هزینه لابیاپلاستی ایران

( 5,00 امتیاز از 2 رای )
30/سپتامبر/2019

هزینه لابیاپلاستی ایران چقدر است ؟از آنجاییکه عمل لابیاپلاستی یکی از رایج‌ترین عمل‌های زیبایی زنان در بین زنان است، به همین دلیل در مورد هزینه‌ آن، بسیار از ما سؤال می‌شود. از این رو تصمیم داریم در مورد شرح هزینه‌های این عمل زیبایی بحث کنیم تا به سؤال بسیار از افراد پاسخ داده باشیم.

لابیاپلاستی چیست؟

شاید خیلی از افراد لابیاپلاستی را با سایر گزینه های درمانی اشتباه بگیرند، به طور مثال جوانسازی واژن. در حالی که این روش درمانی اصطلاحی گسترده است که شامل تعداد بی نظیری از گزینه ها برای مراقبت های بهداشتی انتخابی است. دستگاه ها و روش های درمانی جدید تقریباً هر ماه وارد بازار می شوند، زیرا زنان بیشتری به طور مکرر از این روش های درمانی استفاده می کنند.

در روش جوانسازی واژن معمولا از لیزر و یا فرکانس های رادیویی استفاده می کنند. اکثر روشهای جوان سازی واژن از نوعی انرژی برای دستیابی به نتایج بی شماری مانند سفت شدن واژن ، کاهش بی اختیاری و از بین بردن خشکی واژن استفاده می کنند.

تفاوت اصلی بین لابیاپلاستی و درمان دیگر  مثل جوان سازی واژن، این است که لابیاپلاستی یک عمل جراحی است. جراحی لابیاپلاستی با هدف کاهش اندازه لبهای کوچک (بافتهای داخلی دستگاه تناسلی زنان) به گونه ای که با لبهای بزرگ (قسمت خارجی دستگاه تناسلی زنان) تناسب داشته باشد. این روش با استفاده از چندین روش مختلف جراحی بسته به شرایط خاص بیمار شامل می شود.

عمل لابیاپلاستی و بیمه

یکی از مهمترین سؤالاتی که مراجعین از ما می‌پرسند این است که آیا شما با بیمه خاصی قرارداد دارید؟ هزینه لبیاپلاستی را می‌توان با بیمه، به طریقی پرداخت کرد؟ آیا بیمه هزینه لابیاپلاستی را می‌دهد؟ در پاسخ به این شبهات باید قاطعانه بگوییم؛ خیر. هیچ یک از هزینه‌های لبیاپلاستی مشمول بیمه نمی‌شوند و به هیچ طریقی نمی‌توان هزینه آن را از بیمه گرفت. پس تمام هزینه‌های لبیاپلاستی آزاد است.

هزینه لابیاپلاستی ایران

تأثیر روش بیهوشی در هزینه لابیاپلاستی

مراجعین لابیاپلاستی که به ما مراجعه می‌کنند از ما می‌پرسند لبیاپلاستی با بیهوشی چند؟ و لبیاپلاستی با بیحسی چند؟ و پس از پاسخ به این سؤالات مجدداً از ما می‌پرسند که چرا هزینه لبیاپلاستی با بیهوشی گران‌تر است؟! در روش لبیاپلاستی با بیهوشی به دلیل به کارگیری تجهیزات خاص مورد نیاز در طی بیهوش بودن ، فرد باید هزینه بیشتری پرداخت کند. از طرفی در لبیاپلاستی با بیهوشی، به متخصص بیهوشی نیز باید دستمزد داده شود که همین باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌شود برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، در صورت نیاز نبودن به بیهوشی، از روش بیحسی برای انجام لبیاپلاستی استفاده شود.

تأثیر روش بیحسی در هزینه لابیاپلاستی

روش بیحسی توسط پزشک به کمک یک دستگاه مخصوص و پماد صورت می‌گیرد و فرد دردی را احساس نخواهد کرد. این روش به نسبت روش بیهوشی هزینه کمتری دارد. از طرفی عمل لبیاپلاستی هرچند که برای جراح، عملی سنگین و ظریف است، اما برای بیمار عملی راحت وساده است که در صورتیکه لبیاپلاستی به تنهایی صورت گیرد نیازی به بیهوشی نیست و روش بیحسی کفایت می‌کند.

تأثیر روش خواب مصنوعی در هزینه لابیاپلاستی

خواب مصنوعی برای کسانی که نمی‌خواهند از بیهوشی استفاده کنند و از بیحسی نیز می‌ترسند مناسب است، اما هزینه آن از روش بیحسی بیشتر است.

هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر

عمل لابیاپلاستی با لیزر امکان پذیر نیست تنها در مواردی که اشکالات جزئی وجود داشته باشد و بتوان در لابیاهای کوچک این نقایص را با لیزر برطرف کرد.
این عمل به نسبت عمل جراحی هزینه بیشتری دارد. علت گران‌بودن آن نسبت به روش لابیاپلاستی با جراحی مواردی است که به آن اشاره می‌کنیم:

  • برش‌هایی که در لابیاپلاستی با لیزر می‌خورند، باعث ایجاد نتیجه‌ای بسیار طبیعی می‌شوند.
  • دوره نقاهت لبیاپلاستی با لیزر کوتاهتر است.
  • به دلیل کمک به روند انعقاد خون در حین جراحی، فرد کمتر محتمل خونریزی می‌باشد.

