تجربه مراجعه کننده لابیاپلاستی از شهرستان

( 4,00 امتیاز از 4 رای )
01/اکتبر/2019

روزانه افراد زیادی در مراکز دکتر لیلا خلیلی جراحی می‌شوند و تغییرات بزرگ و کوچکی بر روی لبیاهای آن‌ها صورت می‌گیرد. زنان زیادی در حال حاضر از بزرگی لبیاها رنج می‌برند و روزانه به صورت حضوری و غیرحضوری از مشاوره‌های لابیاپلاستی بهره می‌برند. از این رو اطلاعات مختلفی در مورد لابیاپلاستی در سایت قرار داده‌ایم، اما امروز تصمیم داریم به یکی از مهمترین و پرتکرارترین سؤالات پاسخ دهیم. شاید برای شما نیز جالب باشد که از تجربه عمل لابیاپلاستی مراجعه کنندگان ما آگاه باشید.
هرچند که با دنبال کردن لایوهای ما می‌توانید عمل‌های زیبایی روزانه خانم دکتر لیلا خلیلی را دنبال کنید، اما در حال حاضر یک نسخه نوشتاری از تجربه این بیماران از زبان خودشان را در سایت برای شما عزیزان قرار می‌دهیم.

تجربه مراجعه‌کننده لابیاپلاستی

چندین وقت بود که متوجه شده بودم عملی تحت عنوان لابیاپلاستی در دسته عمل‌های زیبایی زنان وجود دارد که می تواند من را از یکی از بدترین کابوس‌های زندگیم یعنی بزرگی لبیاها خلاص کند. به همین دلیل تصمیم گرفتم در این زمینه یک تحقیق اساسی کنم. و اینگونه بود که شروع کردم به مطالعه سایت‌های مختلف و در نظر گرفتن چندین جراح زیبایی زنان.
زیرا در حین تحقیقاتم متوجه شدم جراحان زنان و جراحان زیبایی زنان و همچنین جراحان عمل‌های زیبایی یا جراح پلاستیک نیز می‌توانند این عمل را انجام دهند. اما در بین این موارد، تنها جراحان زیبایی زنان بود که نظر من را جلب کردند و پس از مطالعه منبع‌های مختلف متوجه شدم، این گروه از پزشکان بهترین گزینه برای انجام عمل‌های زیبایی زنان هستند. پس از گرفتن چندین تایم مشاوره حضوری، راهی تهران شدم.
پس از حضورم در اولین مرکزی که برای انجام عمل لابیاپلاستی در نظر گرفته بودم، خانمی را دیدم که شاکی از نتیجه عمل خود بود و پس از مراجعه پیش جراح با چشمانی گریان راهی خارج از مطب شد. که پس از پرس و جو متوجه شدم که عملی به عنوان عمل ترمیم لابیاپلاستی نیز برای افرادی که عمل ناموفق داشتند، در نظر می‌گیرند و پزشکی که در مطب آن حضور داشتیم هیچ مسئولیتی برای لابیاهای بد شکل شده آن خانم قبول نکرده بود و به او گفته بود نیاز به عمل ترمیم دارید.
به همین دلیل توسط آن پزشک ویزیت نشدم و به قولی زود فرار کردم و به مراکز دیگری که نوبت گرفته بودم رفتم و ترس من از این عمل بیشتر شد. از این رو همانروز به شهر خود برگشتم و پیش خود گفتم، یک لبیای بزرگ بدشکل طبیعی بهتر از یک لبیای عمل شده غیرطبیعی است که تازه به گفته آن خانم جای بخیه نیز باقی بماند و تصمیم گرفتم نهایتاً ازدواج نکنم، زیرا این موضوع تأثیر بدی در اعتماد به نفس من گذاشته بود.
تا اینکه مدت ها گذشت، و من بارها زیر پست‌های لابیاپلاستی متوجه کامنت افرادی شدم که عمل لابیاپلاستی را با موفقیت انجام داده‌اند، بسیار دودل شده بودم. از طرفی صحبت‌های آن خانم و افراد دیگری که از تجربه های بد خود در این زمینه که از اینور و آنور شنیده بودند و از طرفی تمایل زیاد خودم به عمل‌ لابیاپلاستی. به همین دلیل تصمیم گرفتم دایرکت پزشکان مختلف پیام بدم. و با برخی از بیمارانی که کامنت گذاشته بودند صحبت کردم که آن‌ها نیز پس از تحقیق و جستجو زیاد، پزشکی را انتخاب کرده بودند و پیش همان جراحی خود را انجام داده بودند.
من نیز پس از تحقیق‌های زیاد، بلاخره دل را به دریا زدم و به سه دکتر پیام دادم. که دکتر خلیلی تنها جراحی بود که ادمین آن به من مشاوره غیرحضوری داد و هزینه لابیاپلاستی را به من اعلام کردند. و قرار شد در صورت تمایل به جراحی، ازمایش‌های لازم را انجام دهم و بعد مراجعه کنم. اما به دلیل نگرانی بیش از حد تصمیم به مراجعه حضوری گرفتم.

