اخلاق حرفه ای ، به کارگیری تکنیک های روز دنیا ، اطلاع رسانی صحیح به بیمار و رعایت استانداردهای ایمنی اشاره کرد.

هزینه لیفت واژن با نخ

زمان تصمیم گیری به منظور بهره مند شدن از فرآیندهای زیبایی ، یکی از دغدغه های مهم زیباجویان ، هزینه این دست از پروسه ها می باشد. فاکتورهایی مثل گستردگی مشکلی که با آن مواجه هستید ، موقعیت جغرافیایی مطب و موارد بسیار دیگری روی هزینه درمان هایی مثل لیفت واژن با نخ در تهران تاثیرگذار هستند. پزشک در طول جلسه مشاوره پس از اتمام معاینات و بررسی های ضروری ، در مورد هزینه این پروسیجر اطلاعاتی را در اختیار بیماران خود قرار می دهد. در نظر داشته باشید تنگ کردن واژن نسبت به جراحی واژینوپلاستی ، هزینه مقرون به صرفه تری دارد.

لیفت واژن با جراحی بهتر است یا با نخ؟

تشخیص اینکه جراحی واژینوپلاستی یا لیفت واژن برای بیمار بهتر است ، به عهده پزشک متخصص می باشد. ایشان با در نظر گرفتن چین و چروک اندام تناسلی ، وضعیت کلی سلامت مراجعه کننده ، میزان گشادی واژن و مزایا و معایب هر دو پروسه ، بهترین رویکرد را برای بیمار خود برمی گزیند.

عارضه های جانبی لیفت واژن با نخ های جذبی

می توان بیان کرد پروسه تنگ کردن واژن به وسیله نخ های لیفتینگ جاذب فرآیندی بدون خطر است و تا به حال گزارشی از بروز عوارض جانبی از آن مشاهده نشده است. توجه داشته باشید این امر زمانی میسر می شود که جراحی خود را به دست یک متخصص ماهر و متبحر سپرده باشید.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004