مدل‌های مختلف لابیاپلاستی

( 5,00 امتیاز از 1 رای )
22/سپتامبر/2019
مدل‌های مختلف لابیاپلاستی
22 / سپتامبر / 2019

مدل‌های مختلف لابیاپلاستی چیست

لابیاپلاستی یکی از عمل‌های زیبایی واژن است که به شکل‌های مختلفی صورت می گیرد. در مورد عمل لابیاپلاستی و همه مسائل مربوط به آن قبلا مفصلاً توضیح داده‌ایم و اکنون قصد داریم در مورد مدل‌های مختلف لابیاپلاستی آن توضیح دهیم.

لابیاپلاستی

لابیاپلاستی با جراحی

لابیاپلاستی با جراحی از مهمترین شیوه‌های انجام لابیاپلاستی می‌باشد که پزشک به کمک تیغ جراحی اقدام به برش زدن لابیاها می‌کند و در نهایت نواحی باقی‌مانده را به هم بخیه می‌زند. لابیاپلاستی با جراحی را می‌توان تحت عنوان عمل بیهوشی، بیحسی و خواب عمیق انجام داد.
در زدن برش‌های لابیاپلاستی پزشک باید تمامی مهارت و دقت خود را به خرج دهد؛ در صورت انتخاب تکنیک درست و زدن برش‌های تمیز در روش جراحی، فرد نتیجه ایده‌آلی خواهد گرفت.

لابیاپلاستی با جراحی

لابیاپلاستی با لیزر

یکی از مدل های مختلف لابیاپلاستی ، لابیاپلاستی با لیزر است. لابیاپلاستی با لیزر از مهمترین روش‌های انجام لابیاپلاستی می‌‌باشد که جراح برای ایجاد برش‌های لازم از لیزر استفاده می‌کند. انجام لابیاپلاستی با لیزر باعث می‌شود که برش‌های لابیاها تمیز و دقیق‌تر باشد و نتیجه عمل نیز طبیعی باشد.
انجام لابیاپلاستی امروزه بسیار مرسوم است و بسیاری از افراد به دلیل اینکه لابیاپلاستی با لیزر، دوره نقاهت کوتاهتری دارد، آن را ترجیح می‌دهند. از طرفی امروزه در اغلب مطب‌های جراحان زیبایی زنان برای ایجاد برش‌های لیزری لابیاپلاستی از لیزر مونالیزاتاچ بهره می‌برند که این لیزر با قابلیت منحصر به فرد خود باعث می‌شود روند انعقاد خون تسریع یابد و فرایند انعقادی سریع از هر گونه خونریزی‌ای جلوگیری می‌کند. و این در حالی است که بسیاری از زنان تصور می‌کنند، لابیاپلاستی با لیزر طی چندین جلسه صورت می‌گیرد و تصور آن‌ها از این فرایند، روشی مانند لیزر صورت برای جوانسازی است.

در حالیکه این تصور اشتباه است و لابیاپلاستی طی یک جلسه با حذف بافت‌های اضافه لابیاها انجام می‌شود. لابیاپلاستی با لیزر معمولا تحت روش‌های بیحسی، خواب مصنوعی و بیهوشی صورت می‌گیرد، اما اغلب پزشکان روش بیحسی را برای بیمار ترجیح می‌دهند.

دستگاه مونالیزا

لابیاپلاستی با روش سافرینگ یا سافتنینگ

در روش سافرینگ و یا سافتنینگ، لابیاپلاستی به کمک تکنیک خاصی صورت می‌گیرد که بسته به مشکل فرد ممکن است نیاز به چندین جلسه باشد. این روش مناسب افرادی است که نیاز به اعمال تغییرات جزی دارند. در این روش، لابیاهای فرد بیحس می‌شود و نیازی به بیهوشی عمومی نیست.
گاهی در برخی از کیس‌ها قبل از انجام لابیاپلاستی، پزشک به بیمار گوشزد می‌کند که پس از انجام لابیاپلاستی باید چندین جلسه نیز سافرینگ و یا سافتنینگ بر روی لابیاهای فرد انجام شود.

لابیاپلاستی با روش سافرینگ یا سافتنینگ

لابیاپلاستی با بیحسی

لابیاپلاستی با بیحسی امروزه بسیار مرسوم است و در اغلب مراکز زیبایی زنان لابیاپلاستی را با بیحسی انجام می‌دهند. زیرا در این سال‌های اخیر عوارض وحشتناک بیهوشی بر روی افراد بیشتر از قبل مشخص شده است و برای جلوگیری از هر گونه عوارضی از بیهوشی‌های غیرضروری خودداری می‌شود.
هرچند که انجام عمل لابیاپلاستی با روش بیحسی با اجازه بیمار صورت می‌گیرد، ولی بهتر است که لابیاپلاستی را با صلاحدید پزشک، فقط با روش بیحسی انجام داد. گروهی از بانوان تصور می‌کنند، بیحسی لابیاها به کمک تزریق آمپول است و این در حالی است که در این روش به کمک استفاده از پمادی مخصوص به همراه یک دستگاه، طی فرایندی بدون درد لابیاها بیحس می‌شوند. و پس از چک کردن میزان بیحسی عمل جراحی صورت می‌گیرد.

لابیاپلاستی با بیهوشی

هرچند که روش‌های بیهوشی امروزه عوارض زیادی دارند اما در برخی موارد پزشک مجبور به به‌کار گیری این روش است. معمولاً در زنانی که نیاز به انجام چندین عمل زیبایی با هم دارند، روش بیهوشی پیشنهاد می‌شود. روش بیهوشی برای چک کردن علائم حیاتی بیمار نیاز به تجهیزات خاصی دارد که همین موضوع باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود.

لابیاپلاستی با بیهوشی

لابیاپلاستی با خواب عمیق

خواب عمیق یا خواب مصنوعی روشی است که داروی خواب‌آور قوی‌ای به بیمار می‌دهند و سپس بیمار را بیحسی می‌کنند و پس از اتمام عمل، بیمار را بیدار می‌کنند. این روش برای افرادی که از بیحسی میترسند و نمی‌خواهند بیهوش شوند بسیار مناسب است.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004