هزینه لابیاپلاستی با لیزر

( 5,00 امتیاز از 1 رای )
19/سپتامبر/2019
هزینه لابیاپلاستی با لیزر
19 / سپتامبر / 2019

امروزه استفاده از لیزر زنان در عمل های زیبایی زنان بسیار افزایش یافته است. این دستگاه‌های لیزر پیشرفته و منحصربه‌فرد به گونه‌ای عمل کرده‌اند که نه تنها بسیاری از مشکلات مربوط به زنان را رفع کرده‌اند، بلکه سبب شده‌اند که بسیاری از زنان از انجام عمل‌های جراحی گوناگون برای رفع مشکلات خود خلاص شوند. لابیاپلاستی که یکی از عمل های زیبایی محبوب زنان است به روش های مختلفی قابل انجام است که امروزه با پیشرفت لیزر ها معمولا با لیزر انجام می شود. در ادامه با هزینه لابیاپلاستی با لیزر آشنا می شویم .

لابیاپلاستی با لیزر، یکی از عمل‌های زیبایی مرسوم می‌‌باشد که در بین زنان رواج دارد.
این عمل به سه شکل مختلف صورت می‌گیرد:

  •  لابیاپلاستی با عمل جراحی
  •  لابیاپلاستی با لیزر
  •  لابیاپلاستی با روش سافرینگ یا سافتنینگ
    امروز قصد داریم در مورد هزینه‌ لابیاپلاستی با لیزر که در بین این سه روش، بیشترین متقاضی را دارد صحبت کنیم.

تعیین هزینه لابیاپلاستی با لیزر

یکی از مهمترین سؤالاتی که مراجعین مختلف مراکز زیبایی خانم دکتر خلیلی در شبکه‌های مجازی گوناگون از ما می‌پرسند، این است که هزینه لابیاپلاستی چه قدر است؟ و ما نیز می‌گوییم، هزینه لابیاپلاستی با لیزر کاملا متغیر و نسبی می‌باشد و بستگی به مشکل فرد دارد.
در اغلب موارد با این پاسخ مواجه می‌شویم، لااقل یک هزینه تقریبی بگویید!
به همین دلیل تصمیم گرفتیم مقاله‌ای تحت عنوان هزینه لابیاپلاستی با لیزر برای شما فراهم کنیم تا در مورد تعیین هزینه لابیاپلاستی با لیزر صحبتی کرده باشیم.

تعیین هزینه لابیاپلاستی با لیزر

نحوه محاسبه هزینه لابیاپلاستی با لیزر

هزینه لابیاپلاستی با لیزر، پس از معاینه فرد صورت می‌گیرد. زیرا تعیین هزینه لبیاپلاستی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که در مورد آن بحث خواهیم کرد؛ اما اشاره‌ای کوتاه به آن‌ها می‌کنیم:

  •  شکل لبیاها
  •  سایز لبیاها
  •  روش بیحسی، بیهوشی و خواب عمیق
  •  عمل‌های همراه

نحوه محاسبه هزینه لابیاپلاستی با لیزر

به همین دلیل در مورد هر یک از موارد ذکر شده و تأثیر آن‌ها در تعیین هزینه لابیاپلاستی بحث خواهیم کرد. پس از دیدن لابیاها و تعیین تیپ لابیا و مشخص شدن تکنیک مورد نیاز برای به کارگیری انجام لابیاپلاستی هزینه تقریبی مشخص می‌شود. اما اینکه هزینه دقیق چگونه مشخص می‌شود، مستلزم این است که به طور دقیق مشخص شود که فرد لابیاپلاستی را با روش بیحسی انجام می‌دهد یا بیهوشی و یا خواب عمیق. معمولا برای تعیین هزینه، مراجعین عزیز در هر کجا که باشند، می‌توانند از خدمات مشاوره غیرحضوری ما بهره ببرند. در بخش‌ها بعدی علت متغیر بودن این روش‌ها را نیز شرح خواهیم داد.

