لابیاپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

( 5,00 امتیاز از 2 رای )
26/سپتامبر/2019

لابیاپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟افراد زیادی هستند که از وجود لابیاپلاستی و عمل‌های زیبایی واژن بی‌اطلاع هستند و این در حالی است که از مشکلات ظاهری ناحیه ژنیتال خود رنج می‌برند. لابیاپلاستی یکی از عمل‌های زیبایی زنان است که افراد زیادی کیس انجام آن هستند. اما وقتی برای بار اول به عنوان لبیاپلاستی برمی‌خورند در اینکه کیس لابیاپلاستی هستند یا نه شک دارند.

به همین دلیل تصمیم داریم در مورد بهترین کاندیدها و کیس‌های لابیاپلاستی صحبت کنیم. از این رو افرادی که نیازمند به لابیاپلاستی هستند را به سه دسته تقسیم کرده‌‌ایم:

  • زنانی که تنها از شکل ظاهری ناحیه تناسلی خود ناراضی هستند.
  • زنانی که به دلیل بزرگ بودن لبیاها دچار محدودیت‌های فیزیکی هستند.
  • زنانی که از مشکلاتی نظیر انواع عفونت‌ها و … به دلیل بزرگ بودن لبیاها رنج می‌برند.

اکنون به بررسی هر سه گروه می‌پردازیم.

لابیاپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

لابیاپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

بهبود شکل ظاهری ناحیه تناسلی با لابیاپلاستی

ناحیه تناسلی زنان مختلف شکل و فرم مختلفی دارد و هیچ معیار رسمی‌ای برای تعیین و تشخیص فرم ایده‌آل ناحیه تناسلی به طور دقیق مشخص نشده است. اما داشتن لبیامینورهای کوچک و قرینه به زیبایی ناحیه تناسلی می‌افزاید. به همین دلیل زنانی که از ناحیه تناسلی خود و فرم ظاهری آن راضی نیستند، می‌توانند عمل لبیاپلاستی را انجام دهند. این موضوع در افزایش اعتماد به نفس افراد ارتباط مستقیم دارد و باعث بهبود روابط جنسی آنان می‌شود.

رفع محدودیت‌های فیزیکی با لابیاپلاستی

اگر شما نیز جز آن دسته از زنانی هستید که به دلیل فرم نادرست لبیاهای خود، دچار محدودیت‌هایی در انجام برخی از فعالیت‌های فیزیکی خود هستید، لابیاپلاستی برای شما مناسب است. از جمله این محدودیت‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • اسب‌سواری
  • دوچرخه‌‌سواری
  • برخی از فعالیت‌های فیزیکی در باشگاه‌ها
  • و …

به این گروه از زنان نیز لابیاپلاستی را بسیار توصیه می‌کنیم. این گروه می‌توانند با کوچک کردن لابیاهای خود از تمامی مشکلات و محدودیت‌هایی که به دلیل لابیاهای بزرگ ایجاد شده‌اند، رها شوند.

بهبود مشکلات فیزیولوژیکی بدن با لابیاپلاستی

دو تا از مهمترین مشکلاتی که می‌تواند به دنبال بزرگ بودن لبیاها ایجاد شود، مواردی هستند که به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • عدم تخلیه ادرار به صورت صحیح
  • عفونت لبیاها

بزرگ بودن لبیاها سبب می‌‌شود که لبیاها که یکی از وظایف آن‌ها تخلیه صحیح ادرار می‌باشد، به خوبی عمل نکنند. بد فرمی و یا بی شکلی لبیاها نیز در این موضوع سهم بسیار زیادی دارد. همچنین لابیاهای بزرگ می‌توانند مدام به دلیل بزرگ بودن و برخی مسائل دیگر، تحت تأثیر محیط باشند و درگیر عفونت‌های مختلف شوند.

به همین دلیل زنانی که از این دو موضوع بسیار ناراضی هستند می‌توانند با عمل لابیاپلاستی علاوه بر زیبایی بخشیدن به ناحیه ژنیتال، سبب رفع این مشکلات نیز شوند.

بهترین کاندیدای لابیاپلاستی

بهترین کاندیدای لابیاپلاستی کسانی هستند که شکل لبیاهای ان‌ها برای آن‌ها مشکلاتی ایجاد کرده است و یا نسبت به ناحیه ژنیتال خود احساس رضایت ندارند. اگر شما نیز تصمیم به انجام عمل لابیاپلاستی دارید ولی هنوز دودل هستید که آیا کاندیدای این عمل هستید یا خیر، می‌توانید از مشاوره حضوری یا غیرحضوری مراکز زیبایی خانم دکتر لیلا خلیلی بهره ببرید.

جراحی های همزمان با لابیاپلاستی

به خیلی از بانوان  که کاندید لابیاپلاستی می شوند بعد از معاینه توسط جراح زیبایی زنان، توصیه می شود برای نتیجه بهتر از برخی جراحی های همزمان با لابیاپلاستی استفاده کنند. می توان گفت در بیشتر موارد لابیاپلاستی و هودکتومی همزمان با هم توصیه می شود. البته تمام این موارد بسته به وضعیت بیمار و نظر جراح دارد. خوشبختانه لابیاپلاستی این امکان را دارد که همزمان با آن از برخی از جراحی های زیبایی زنان نیز استفاده کنیم.

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی

بعد از جراحی، جراح زیبایی زنان توضیحاتی در خصوص مراقبت های بعد از آن به شما می دهد، اما در حالت کلی،  لازم است بیمار تمام دارو ها را مطابق با دستور مصرف کند. این دارو ها مسکن هستند و به جلوگیری از درد کمک می کنند.

انجام ورزش های سنگین به مدت 8 هفته بعد از لابیاپلاستی ممنوع است، اما فرد می تواند به آرامی پیاده روی را داشته باشد.

احتمال عفونت بعد از لابیاپلاستی کم است؛ البته به شرط انکه این جراحی را فرد متخصص در این زمینه برای شما انجام داده باشد.

توصیه می شود افراد به مدت یک ماه بعد از لابیاپلاستی رابطه جنسی نداشته باشند. برای شروع رابطه جنسی حتما با پزشک خود مشورت کنید.

برچسب ها
3 دسته از بانوان که لازم است لابیاپلاستی انجام دهند؟
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

02144978004