کاندید مناسب عمل لابیاپلاستی

( 4,00 امتیاز از 1 رای )
21/سپتامبر/2019
کاندید مناسب عمل لابیاپلاستی
21 / سپتامبر / 2019

کاندید مناسب عمل لابیاپلاستی کیست

عمل‌های لابیاپلاستی و دیگر عمل‌های زیبایی برای بهبود وضعیت ظاهری فرد صورت می‌گیرد. اما مهمترین سؤالی که پیش می‌آید، این است که بهترین کاندیدای این عمل چه کسانی هستند؟ به همین دلیل تصمیم داریم در مورد بهترین کانیدای عمل لابیاپلاستی، که یکی از مهمترین عمل‌های زنان است؛ توضیح دهیم.

لابیاپلاستی چیست؟

قبل از اینکه مشخص شود آیا شما کاندید مناسبی برای این جراحی هستید یا خیر، مهم است که بدانیم این جراحی چیست. می توان آن را روی لب های کوچک، لب های بزرگ یا هر دو انجام داد. بسیاری از زنان ترجیح می دهند که لابیاپلاستی را همزمان با واژینوپلاستی انجام دهند. هدف لابیاپلاستی می‌تواند متفاوت باشد، اما معمولاً شامل کوتاه کردن لابیا یا اصلاح هرگونه عدم تقارن بین لبیا‌ها است.

در حال حاضر این سؤال که “بهترین کاندید مناسب عمل لابیاپلاستی چه کسانی هستند؟” یکی از رایج‌ترین و مهمترین سؤالات بسیاری از مراجعین لبیاپلاستی می‌‌باشد که اکنون تصمیم داریم به بررسی هر کدام از کاندید مناسب عمل لابیاپلاستی بپردازیم:

  •  گروهی از افراد بانوانی هستند که به دلیل لبیاهای بزرگ خود نمی‌توانند دوچرخه‌سواری و یا اسب‌سواری کنند، در هنگام انجام این فعالیت‌ها، این گروه دچار درد و سوزش و خارش در ناحیه لبیاهای خود می‌شوند، لبیاپلاستی با کوچک کردن لبیامینورها، این مشکل را به راحتی رفع می‌کند.
  •  معمولاً زنانی که لبیاهای بزرگ دارند در حین رابطه جنسی دچار مشکل می‌شوند و احساس سوزش و درد در ناحیه لابیاهای خود دارند که تنها راه برطرف کردن این مشکلات، انجام لابیاپلاستی می‌باشد.
  •  پوشیدن لباس‌های تنگ و شلوارهای تنگ در زنانی که لبیاهای بزرگی دارند باعث بروز مشکلاتی نظیر سوزش و درد می‌شود که این موضوع می‌تواند بسیار آزاردهنده و اذیت‌کننده باشد که تنها پس از کوچک شدن لبیاها رفع می‌شود.

لابیاپلاستی

  • عفونت‌های مکرر در زنانی که لبیاهای خیلی بزرگ دارند، بسیار دردناک و مشکل‌زا است، که باید رفع شوند. به همین دلیل انجام لابیاپلاستی می‌تواند این مشکل را نیز رفع کند.
  •  گروهی از زنان به دلیل لبیاهای بزرگ، اعتماد به نفس کافی برای برقراری رابطه جنسی ندارند، در این زنان نیز می‌توان با انجام لابیاپلاستی، وضع موجود را بهبود بخشید.
  •  در صورت نارضایتی از عدم قرینگی لبیاها نیز می‌توان با انجام لابیاپلاستی، مشکل را رفع کرد و لبیاها را قرینه کرد.
  •  لبیاپلاستی با روش‌های گوناگونی می‌تواند لبیاها را کوچک کند و شکل خوبی به لبیاها بدهد؛ در صورتیکه لبیاها دارای نواحی تیره باشند، جراح در صورت توان، می‌تواند بخش‌های تیره را حذف نماید که البته این کار بستگی به تکنیک به کار برد شده دارد و به صلاحدید پزشک صورت می‌گیرد.
  •  لبیاها نقش محافظتی برای ورودی واژن و همچنین کمک به خروج صحیح ادرار دارند، در صورتیکه شخصی از مشکلاتی در این حیطه رنج ببرد، پزشک می‌تواند به کمک لابیاپلاستی به فرد کمک کند.

کاندید مناسب عمل لابیاپلاستی کیست

  • به هر دلیلی که فرد از لبیاهای بزرگ خود ناراضی باشد، می‌توانیم برای فرد لبیاپلاستی انجام دهیم و فرد کاندید مناسب عمل لابیاپلاستی باشد.
    اما این سؤال همیشه در بین مراجعین زیبایی مطرح است که آیا لبیاهای ما نرمال است و شکل طبیعی دارد؟
    در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که هر لبیایی با هر سایز و شکلی طبیعی است و تنها در صورتی فرد می‌تواند لابیاپلاستی انجام دهد که خود تمایل به انجام لابیاپلاستی داشته باشد و نیاز به کوچک کرن لبیاهای خود داشته باشد.

بعد از لابیاپلاستی چه انتظاری داریم؟

شما باید برای مدتی پس از عمل از انجام برخی فعالیت ها مانند مقاربت خودداری کنید. دستورالعمل‌های مراقبت‌های بعدی برای شرایط خاص شما ارائه می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که روند به خوبی پیش می‌رود. لابیاپلاستی اغلب یک روش بسیار سریع است که باعث از کار افتادگی زیادی نمی شود.

برچسب ها
جراحی لابیاپلاستی و کاندیدای مناسب کاندیدای مناسب برای عمل لابیاپلاستی چه کسانی هستند؟
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004