تفاوت هزینه لابیاپلاستی با لیزر و عمل جراحی

چرا هزینه لابیاپلاستی با لیزر نسبت به هزینه لابیاپلاستی با عمل جراحی متغیر است؟ ابتدا بهتر است به مزیت‌های روش لابیاپلاستی با لیزر بپردازیم تا پس از آن به علت متفاوت بودن هزینه این دو نگاهی بیاندازیم:

  •  در روش لابیاپلاستی با لیزر، به دلیل اینکه جراح برای ایجاد برش‌ها از لیزر استفاده می‌کند، نتیجه کار بسیار دقیق‌تر می‌باشد و این در حالی است که هرچند اگر پزشک مهارت کافی داشته باشد، می‌تواند در روش عمل جراحی نیز لابیاپلاستی را به خوبی انجام دهد و برش‌های تمیزی ایجاد کند.
  •  لابیاپلاستی با لیزر می‌تواند طبیعی‌تر باشد.
  • یکی از بهترین مزیت‌های لابیاپلاستی با لیزر که حتی اگر پزشک شما بسیار مسلط نیز باشد، نمی‌توان از این ویژگی منحصر به فرد که فقط در لابیاپلاستی با لیزر وجود دارد چشم‌پوشی کرد، کاهش خونریزی تا حد زیاد در لابیاپلاستی با لیزر می‌باشد؛ اینکه بگوییم اصلا خونریزی‌ای در لبیاپلاستی با لیزر وجود ندارد، حرف درستی نیست اما دستگاه لیزر مونالیزاتاچ که امروزه از آن برای ایجاد برش‌های لابیاپلاستی استفاده می‌کنند، قابلیتی دارد که باعث می‌شود به فاکتورهای انعقادی خون کمک کند و هنگامی که پزشک برش ایجاد می‌کند، محل برش زود ترمیم شود تا حدیکه خونریزی خاصی در محل دیده نشود.

تفاوت هزینه لابیاپلاستی با لیزر و عمل جراحی

  •  نتیجه لابیاپلاستی با لیزر خیلی سریع قابل مشاهده خواهد بود، زیرا در این روش بیمار، تورم و التهاب کمی دارد.
  •  دوره نقاهت لابیاپلاستی با لیزر بسیار کوتاهتر از دوره لابیاپلاستی با عمل جراحی است، به همین دلیل این روش مناسب برای افرادی است که برای استراحت کردن محدودیت دارند.

با توجه به دلایل بالا درمی‌یابیم که چرا بین هزینه لابیاپلاستی با لیزر و لابیاپلاستی با عمل جراحی تفاوت‌های زیادی وجود دارد.

تأثیر روش بیهوشی در هزینه لابیاپلاستی با لیزر

بارها از ما سؤال پرسیده شده است که چرا هزینه‌های لابیاپلاستی با بیهوشی بیشتر است؟ در روش بیهوشی نیاز به دستگاه‌های مراقبتی برای بیمار می‌‌باشد تا از لحاظ مسائل مختلف حیاتی، وی چک شود. به همین دلیل علاوه بر پرداخت گروهی از هزینه‌ها به ازای به کارگیری این دستگاه‌ها، دستمزد متخصص بی‌هوشی نیز باید لحاظ شود.
جدا از بحث هزینه، به دلیل اینکه روش بیهوشی عوارض گوناگونی دارد، ما همیشه به مراجعینمان استفاده از روش بیحسی را توصیه می‌کنیم.

تأثیر روش بیهوشی در هزینه لابیاپلاستی با لیزر

تعیین هزینه لابیاپلاستی به صورت غیرحضوری

بسیاری از مراجعین مراکز زیبایی خانم دکتر لیلا خلیلی ساکن شهرهایی جز تهران و یا کشوری جز ایران می‌باشند. به همین دلیل شرایطی برای این عزیزان فراهم کرده‌ایم تا به کمک مشاوره غیرحضوری ما از طریق دایرکت دادن به پیج اینستاگرام ایشان، از مشاوره غیرحضوری ما بهره‌مند شوند.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004