تزریق ژل به ناحیه تناسلی

14/جولای/2021

تزریق ژل به ناحیه تناسلی

تزریق ژل به ناحیه تناسلی بهتر است یا تزریق چربی به واژن؟با افزایش سن زنان، کاهش حجم بافت می تواند منجر به تغییراتی در ظاهر و عملکرد ناحیه واژن شود. به طور خاص، لبیا ماژور ها ، بیرونی ترین چین های پوست اطراف واژن، ممکن است بیش از اندازه شل شوند، به ویژه پس از یائسگی. به همین ترتیب، بسیاری از زنان از نشت ادرار رنج می برند، همچنین به عنوان بی اختیاری ادرار استرس (SUI) شناخته می شود، که ناشی از ضعف کف لگن است. این تغییرات هم از نظر زیبایی و هم کاربردی است، که همگی می تواند مایه خجالت و شرمساری باشد و اغلب بر رضایت جنسی زن تأثیر می گذارند، اما راه حل چیست؟

منظور از پرکننده های واژن چیست؟

بسیاری از زنان می دانند که با استفاده از پرکننده های پوستی، می توان صورت را صاف و حجیم کرد، اما آیا می دانید از پرکننده ها می توان به طور موثر در ناحیه واژن استفاده کرد؟ برخی از زنان، صرف نظر از سن، حتی در هنگام تحریک جنسی و در رسیدن به ارگاسم مشکل دارند، که می تواند به ناامیدی منظم منجر شود. خوشبختانه، هر یک از این نگرانی ها را می توان با تزریق ژل در ناحیه ژنیتال و با تزریق چربی به واژن برطرف کرد.

در حالی که مواد پرکننده صورت، لب ها را جمع می کند، چین و چروک ها را پر می کنند و پوست را صاف می کند، پرکننده ها نیز یک راه حل عالی و غیر جراحی برای درمان بی اختیاری ادرار استرس، سفت شدن واژن و تحریک نقطه G هستند ، بدون پرداخت هزینه های گزاف و زمان بهبودی همراه با جراحی. از تزریق ژل و چربی می توان برای پر کردن ناحیه درمان، سفت شدن پوست شل و افزایش حساسیت به ناحیه التهاب، در حالی که کنترل مجاری ادرار در جریان ادرار را بهبود می بخشد، استفاده کرد.

تزریق ژل به ناحیه تناسلی

تحریک نقطه ای با تزریق ژل

نقطه G یا نقطه گرافنبرگ تقریباً دو یا سه اینچ از خز قدامی واژن قرار دارد و اعتقاد بر این است که تحریک جنسی را افزایش می دهد و بسیاری از خانم ها را قادر به دستیابی به ارگاسم واژن می کند. با این حال، موقعیت آن، یافتن و تحریک نقطه G را دشوار می کند، که می تواند توانایی زن در رسیدن به ارگاسم را تحت تأثیر قرار دهد و منجر به یک تجربه جنسی ناامید کننده شود.اما با تزریق ژل، می توان برای افزایش حساسیت از طریق افزایش اندازه و ضخامت قدامی واژن طراحی شده اقدام کرد، تا نقطه G به منظور تحریک و رضایت جنسی قابل دسترسی باشد. در طی این روش ، یک ماده پرکننده اسید هیالورونیک به نقطه G تزریق می شود که باعث افزایش حساسیت آن و افزایش پاسخ به دستکاری در نقطه G می گردد.

پرکننده های واژن روشی غیرجراحی برای جوان سازی واژن است که به طور موقت و به طور موثر باعث سفت شدن بافت واژن و لبیاماژور ها می شود و ظاهر و عملکرد بافت دستگاه تناسلی زن را بازیابی می کند. در طول درمان، بسته به نتایج مطلوب ، یک پرکننده اسید هیالورونیک با یک سوزن ظریف درون دیواره های واژن، لب های خارجی یا هر دو قرار می گیرد. در نتیجه سبب می شود بیمارمحکم شدن کانال واژن و بازگرداندن ظاهر ناحیه واژن، افزایش اعتماد به نفس و برآورده شدن نیازجنسی را فوراً تجربه کند.

برچسب ها
تزریق ژل به واژن از مراقبت های قبل تا پس از آن
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004