لابیاپلاستی

تجربه مراجعه‌کننده لابیاپلاستی هنگام معاینه

پس از حضورم در مطب ایشان، با بیماران زیادی آشنا شدم که اغلب آن‌ها نیز مانند من تمایل به دانستن سطح کاری ایشان داشتند. و نکته جالب حضور کیس های ترمیمی لبیاپلاستی زیادی بود که از خیلی از پزشکانی که مد نظر داشتم به پیش ایشان آمده بودند.پس از اینکه نوبت من شد، وارد اتاق ایشان شدم و با روی باز با من استقبال کردند و مشکلات و بدگمانی‌های خود را با ایشان درمیان گذاشتم.
و پس از اینکه ایشان قول دادند، همان چیزی که می‌خواهم برای من بعد از عمل در ناحیه لابیاها ایجاد کنند، بسیار خوشحال شدم و بعدها فهمیدم ایشان تنها پزشکی هستند که در ایران حتی یک کیس ناموفق در زمینه عمل‌های لابیاپلاستی و چه در زمینه عمل‌های ترمیمی لابیاپلاستی نداشته‌اند.
خلاصه قرار بر این شد لابیاپلاستی با لیزر تحت بیحسی موضعی انجام دهم و نظر خانم دکتر نیز همین بود و گفتند بنده کیس بیهوشی نیستم اما می‌توانم از بیهوشی استفاده کنم که من به دلیل بیشتر شدن هزینه قبول نکردم. همچنین به دلیل اینکه دختر بودم نگران ماندن رد بخیه بودم که خانم دکتر لیلا خلیلی فرمودند که با تکنیک خاصی که به کار می‌برند رد بخیه نیز نخواهد ماند.
هرچند که بازهم بدگمان بودم ولی اعتماد کردم و تایمی جهت جراحی گرفتم که به سه ماه آینده موکول شد، چون تا آن زمان تمام تایم‌ها پر بودند. قرار بر این شد که من لیست آزمایش‌ها را برای مشاور ایشان ارسال کنم. از این رو به شهر خود بازگشتم و در تایمی که برای من مشخص کردند، آزمایش‌ها را انجام دادم و برای مشاور ایشان ارسال کردم.
در این مدت با دیدن لایوهای اینستاگرام ایشان خیالم راحت شده بود که چندان نیز این عمل سخت نیست.برای من لینکی تحت عنوان مراقبت‌های قبل عمل لابیاپلاستی ارسال کردند و گفتند برای گرفتن بهترین نتیجه باید عمل جراحی کنم. از این رو با دقت به تمامی نکات عمل کردم.

تجربه مراجعه‌کننده لابیاپلاستی چند روز قبل عمل

گروهی از مراقبت‌های ویژه قبل عمل مختص چند روز قبل عمل بود و به همین دلیل احساس خاصی داشتم و استرس گرفته بودم. تصور برش لابیاهایم من را می‌ترساند و از اینکه چرا بیهوشی را انتخاب نکرده بودم، استرس گرفتم. تجربه مراجعه‌کننده لابیاپلاستی روز قبل عمل
خلاصه به یک روز قبل عمل رسیدم و من تصمیم گرفتم 12 ساعت قبل عمل تهران باشم. تمامی نکات لازم را رعایت کردم و از اینکه می‌دانستم دقیق روز قبل عمل باید چیکار کنم خوشحال بودم. اما استرس من به همه این مسائل غلبه کرده بود.