سه موردی که در بالا ذکر کردیم از مهمترین مواردی هستند که در قیمت لابیاپلاستی با لیزر تأثیر دارند. اما مهمترین موردی که در تعیین هزینه این عمل مطرح است، نوع لابیاهای فرد می‌‌باشد. در واقع هزینه عمل لابیاپلاستی برای فردی که لابیاهای خیلی بزرگ دارد با فردی که لابیاهای کوچکی دارد و نیاز به تغییرات کمی دارد، متفاوت است.

هزینه لابیاپلاستی ایران

هزینه عمل لابیاپلاستی با جراحی

در تعیین هزینه عمل لبیاپلاستی با جراحی، نوع لابیاهای فرد و مدت زمان و مهارتی که نیاز است برای اصلاح فرم لابیا فرد به کار برده شود، مهم است. به همین دلیل پس از معاینه فرد، می‌توان هزینه مشخصی برای لابیاپلاستی فرد در نظر گرفت.

هزینه عمل لابیاپلاستی با سافرینگ

عمل لابیاپلاستی با سافرینگ، بسته به تغییراتی که فرد تمایل به اعمال آن دارد صورت می‌گیرد. این روش بدون هیچ بخیه‌ای می‌باشد و معمولاً هزینه آن کمتر است. اما تنها برای افرادی مناسب است که نیاز به اعمال تغییرات کمتر از یک سانت دارند و هزینه آن تنها پس از معاینه فرد مشخص می‌شود.

تأثیر جراح در تعیین هزینه لابیاپلاستی

یکی از مهمترین مسائلی که همیشه برای مراجعین لبیاپلاستی مطرح است این است که چرا انقد تفاوت قیمت بین جراح‌های گوناگون وجود دارد؟ مدارک پزشکی جراح، دستاوردهای علمی وی، مهارت جراح، پایین بودن کیس‌های ترمیمی و … در تعیین هزینه دستمزد پزشک تأثیر دارند.
قطعاً جراحی لبیاپلاستی پیش جراحی که مهارت وی این اطمینان و آرامش را به فرد می‌دهد که قطعاً نتیجه کار عالی خواهد بود با دیگر جراحان نابلد متفاوت خواهد بود. به همین دلیل برای اطمینان از هزینه دستمزد جراح و زیاد نبودن ان بهتر است سری به دستاوردهای وی و مراجعین لبیاپلاستی جراح مورد نظر خود بزنید تا از مهارت وی مطلع شوید.

تأثیر لبیاها در تعیین هزینه لابیاپلاستی

قطعاً پس از جراح و مهارت وی در انجام لبیاپلاستی، مهمترین موضوعی که می‌تواند در تعیین هزینه عمل لبیاپلاستی نقش پررنگی داشته باشد ، لبیاها می‌‌باشند. شما پس از معاینه می‌توانید متوجه شوید که هزینه جراحی لبیاهای شما چه قدر است. قطعاً فردی که برای کوچک کرن لبیای ۶ سانتی خود اقدام کرده مستلزم پرداخت هزینه بیشتری نسبت به فردی است که لبیایش ۲ سانت است. شاید بپرسید خب چه فرقی دارد؟ هر دو تمایل به کوچک کردن و تغییر شکل لبیای خود دارند؟
تکنیک و میزان دقت و زمانی که برای کوچک کردن یک لبیای بزرگ نیاز است، قطعاً بیشتر از کیس دیگری است که به آن اشاره کردیم، به همین دلیل هزینه آن نیز بیشتر است.

هزینه عمل لابیاپلاستی به همراه عمل‌های دیگر

در صورتیکه عمل لبیاپلاستی نیاز باشد به همراه عمل‌های زیبایی دیگر انجام شود، باید برای آن هزینه بیشتری پرداخت کرد. از طرفی انجام چند عمل باهم باعث صرفه‌جویی در بسیاری از هزینه‌ها می‌شود.

هزینه ترمیم عمل لابیاپلاستی

هزینه ترمیمی عمل لابیاپلاستی بسیار بیشتر از هزینه افرادی است که برای بار اول عمل می‌کنند. اغلب مراجعین ترمیمی ما می‌پرسند خب چه فرقی می‌کند؟ در اغلب موارد، در کسانی که نیاز به انجام عمل ترمیمی لبیاپلاستی دارند، نیاز به مهارت بسیار بالا و ظرافت عالی‌ای است تا بتوان مشکل ایجاد شده را رفع کرد.

هزینه دقیق لابیاپلاستی

هرچند که به مسائلی که در تعیین هزینه عمل لابیاپلاستی مؤثرند اشاره کردیم، اما تعیین دقیق هزینه عمل لابیاپلاستی تنها پس از معاینه فرد صورت می‌گیرد. مراجعین و ساکنین غیر از تهران که تمایل دارند از مشاوره هزینه عمل‌های زیبایی زنان از جمله لابیاپلاستی، نزد ما بهره ببرند، می‌توانند به پیج اینستاگرام ما دایرکت بدهند تا از خدمات غیرحضوری ما به صورت رایگان استفاده کنند.

برچسب ها
قیمت عمل لابیاپلاستی در تهران لابیاپلاستی در تهران
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004