تجربه مراجعه‌کننده لابیاپلاستی روز عمل

و بلاخره روز عمل رسید، با وجود قول ایشان من نگران شده بودم و استرس شدیدی داشتم. پس از حضور، در مطب ایشان همان بار اول متوجه اولویت قرار دادن مراجعین و برخورد خوب شدم که خوب این موضوع برای من از اهمیت بالایی برخوردار است. با خوشرویی و خنده وارد اتاق مخصوصی شدم که خوب اصلا شباهتی به اتاق عمل نداشت و فضا مانند لایوهای ایشان صمیمی بود و افراد دورم بدون اطلاع از استرس من با من شوخی می‌کردند و می گفتند نگران نباشم و به شکل لبیاهای خود در بعد عمل فکر کنم.
بعد از حضور خانم دکتر ، و صحبت‌های اطمینان بخش ایشان، احساس بهتری داشتم و به کمک یک ماده مخصوصی که نمی‌دانم چه بود لبیاهای من بیحسی شدن. خانم دکتر پس از چک کردن و مطئن شدن از بیحس شدن من عمل را شروع کردند و گوشی من را به من دادند و قرار شد بدون اینکه تکان بخورم، در صفحات و شبکه‌های مجازی چرخ بزنم. یک ساعت و ده دقیقه عمل من طول کشید و تمام شد. من را در همان اتاق هدایت کردند. احساس خاصی بر روی لبیاها نداشتم و خیلی راحت توانستم بر روی صندلی بشینم.

احساس می‌کردم با تمام شدن اثر بیحسی، درد من افزایش پیدا می‌کند، اما اینگونه نشد و من با گذر چند ساعت درد کمی را احساس کردم که با مصرف مسکن آرام شدم. خانم دکتر من را معاینه کردند و راهی محل اقامتم شدم. ایشان به من تأکید کردند که باید مراقبت‌های بعد از عمل لابیاپلاستی را به خوبی انجام دهم، زیرا نتیجه لابیاپلاستی به همکاری من نیز بستگی دارد.

تجربه مراجعه‌کننده لابیاپلاستی از روند بهبودی و درمان

پس از بازگشت به محل اقاتم، یک روز تمام استراحت کردم و دراز کشیدم و همراهی که با خود اورده بودم کارهایم را انجام داد و تنها برای دستشویی از جای خود بلند می‌شدم و در حین دستشویی کمی احساس سوزش داشتم که با رعایت نکات لازم سریع رفع می‌شد و هیچ مشکل خاصی نداشتم.
24 ساعت بعد عمل، دقیقا فردای آن روز مجدد برای معاینه مراجعه کردم و خانم دکتر با آرامش تمام به من اعلام کردند نتیجه همانی که می خواستم است ولی ممکن است به دلیل تورم کمی نگران شوم که عادی است و باید تا تمام شدن تورم ایجاد شده صبر کنم. همچنین گفتند ممکن است تا چند روز الی چند هفته حس خاصی نداشته باشم که به مرور این مشکل نیز رفع می شود. و بعد گفتند که می‌توانم به شهر خود بازگردم.

با گذشت دو روز احساس بهتری داشتم و می‌توانستم با رعایت برخی نکات به راحتی راه بروم. درد خاصی در ناحیه لبیاهام حس نمی‌کردم و فقط هنگامی که فشار اعمال می‌شد، احساس سوزش داشتم. سه روز بعد عمل لابیاپلاستی خود، احساس بهتری داشتم. و به راحتی کارهای خود را انجام می‌دادم. اما طبق گفته پزشک باید تا سه روز احتیاط می‌کردم.
پس از گذر 7 روز لبیاهای من خارش شدید گرفته بود، که با مشاور خانم دکتر در میان گذاشتم و ایشان گفتند جای نگرانی نیست محل زخم ها در حال جوش خوردن هستند.و من از عفونت بعد لابیاپلاستی می‌ترسیدم که خیالم راحت شد. پس از گذر 2 هفته، بخیه‌های من جذب شدند ولی همچنان تورم داشتم اما با اینحال مشخص بود نتیجه عمل من به چه صورت است و من بسیار از انجام عمل خود خوشحال بودم. اکنون چندین ماه از عمل من می‌گذرد و من بسیار از نتیجه عمل خود راضی هستم. تورم بافتی من کاملا بهبود یافته و نتیجه کاملا واضح است.
یک ماه پس از عمل به خانم دکتر مراجعه کردم ایشان نیز از نتیجه راضی بودند. از همه مهمتر هیچ ردی از بخیه باقی نمانده است و احساس خوبی نسبت به عمل جراحی خود دارم. هماطنور که گفته شد با گذر چندین هفته حس ناحیه لبیاهای من کاملا عین قبل شده است و از این بابت نیز هیچ نگرانی‌ای ندارم. از اینکه به کادر خانم دکتر لیلا خلیلی اعتماد کردم بسیار راضی هستم.

امیدوارم تجربه عمل لابیاپلاستی مراجعه کننده از شهرستان برای شما جذاب باشد. شما می توانید در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید تا تجارب شما را در سایت منتشر کنیم.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004